An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
50 51 20-18 863-4 B - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

203 728-2
203 728-2
Komentarze: 0
kilanziom


50 51 20-18 863-4 B
50 51 20-18 863-4 B

            

50 51 20-18 863-4 B
Opis: Wagon osobowy 2 klasy rodziny 111A w³±czony w sk³ad poc. osobowego rel. Nysa-Opole na stacji pocz±tkowej.

By³y to ostatnie wagony z przydzia³em st.mac.Nysa.

17.08.2010, Nysa.
Słowa kluczowe: Nysa 111A igrek B
Data: 15.12.2012 11:49
Obejrzeń: 1230
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 103.8 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-H9
Exposure time: 1/125 sec(s)
Aperture value: F/3.5
ISO speed: 125
Date created: 17.08.2010 05:09:59
Focal length: 23.4mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
111Ag

Jest to prawdopodobnie wagon 111Ag w wersji produkowanej do roku 1977 na co wskazuje zaokr±glony spód pud³a. Do 1977 roku we wszystkich wagonach produkowanych przez HCP "s³upki ¶cian bocznych przylega³y do zewnêtrznej powierzchni ostojnicy podwozia, przy czym po³±czenie to zakryte by³o poszyciem dolnym, giêtym promieniem 50 mm na ca³ej d³ugo¶ci ¶ciany. Poszycie to by³o ³±czone ze ¶cian± boczn± spoin± trój¶cienn± 2x21 745 mm, wymagaj±c± pracoch³onnego szlifowania, a z podwoziem spoin± pachwinow± 1,5 x 21 745 mm. W zmodernizowanej konstrukcji poszerzono podwozie, s³upki ¶ciany bocznej ustawiono ca³kowicie na podwoziu, przy czym blachy poszyciowe pasa podokienne-go ¶ciany bocznej, zachodz±ce na ostojnicê podwozia, po³±czono z nim bezpo¶rednio' spoin± pachwinow± 1,5 x 21 745 mm."
01.04.2013 10:52 Offline fixall
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
typ

To ca³kiem ciekawa obserwacja. Równie¿ nale¿a³o by zweryfikowaæ jak postêpowano z poszyciem pud³a w ramach kolejnych NG. Czy trzymano siê koncepcji 'zawijania' spodu? Zwyczajowo ca³e poszycie wraz z podkonstrukcj± by³o ¶ci±gane i robione od zera w przypadku naprawy g³ównej. Jak post±piono w tym wypadku? Czy wagon w ogóle mia³ NG?

Mam równie¿ pewn± w±tpliwo¶æ co do typu. Wg. katalogu produktów HCP wagony typu 111Ag rozpoczêto produkowaæ w 1977 r. Nie mog³y wiêc byæ produkowane wcze¶niej. W latach 1977-1978 powsta³o ich 150 szt. oznaczonych jako 'Bwxzde' i wg. katalogu jest to jedyna grupa pojazdów tego typu wykonanych w zak³adach Cegielskiego.
01.04.2013 11:53 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 470
...

To jest 111A (bez literki) z 1972.
01.04.2013 11:57 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
   50 51 20-18 853-5 Bd  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-18 863-4 B10   

 

RSS Feed: 50 51 20-18 863-4 B (Komentarze)