An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1594006680
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('9ufbfsqcb2gojc1f6egl6ongm0', -1, 1594007580, 'details.php?image_id=7663', '18.206.238.176')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 54 59-80 070-9 Bc
51 54 59-80 070-9 Bc

            
 
 

51 54 59-80 070-9 Bc
Komentarz: Znaczna liczba wagonów z miejscami do leżenia pozostała po podziale taboru w Czechach na stanie ČD Cargo. Służyły głównie jako wagony obsługi przy pociągach specjalnych oraz jako wagony do przewozu wojska.

Ten egzemplarz wybudowano w 1972r i należy do grupy ostatnich budowanych wg. pierwszej koncepcji bez ogrzewania nawiewnego.

22.02.2011, Usti Nad Labem Zapad.
Słowa kluczowe: Bc.663, Bc, kuszetka, Bautzen72, igrek, Usti_nad_Labem_zapad
Data: 16.12.2012 14:52
Wyświetleń: 484
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 161.5 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/640
Wartość przysłony: F/5.6
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 21.02.2011 01:18:54
Ogniskowa: 10mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
V max

Hm, na tych wózkach jechać 160 to musi być niezła adrenalina, zważywszy na to jak potrafią się zachowywać już przy 120 km/h.
02.06.2015 13:14 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
V max

Akurat ta kuszetka ma v.max = 140km/h, podobnie jak (fabrycznie) wszystkie wagony rodziny Y i Y/B70 z NRD oparte na wózkach typu Görlitz V k.

W niektórych przypadkach v.max 'igreków' podniesiono do 160, ale są to odosobnione przypadki (m.in. węgierskie czy czeskie sypialne z 1985 roku).
02.06.2015 16:54 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

To dość ciekawa sytuacja, bo numer wagonu wskazuje, że V max wagonu wynosi 160 km/h.
02.06.2015 20:57 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
v.max

To jest dość dziwna sprawa. Wagon na zdjęciu do dziś nosi swój pierwotny numer z czasów oddania do użytku (1972 r.). Fabrycznie dostosowany był do v.max=140km/h. Potwierdza to zarówno literatura (Jindra, Frolík - "Osobní vozy ČSD 1965-1976"), jak i mój czeski kolega-wagoniarz Alan Butschek. Wagon ten w swoim życiorysie nigdy nie dostał 'podwyżki' do v.max=160km/h. (I na spodnim pasie również po dziś dzień ma '140').
02.06.2015 21:44 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

To faktycznie dziwne, ale i ciekawe.
Poza tym widać, że bałagan w oznaczeniach wagonów to nie tylko polska specjalność :)
02.06.2015 22:02 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
51 54 59-80 069-1 Bc  
 Następne zdjęcie:
51 54 59-80 074-1 Bc.663

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 54 59-80 070-9 Bc (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting