An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
50 51 59-10 063-3 Bc - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

50 51 59-78 006-1 Bc8bnouz
50 51 59-78 006-1 Bc8bnouz
Komentarze: 0
kilanziom


50 51 59-10 063-3 Bc
50 51 59-10 063-3 Bc

            

50 51 59-10 063-3 Bc
Opis: Ta oto rozk³adaj±ca siê kuszeta, która wcze¶niej wegetowa³a na warszawskich Szczê¶liwicach, okaza³a siê byæ wagonem typu 110Aa, czyli przedstawicielem pierwszej serii produkcyjnej, niespotykanej w planowym ruchu. Oczywi¶cie nied³ugo stanie siê elementem sk³adowym góry ¿elastwa po lewej stronie stacji w Soko³owie Podlaskim. Ja ju¿ wcze¶niej my¶la³em, ¿e zosta³a pociêta, a tu taka niespodzianka.

26 kwietnia 2013, Soko³ów Podlaski
Słowa kluczowe: 110A 110Aa Bc Bcwxz kuszeta z³om rupieæ ruina grat truch³o zgnilizna parch Soko³ów_Podlaski 50_51_59-10_063-3
Data: 01.05.2013 20:52
Obejrzeń: 2219
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 166.1 KB
Nadesłane przez: Preki


Autor: Komentarz:
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
...

To by t³umaczy³o sk±d dorwa³e¶ t± tabliczkê...

To cenne znalezisko. W ogóle jestem grubo zszokowany, ¿e te zw³oki jeszcze istniej± (lub istnia³y parê dni temu). By³em przekonany, ¿e wagon po likwidacji trupiarni na Szczê¶liwicach poszed³ do Idzikowic na kasacjê (jak wiele szczê¶liwickich wagonów). A tu niespodzianka, musia³ gdzie¶ na Grochowie staæ i gniæ miêdzy wagonami, nie widzia³em go nawet 'po drodze' nigdy.
01.05.2013 20:55 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Preki
Użytkownik

Data zarejestrowania: 21.01.2011
Komentarze: 350
Numer

I jeszcze jedna sprawa, o której prawie zapomnia³em. Przy wej¶ciu na korytarz (a raczej jego resztki) wisia³a tabliczka z nabazgrolonym flamastrem numerem 51 51 50-40 056-1. Okaza³o siê, ¿e na odwrocie znajduje siê najpewniej oryginalny numer tego wagonu, czyli 51 51 59-80 008-2. Ogó³em wóz mia³ zmieniany numer na pewno trzy razy:

51 51 59-80 008-2
51 51 50-40 056-1
50 51 59-10 063-3
20.05.2013 17:57 Offline Preki 7396416
SU46-024
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 470
...

Nie 3 razy zmieniany, tylko mia³ 3 numery, z tym, ¿e ten ¶rodkowy który podajesz by³ troszkê inny.
20.05.2013 19:19 Offline SU46-024
Preki
Użytkownik

Data zarejestrowania: 21.01.2011
Komentarze: 350
.

Mo¿liwe, ¿e w tym ¶rodkowym kto¶ waln±³ gafê, bo faktycznie cyfra samokontroli siê nie zgadza, ale tak by³o na tej tabliczce.
20.05.2013 19:30 Offline Preki 7396416
SU46-024
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 470
...

2# 50 51 59-40 056-1
20.05.2013 19:51 Offline SU46-024
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
...

Kasacyjny z Przemy¶la zajecha³ w ostatnim czasie do Soko³owa.

Czy kto¶ wybra³ siê tam celem dokumentacji?

http://rail.phototrans.eu/14,90978,0.html
08.08.2014 15:13 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Preki
Użytkownik

Data zarejestrowania: 21.01.2011
Komentarze: 350
.

Same jedynki i dwójki, i to powa¿nie przygnite, nic nadzwyczajnego. Dodatkowo tego samego dnia jecha³em nad morze na wypoczynek. Gdyby by³ jednak to sk³ad zawieraj±cy choæby jedn± sypialkê, to bym pojecha³ z chêci±.
08.08.2014 21:06 Offline Preki 7396416
Tomasz B.
Użytkownik

Data zarejestrowania: 16.12.2012
Komentarze: 400
Z³om z Przemy¶la

Z Przemy¶la pod palnik id± tak jak wspomniano same jedynki i dwójki.

Dla ciekawskich typy i rok budowy:

111A 1969
111A 1969
111A 1969
111A 1970
111A 1971
111Ab 1971
111Ab 1972
111Ab 1972
111Ac 1972
111Ac 1972
111Ac 1972
111Ac 1973
111Ac 1973
111Ac 1973
111Ac 1973
111Ac 1974
111Ac 1974
111Ac 1974
111Ac 1974
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1977
111Ag 1978
111Ag 1978
111Ah 1980
111Ah 1980
111Ah 1980
111Ah 1980
111Ap 1982
111As 1974
112Ag 1978
112Ag 1978
112Ag 1979
112Ag 1980
112Ag 1980
112Ag 1980
08.08.2014 23:47 Offline Tomasz B.



Poprzednie zdjęcie:
   50 51 59-10 063-3 Bc  
 Następne zdjęcie:
50 51 59-10 078-1 Bcd   

 

RSS Feed: 50 51 59-10 063-3 Bc (Komentarze)