An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1664218050
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('25clk2umaftovmsfi3sh4c7g81', -1, 1664218950, 'details.php?image_id=4485', '44.200.137.63')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Vozeň vykurovací 610
Vozeň vykurovací 610

            
 
 

Vozeň vykurovací 610
Komentarz: Nadgryziony czasem i warunkami postoju wagon ogrzewczy niemieckiej budowy wojennej. Ten egzemplarz powstał w 1943r w MBA (Maschinenbau und Bahnbedarf, Werk Spandau) i po 1945r znalazł się w parku wagonowym ČSD.

Na sieci ČSD wagony ogrzewcze wyeliminowano z gry stosunkowo wcześnie. Ostatnim bastionem ich pracy był tzw. "Západný expres" jadący z Pragi do Zachodnich Niemiec.

Egzemplarz na fotografii ostatnią naprawę przeszedł w 1976r. Później był eksploatowany w roli stacjonarnej grzejki. Jest jedynym swojej rodziny jaki uratował się na terenie Czechosłowacji.

Na uwagę zasługują długie wózki o rozstawie osi 3500mm, będące osobliwą cechą tych konkretnych wagonów.

3.07.2011, Bratislava Východ.
Słowa kluczowe: wagon_ogrzewczy, parnik, Bratislava_Východ, Bratislava-Východné, Vozeň_vykurovací, wrak, złom, Bauart42, Bauart43
Data: 21.01.2012 18:25
Wyświetleń: 1734
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 152.1 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/160
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 04.07.2011 02:13:04
Ogniskowa: 6.9mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1700
Kocioł ogrzewczy PG500

Godną uwagi informacją dot. wagonów ogrzewczych niemieckiej budowy użytkowanych po 1945r przez ČSD był fakt, iż w latach 60ych wymieniano oryginalne parowe kotły ogrzewcze (wielkością i mocą zbliżone do kotłów wąskotorowych parowozów) a na ich miejsce zabudowywano zasilane ropą kotły ogrzewcze PG500 seryjnie instalowane w nowych wtedy lokomotywach spalinowych T478.1, T478.3 czy T679.0. Kocioł ogrzewczy PG500 był też testowo zabudowany na polskiej lokomotywie SP45-005, nie został jednak zakwalifikowany do seryjnego użytku w dalszych pojazdach.
25.12.2012 15:44 Online kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
SpVp21000  
 Następne zdjęcie:
Vozeň vykurovací 610

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: Vozeň vykurovací 610 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting