An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
           (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
           VALUES
           ('8ue92reci5ui7j0bhbj77vs5k6', -1, 1659900100, 'details.php?image_id=5449', '3.239.4.127')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1659899200
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
84 51 5944 446-0 Eamos
84 51 5944 446-0 Eamos

            
 
 

84 51 5944 446-0 Eamos
Komentarz: 01.04.2012 || Szczebrzeszyn - Zwierzyniec Towarowy || Wagon 84 51 5944 446-0 Eamos, st. mac. Dwory Monowice, CT Katowice, należący do firmy Rail Polska
Słowa kluczowe: Eamos_RP, Eamos_Rail_Polska, Eamos, Rail_Polska, wiosna, lubelskie, roztocze, Bagno, D29-69
Data: 04.04.2012 20:02
Wyświetleń: 1484
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 341.1 KB
Dodał: m0ke

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 01.04.2012

EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Czas naświetlania: 1/400
Wartość przysłony: F/9
Czułość ISO: 320
Data wykonania: 01.04.2012 12:38:36
Ogniskowa: 135mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1699
typ

437W, przebudowany 426W - formalnie jest takich 112szt. w tym grupka 437Wa, które są trochę dłuższe.
10.12.2012 19:02 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 470
...

A to nie jest przypadkiem przebudowa zrobiona na bazie cystern?
10.12.2012 19:09 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1699
typ

Nie, na bazie węglarek 426W a dokładniej przebudowa dokonana w 2005-2006 w Wągrowcu.
10.12.2012 20:00 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 470
...

437W powstały w Wągrowcu ale na bazie podwozi cystern 406R. Same 426W są przebudową 421S i niewielkie partii 426Za, na dodatek jaki jest sens przebudowywać węglarkę na węglarkę. Poza tym te wagony (426W i 437W) mają zupełnie inną budowę ostoi.
10.12.2012 20:23 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1699
...

Nie wiem Piotruś jak Ty, ale ja nie jestem mądrzejszy od Pawełka Terczyńskiego :)
10.12.2012 20:41 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 470
...

Zanim napisałem ten komentarz wyżej upewniłem się co do jego treści właśnie w publikacji P. Terczyńskiego;) Dokładnie to strony 88 - 89.
10.12.2012 20:45 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
84 51 5944 409-8 Eamos  
 Następne zdjęcie:
84 51 5944 459-3 Eamos

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 84 51 5944 446-0 Eamos (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting