An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1611022265
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('sc5ckooej3mmb98okfkrov94n6', -1, 1611023165, 'details.php?image_id=3806', '3.236.156.34')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 26-08 077-7 Bmnopux
50 51 26-08 077-7 Bmnopux

            
 
 

50 51 26-08 077-7 Bmnopux
Komentarz: Pociąg Interregio rel. Rzeszów - Warszawa opuszcza perony dworca Warszawa Wschodnia po zakończonej podróży.

Jako ostatni w składzie podąża wagon piętrowy budowy Görlitz dostarczony d 1989r.

27.11.2009, Warszawa Wschodnia.
Słowa kluczowe: Warszawa_Wschodnia, Görlitz89, Bmnopux, piętrowy, Interregio
Data: 16.11.2011 20:58
Wyświetleń: 1702
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 141.3 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/500
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 30.01.2007 23:03:30
Ogniskowa: 32.8mm


Autor: Komentarz:
Tomasz B.
Goœć
Z?y numer

Wagon posiada z?y numer - dla "siedemnastki" cyfra samokontroli powinna wynosi? 3 i ca?y numer taki: 50 51 26-08 017-3 Pozdrawiam!
17.11.2011 17:34  
Zorientowany
Goœć
Wagon pocięty.

Wagon kilkakrotnie uczestniczył w przetargach złomowych, ostatecznie wynikiem konkursu ogłoszonego dnia 21.12.2012 odszedł w niepamięc

Rok prod. 1988.
16.04.2013 12:33  
Gorlitz
Goœć
...

Czy na pewno? Ten egzemplarz przeszedł po 2000 r. w zakładach PESA naprawę główną, a wagony po NG raczej nie były kierowane do kasacji...
16.04.2013 13:50  
zorientowany
Użytkownik

Data: 16.04.2013
Komentarzy: 101
...

W ogóle rację co do numeru ma tutaj @Tomasz B.
Wagon ten stał w Krzyżu podczas ogłoszenia pierwszego konkursu przez PR Poznań - 26.07.2012. Konkursu nie rozstrzygnięto z uwagi na brak ofert. Natomiast został sprzedany jak już wcześniej wspomniałem w wyniku konkursu z dnia 21.12.2012.
Czy był on po modernizacji to nie wiem, ale skoro Kolega tak pisze, to byłoby to delikatnie mowiąc kretyńskie posunięcie. Reasumując wg moich rozpisek wagon ten już nie istnieje, no chyba, że przewoźnik pomylił numerację przy organizowaniu konkursu i stąd mogłoby wynikac ewentualne zamieszanie.
16.04.2013 14:01 Offline zorientowany
Gorlitz
Goœć
NG

Ten wagon na 100% przeszedł naprawę główną. Można to stosunkowo szybko rozpoznać z uwagi na 'wklejane' okna, będące nawiasem mówiąc bardzo niefortunnym rozwiązaniem, zwłaszcza po kilkuletniej eksploatacji, kiedy okazuje się, że przez nieszczelności do wnętrza ramy przenikała woda...
16.04.2013 14:19  
Tomasz B
Goœć
Złom

017 został sprzedany w styczniu 2013 na złom. Tu na zdjęciu jest najpewniej nie 017 a 012 o numerze 50 51 26-08 012-4. Tak więc pomyłkę stanowiła nie cyfra samokontroli a ta z numeru seryjnego.
16.04.2013 14:21  
zorientowany
Użytkownik

Data: 16.04.2013
Komentarzy: 101
...

Faktycznie jeśli chodzi o zdjęcie to nie spojrzałem na okna.

@ Tomasz B. może miec dużo racji ponieważ wagon o numerze 505126-08012-4 istnieje do tej pory. Ba... nawet podczas naprawy wykonanej chyba w Krzyżu na przełomie 2011 i 2012 dostał nowe malowanie.
16.04.2013 14:26 Offline zorientowany
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
#

Istnieje możliwość, iż na zdjęciu mam błędny numer. Niestety zdjęcie było zrobione dawno temu i nie pamiętam już formy, w jakiej zanotowałem numer boczny. Czy było to na kartce, czy zrobiłem dodatkowe foto... czy jak. Później mam zwyczaj usuwać zdjęcia z numerami po odpowiednim opisaniu danego pliku. W tym wypadku mogło być inaczej.

Trzeba by ustalić jak w ostatnim okresie eksploatacji wyglądały wagony # 017 i 012 i będziemy mieli sprawę wyjaśnioną.

*Nie spotkałem się do tej pory z przypadkiem, żeby wagon piętrowy budowy Goerlitz, w którym przeprowadzono przed 2006 r. naprawę główną wylądował w ostatnim okresie na złomie. Na złom szły wyłącznie wagony, które nie doczekały tzw. NG.
16.04.2013 14:44 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Jak da się odczytać datę naprawy okresowej z czoła to się ustali numer po tej dacie.
16.04.2013 18:45 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
#

Napr. rew. 27.07.2009
n.n. okr. 27.07.2011
16.04.2013 19:00 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Jutro sprawdzę.
16.04.2013 19:08 Offline SU46-024
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Na zdjęciu mamy wagon 50 51 26-08 077-7.
24.04.2014 23:46 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
50 51 26-08 077-7 B16mnopux  
 Następne zdjęcie:
50 51 26-08 084-3 Bdhpumn

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 26-08 077-7 Bmnopux (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting