An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1601019587
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('q5qubh8lnivl19u2s89l93jd63', -1, 1601020487, 'details.php?image_id=8383', '3.235.105.97')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 20-18 826-1 B10
50 51 20-18 826-1 B10

            
 
 

50 51 20-18 826-1 B10
Komentarz: Wagon osobowy 2 klasy typu 111Ab włączony w skład poc. IR z Krakowa na torach odstawczych PR zorganizowanych na jednej z grup stacji Warszawa Praga.

Zważywszy na przeciętny wiek eksploatowanego obecnie w Polsce taboru osobowego jest to prawdziwy antyk. Sądząc po typie zbudowano go w końcu lat 60ych lub około 1970 r.

Przydział st.mac: Leszno.

2.03.2013, Warszawa Praga.
Słowa kluczowe: 111Ab, igrek, 111A, B, B10, Warszawa_Praga
Data: 02.03.2013 13:57
Wyświetleń: 2268
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 155.1 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/400
Wartość przysłony: F/4.5
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 02.03.2013 12:57:15
Ogniskowa: 15.9mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
111Ab

Dziś spotkałem wagon który na naklejce nad drzwiami miał napisane że jest to model 111Ab rok produkcji Pafawag 1979. Numeru fabrycznego niestety nie spisałem.
Wagon posiadał numer: 515120-70 719-2 B10ou stacja Gdynia.
Wagon posiadał 3 stopnie w drzwiach ale to jak wiadomo mogli zmienić.
Jednak 111Ab były produkowane w latach 1971-1972. Pewnie h było napisane w papierach jak b i źle odczytano i źle naniesiono serię podczas naprawy. 111Ab było również na czole pudła. No chyba że w 1979 roku faktycznie wyprodukowane jakieś wagony 111Ab?
To jednak pokazuje że jedyną pewną informację zawiera oryginalna tabliczka znamionowa.
11.04.2013 19:36 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
#

Generalnie tabliczki producenta są najbardziej prawdopodobne, o ile nie prowadzisz statystyki od początku istnienia pojazdu i nie śledzisz go. Pomocne są też # fabryczne.

Ale i z tabliczkami bywa różnie. W wagonach to nikt się nie pieprzył, ale np. w lokomotywach spalinowych rodziny ST44/M62 to nie rzadko masz pozamienianie tabliczki, popodmienianie numery itp...
11.04.2013 19:44 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
111Ah

Wydaje mi się że w tym przypadku ewidentnie h wzięto za b i tak też wydrukowano na tabliczce i namalowano na czole. 111Ah zaczęto produkować w 1979 i wszystko by się zgadzało.
11.04.2013 20:01 Offline fixall



Poprzednie zdjęcie:
50 51 20-18 825-3 B  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-18 826-1 B10

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 20-18 826-1 B10 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting