An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1597126154
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('0jcivffdkh7spfk0cs1ipsr636', -1, 1597127054, 'details.php?image_id=8985', '18.207.108.191')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 51 20-70 675-6 B10nouz
51 51 20-70 675-6 B10nouz

            
 
 

51 51 20-70 675-6 B10nouz
Komentarz: Wagon osobowy 2 klasy typu 111Ar odstawiony celem przeglądu na terenie wagonowni Grochów.

Dobrze widoczna charakterystyczna cecha tej odmiany, czyli 'jajowaty' otwór czerpni ogrzewania nawiewnego, spotykany tylko w tych konkretnych wagonach. Drugą, aczkolwiek nieobecną tu chwilowo cechą tej odmiany są wózki typu 4ANh-6. Ten egzemplarz, prawdopodobnie wskutek naprawy oryginałów siedzi chwilowo na jakichś 'pożyczakach'.

Ta krótka odmiana wagonów powstała w latach 1985-1986 w zakładach Pafawag Wrocław.

13.04.2013, Warszawa Grochów.
Słowa kluczowe: 111A, 111Ar, igrek, B10nouz, Warszawa_Grochów
Data: 13.04.2013 13:32
Wyświetleń: 2518
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 141.2 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/500
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 13.04.2013 12:19:35
Ogniskowa: 11mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Spotkałem się z kilkoma egzemplarzami wagonów 112A? które również miały jajowatą kratkę wlotu powietrza. I tylko nie wiem czy to oryginalne rozwiązanie czy efekt jakiejś naprawy.
13.04.2013 18:12 Offline fixall
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Wagon został wystawiony na sprzedaż. Cena 18.000 Pln czyli dość niewiele w porównaniu z innymi wystawionymi wagonami.
Czyli ruchu wypadły już min 2 wagony 111Ar.
Czy oprócz 51 51 20-70 673-1 w wypadku pod Szczekocinami brał też udział jakiś inny wagon 111Ar.
23.05.2014 18:38 Offline fixall
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
.

Dzisiaj najprawdopodobniej ten wagon, jakaś jedynka na wózkach 25AN, inny 111Ar, powypadkowy Y/B i duża ilość barów trafiły do kasacji w Sokołowie. Zdjęć nie mam, gdyż polowałem na skład na szlaku, a na samej stacji w Siedlcach nie wiele bym zdziałał z uwagi na bajzel modernizacyjny.
21.09.2015 17:27 Offline Preki 7396416
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
Y/B

Jaki powypadkowy Y/B?
21.09.2015 18:15 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
.

Niestety nie zdołałem zapamiętać numeru, pamiętam że przedostatnia grupa cyfr zaczynała się na "7". Wagon miał nieco zdekompletowane okna (najpewniej przemontowane do innych wagonów tego typu) oraz dość widoczne podłużne uszkodzenie pudła na burcie od strony korytarza. Wagon miał malowanie PKP IC. Sam zdziwiłem się obecnością tegoż w składzie złomowym, gdyż IC zasadniczo jeszcze ich nie przeznacza na złom, a ten doznał krytycznego uszkodzenia, trwale eliminując go z ruchu.
21.09.2015 18:19 Offline Preki 7396416
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
...

Jeżeli # boczny zaczynał się na '7' to musiał to być Goerlitz78 a nie Bautzen84.

I teraz pytanie - który i dlaczego? Kiedy uległ wypadkowi. Było by bardzo dobrze gdyby udało Ci się dotrzeć do tego Sokołowa póki jest jeszcze możliwe ustalenie który to wagon. W IC pozostało ich b. mało (7-9), więc każdy odstrzelony zmienia stan rzeczy.
21.09.2015 18:31 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
PMT
Użytkownik

Data: 27.12.2013
Komentarzy: 54
...

Z tego, co pamiętam jeden Bautzen był trochę pognieciony po wypadku:

http://r-scale-43.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p113/i/b265ce60fe4c5384e622b09eb829b8df/f6d86d94-6821-11e4-ac67-0025b511229e.jpg?type=1&srcmode=4&srcx=0%2F1&srcy=0%2F1&srcw=1920&srch=4000&dstw=1920&dsth=4000&quality=85

Ale to chyba nie ten.
21.09.2015 19:45 Offline PMT
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
.

Niestety, nie będę mógł być w Sokołowie, za to wyślę tam człowieka i mam nadzieję, że zdąży. Spojrzałem też na listę przetargową, i nie mogłem znaleźć tego wagonu. Możliwe, że omyłkowo został opisany jako jakiś 111A, bo jedyne wagony enerdowskie to trzy sypialne G79.

http://intercity.pl/pl/dokumenty/przetargi/Sprzeda%C5%BC%20wagon%C3%B3w/ Za%C5%82%C4%85cznik%20nr%201%20Wykaz%20105%20wagon
%C3%B3w.pdf
21.09.2015 19:46 Offline Preki 7396416
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
@PMT

W porę się wcisnąłeś w paradę. Właśnie spojrzałem na moje (lipne, ostrzegam) zdjęcie tego wagonu, i Twój link. Tak, to ten wagon, w tym składzie jechał z tą samą jedynką, widoczną w tle, którą ładnie rozpruło. Sam wypadek kojarzę mniej więcej, ale nie wiem dokładnie czy to było starcie w ukresie z jakimś innym pojazdem szynowym, czy kolizja z dużym samochodem.
21.09.2015 19:49 Offline Preki 7396416
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
...

A więc Bautzen, w takim razie o ile miał pierwszą cyfrę 7xx, to mógł być któryś z tych kilku co nie dawno przechodziły NR i zostały przeniesione do krajowego kodu (w zakresie 20-78). Było ich tylko kilka - teraz który to jest?
21.09.2015 20:34 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
B84

Jeśli chodzi o tego powypadkowego Bautzena to jest to wagon oznaczony numerem 51 51 20-70 997-4 oraz serią B10nou ze stacji Szczecin (przynajmniej w 2013 podlegał pod Szczecin chyba, ze coś się zmieniło pod koniec eksploatacji).
21.09.2015 22:39 Offline Tomasz B.
Lutek
Użytkownik

Data: 06.12.2010
Komentarzy: 63
...

Do Sokołowa trafił 51 51 20-70 997-4 razem z pozostałymi 19 wagonami. Najwięcej było 113A.
21.09.2015 23:00 Offline Lutek olek-forum at o2.pl http://www.bazawagonow.pl
Lutek
Użytkownik

Data: 06.12.2010
Komentarzy: 63
...

Tfu, nie 19 tylko 21, bo wagonów było 22. Cały spis z Bautzena daję poniżej:

1. Wagony barowe 113A (WRo):

50 51 88-70 051-0
50 51 88-70 071-8
50 51 88-70 098-1
50 51 88-70 115-3
50 51 88-70 122-9
50 51 88-70 141-9
50 51 88-70 149-2
50 51 88-70 166-6
51 51 88-70 101-2
51 51 88-70 131-9
51 51 88-70 140-0
51 51 88-70 148-3
51 51 88-70 154-1

2. Wagony osobowe 111A, 112A, Bautzen84:

50 51 19-78 226-4
50 51 20-00 594-5 (4ANh/6)
51 51 19-70 044-8
51 51 29-70 059-4
51 51 19-70 605-6
51 51 20-70 685-5 (4ANh/6)
51 51 20-70 997-4

3. Kuszetki z rodziny 110A:

51 51 59-70 002-7
51 51 59-70 111-6
21.09.2015 23:04 Offline Lutek olek-forum at o2.pl http://www.bazawagonow.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Tak przy okazji wspomnę, że ten Bautzen nr 997 był pierwowzorem dla modelu Tilliga wagonu w malowaniu PKP-IC w skali H0, który nota bene posiadam.
21.09.2015 23:36 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
51 51 20-70 671-5 B10nouz  
 Następne zdjęcie:
51 51 20-70 675-6 B10nouz

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 51 20-70 675-6 B10nouz (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting