An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
           (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
           VALUES
           ('j8geqkjdorcprj45bl3qn29367', -1, 1618973445, 'details.php?image_id=8368', '34.204.201.220')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1618972545
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 20-18 865-9 B
50 51 20-18 865-9 B

            
 
 

50 51 20-18 865-9 B
Komentarz: Wagon osobowy typu 111Ac włączony w skład poc. os. rel. Nysa - Opole na stacji początkowej.

17.08.2010, Nysa.
Słowa kluczowe: Nysa, igrek, 111Ac, 111A, B
Data: 28.02.2013 18:25
Wyświetleń: 1529
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 141.0 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/80
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 17.08.2010 05:06:29
Ogniskowa: 5.4mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 700
To nie jest 111As

To nie jest wagon 111As tylko 111Ac z 1974 roku. Wyraźnie widać że wagon ma 2 stopnie wejściowe czyli że był produkowany w latach 70. 111As zaczął być produkowany na początku lat 80 i miał już 3 stopnie w drzwiach wejściowych.
01.04.2013 09:48 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1695
typ

To całkiem prawdopodobne, aczkolwiek do detali takich jak stopnie odnoszę się z dużym dystansem, bo były dowolnie wymienianie przy okazji napraw głównych zależnie od zakładu, który się tematem zajmował. Starsze igreki straciły wówczas wiele oryginalnych elementów, jak choćby skrajne wąskie okna w kilku pierwszych odmianach.

Trzeba by zajrzeć do ewidencji żeby się upewnić co do typu, zajmę się tym w najbliższym czasie.
01.04.2013 10:45 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

To jest 111Ac z 1972 roku.
01.04.2013 10:56 Offline SU46-024
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 700
111Ac

Muszę przyznać, że pierwsze słyszę o grzebaniu przy wejściach podczas napraw głównych. To że odbywa się to teraz to wiem bo przerabiane są na drzwi odskokowo przesuwne ale jaki sens miało by to kiedyś. Wiem natomiast o bardzo częstym niewłaściwym oznaczaniu wagonów. Pamiętam kiedyś chełmski wagon 111As który notorycznie podczas każdej z napraw był oznaczany jako...Bdh. Teraz na Pesie stoi zdeklasowany wagon 112A z Łodzi Fabrycznej oznaczony... B10n. A już notorycznym błędem jest zły typ wagonu na ścianie czołowej.
Hmm... O jakiej ewidencji piszesz? :-)
Ja też tworzę teraz sobie ewidencję wagonów "z natury" bo ktoś wpadł na wspaniały pomysł i podczas napraw rewizyjnych nakleja "tabliczki" znamionowe nad drzwiami czołowymi.
P.S.
Ewidencją nie pogardzę :-)
01.04.2013 10:57 Offline fixall
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 700
111Ac

Tylko wg mnie 111Ac był produkowany od roku 1973. 111Ab był produkowany w roku 1972. Mi z numeracji wychodzi że to jednak 1974.
01.04.2013 11:04 Offline fixall
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Sprawdzę to jeszcze dokładnie jutro albo pojutrze.
01.04.2013 11:06 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1695
ozn.

Generalnie do oznaczeń na czołach, które stosuje się współcześnie trzeba mieć duży dystans, są tam często błędy.

Co do napraw głównych, nie było zasady. W toku naprawy wychodziło które komponenty są konieczne do wymiany, które nie. Część elementów 'standaryzowano' z produkowanymi w tym samym czasie seryjnie kolejnymi odmianami. Dotknęło to zwłaszcza pierwszych kilku rodzin polskich igreków. Dziś nie sposób trafić wagon z wąskimi oknami skrajnymi. Stopniami, drzwiami, klamkami, czołownicami itp. żąglowano zależnie od tego gdzie odbywała się naprawa.

Teraz to jeszcze inna historia, bo faktycznie cały rejon drzwi wejściowych jest przebudowywany pod drzwi odskokowe.
01.04.2013 11:14 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Z mojej wiedzy wynika, ze pewna partia wagonów 111Ac została wyprodukowana w 1972 roku i do nich zalicza się powyższy egzemplarz. Z czasem postaram się napisać coś konkretniejszego na temat 111Ac/1972, niestety zbieranie materiału + jego opracowanie jest czasochłonne.
08.04.2013 16:38 Offline SU46-024



   Następne zdjęcie:
07 074.8

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 20-18 865-9 B (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting