An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
           (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
           VALUES
           ('nfo5kuj9t19cliinj371g1cfh2', -1, 1642522507, 'details.php?image_id=6453', '54.80.252.84')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1642521607
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 55 20-37 096-4 Bo
50 55 20-37 096-4 Bo

            
 
 

50 55 20-37 096-4 Bo
Komentarz: Debreczyński wagon osobowy 2 klasy budowy HCP typu 131A w składzie pociągu Budapest Nyugati-Debrecen.

12.08.2011, Budapest Nyugati.
Słowa kluczowe: Budapest_Nyugati, 131A, Bo, igrek
Data: 15.06.2012 18:46
Wyświetleń: 952
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 140.4 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/80
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 12.08.2011 13:04:56
Ogniskowa: 8.9mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 701
Malowanie

Czy te wagony w takich barwach opuściły fabrykę?
I pytanie ogólne, od kiedy koleje węgierskie stosują ten schemat malowania?
Może ktoś poratuje jakimś zdjęciem najlepiej z roku 1990?
21.02.2016 17:40 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1697
...

Możliwie że miały takie barwy od początku. Koleje węgierskie MAV zaczęły stosować ten schemat malowania w drugiej połowie lat 70. XX w. Nigdy się nie spotkałem ze zdjęciem wagonu typu 130A albo 131A w poprzednim schemacie MAV (pudło i drzwi granatowe z wąskim szarym pasem na burcie). Choć warto wiedzieć, że nawet w 1980 roku zdarzały się jeszcze wagony granatowe, niebieskie, a nawet według jeszcze starszego schematu - czarne/ciemno-zielone:

http://abload.de/img/1980ungarn0210qkuv.jpg

Na zdjęciu poniżej dworzec Bp-Nyugati w 1980 roku, po prawej niemal nowy wówczas wagon typu 130A. Dla kontrastu bagażowy Gyor po lewej (rocznik 1970 albo 1971) nosi nadal poprzedni schemat,

http://wstaw.org/m/2016/02/21/12742421_1151169274908194_3487551356031050115_n.jpg
22.02.2016 04:15 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 701
...

Tradycyjnie na Piotra zawsze można liczyć :-)
No to jeszcze pytanie czy te wagony kiedykolwiek kursowały do Polski?
Co mogło przyjeżdżać do Polski w 1990 roku w pociągu Batory? Gyory?
22.02.2016 04:27 Offline fixall
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 378
...

Te wagony mają jednonapięciowe ogrzewanie i nie mają RIC-u, w związku z czym nie wyjeżdżają poza granice Węgier.
22.02.2016 05:19 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1697
130A/131A

Napisałem o nich krótką notkę w którymś z najbliższych ŚK, lutowym albo marcowym (jest tam m.in. o ich wykorzystaniu i obecnym ilostanie).
22.02.2016 06:04 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 55 20-37 094-9 Bo  
 Następne zdjęcie:
50 55 20-37 100-4 Bo

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 55 20-37 096-4 Bo (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting