An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
25AN/S SUW2000 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

81 54 6999 898-4 Faccs
81 54 6999 898-4 Faccs
Komentarze: 0
Petr ©tefek


25AN/S SUW2000
25AN/S SUW2000

            

25AN/S SUW2000
Opis: Wózek 2-osiowy typu 25AN/S budowy ZNTK Poznañ wyposa¿ony w zestaw ko³owy SUW2000 o zmiennym rozstawie kó³ 1435/1524mm.

W tym wypadku zabudowany pod wagonem sypialnym typu Bautzen86 odstawionym na grochowskiej wagonowni.

27.06.2010, Warszawa Grochów.
Słowa kluczowe: Warszawa_Grochów igrek sypialny przestawczy 25AN/S SUW2000 wózek
Data: 14.11.2012 20:45
Obejrzeń: 3628
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 138.3 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-H9
Exposure time: 1/30 sec(s)
Aperture value: F/5.6
ISO speed: 100
Date created: 27.06.2010 01:46:20
Focal length: 5.9mm


Autor: Komentarz:
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data zarejestrowania: 09.01.2011
Komentarze: 298
...

Ok, poci±g wylecia³ z rozk³adu, ale czemu odstawiono wagony? Przecie¿ mog³y nadal je¼dziæ, zestawy SUW2000 chyba nie przekre¶laj± ich przydatno¶ci eksploatacyjnej..
15.11.2012 12:36 Offline Tomasz Zajkowski
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
SUW2000

Jaka¶ niezbyt szczêsliwa polityka taborowa. Poci±g wypad³ z gry w 2004r, nie wiele wcze¶niej wprowadzono do ruchu wagony przebudowane z u¿yciem tych wózków. Od tamtej pory nie by³y u¿ywane. Byæ mo¿e by³o ich za ma³o, ¿eby zapewniæ sta³± obs³ugê innych poci±gów, byæ mo¿e z jakich¶ przyczyn technicznych nie by³y eksploatowane bo powodowa³y nieznane mi problemy, trudno powiedzieæ.

Na pewno swego rodzaju utrudnieniem by³ fakt, i¿ kuszetki 110Ab, w których równie¿ wprowadzono to rozwi±zanie posiada³y tylko 2 czerwone koñcówki na ¶cianach czo³owych a to wymusza³o ich 'zamkniêcie' z obu stron wagonami sypialnymi w eksploatacji na torze 1524mm. Taki uk³ad wymusza³ u¿ycie na jednym obiegu 2 sypialnych i kuszetki, a poniewa¿ wagonów w ten sposób przebudowanych by³o odpowiednio 3+3 nie pozostawia³o to ju¿ rezerwy na ewentualny drugi obieg.

Tak czy owak generalnie rozwi±zanie to zmarnowano.
15.11.2012 18:36 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
   25AN/S  
 Następne zdjęcie:
39AN   

 

RSS Feed: 25AN/S SUW2000 (Komentarze)