An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1596996033
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('rgfqqs1i5q29nefo87t434rqs6', -1, 1596996933, 'details.php?image_id=9664', '3.235.107.209')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 51 19-70 104-0 A9nou
51 51 19-70 104-0 A9nou

            
 
 

51 51 19-70 104-0 A9nou
Komentarz: Poznań Główny | Wagon 51 51 19-70 104-0 A9nou, typu 112Am, w składzie pociągu TLK Gałczyński z Lublina do Szczecina Głównego. Zdjęcie od strony prądnicy GTUBj-6 na wózku 4ANc/9.
W wagonach niewyposażonych w ogrzewanie nawiewne stosowano głównie zestaw wózków 4ANc + 4ANc/4 z prądnicą PW114d-03, jednak prądnica ta ma zbyt małą moc by zapewnić działanie ogrzewania nawiewnego. W pierwszych wagonach typu 111Ah z nawiewem, próbowano poradzić sobie z tym problemem stosując dwa wózki 4ANc/4, jednak rozwiązanie takie było nieefektywne, gdyż wymuszało zdublowanie części układów elektrycznych oraz znacząco zwiększało masę wagonu. Opracowano więc wózek 4ANc/9 z nową prądnicą - GTUBj-6 - o innym przełożeniu napędu i większej mocy. Wagony 112Am i 112Ah z 1985 roku były już wyposażone w zestaw wózków 4ANc/9 + 4ANc. [18.05.2013.]
Słowa kluczowe: wagon, igrek, 112A, 112Am, jedynka, 50_51_19-70_104-0, A9nou, PKP_IC, Poznań, Poznań_Główny, 18-05-2013, maj, 2013, wiosna, wielkopolskie
Data: 19.05.2013 00:12
Wyświetleń: 1332
Pobrań: 1
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 295.7 KB
Dodał: SU46-024

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
... tak się zastanawiam (nawiązując do podpisu pod zdjęciem)

... jak to działa.
Wiadomo przecież, że ogrzewanie elektryczne w wagonach zasilane jest źródłem prądu z lokomotywy - u nas 3kV, a w innych krajach często innymi napięciami.
Wobec tego jakie znaczenie ma w tej układance prądnica?
10.01.2018 09:23 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Pako
Użytkownik

Data: 22.04.2013
Komentarzy: 85
prądnica

Prądnica o której mowa odpowiada za zasilanie niektórych układów elektrycznych np: oświetlenie, napęd wentylatora w ogrzewaniu nawiewnym. Zasila je jak można się domyśleć podczas jazdy z określoną prędkością. Dlatego by działały na postoju wymagane jest oprócz zasilania tych układów, również podczas jazdy ładowanie baterii akumulatorów.
Natomiast zasilanie WN (u nas 3kV) odpowiada za ogrzewanie / klimatyzację. By umożliwić kursowanie wagonów w innych krajach a więc i zasilanie z innych napięć, wagony posiadają przetwornice wielonapięciowe.Ponieważ nie wszystkie wagony są przeznaczone do wyjazdu np poza Polskę kursują u nas wagony w przetwornice jednonapięciowe które mogą być zasilane tylko z sieci 3kV prądu stałego.
15.01.2018 19:17 Offline Pako



Poprzednie zdjęcie:
51 51 19-70 089-3 A9nou  
 Następne zdjęcie:
51 51 19-70 106-5 A9nou

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 51 19-70 104-0 A9nou (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting