An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1597130254
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('3d3fhf2fhbp0pqhdilbj3trpf2', -1, 1597131154, 'details.php?image_id=24459', '18.207.108.191')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 81 89-69 003-6 SR
51 81 89-69 003-6 SR

            
 
 

51 81 89-69 003-6 SR
Komentarz: 18.04.2019, Brzeszcze Jawiszowice, należący do spółki B&B Dampflokomotiven Betriebsgesellschaft "Brenner & Brenner" (BuB) wagon salonowy włączony w skład pociągu specjalnego "Blue Train" jadącego z Austrii do Krakowa.
Słowa kluczowe: salonowy, salonka, Bauart39, WR4ü-39, Brzeszcze_Jawiszowice, BuB
Data: 25.06.2019 08:30
Wyświetleń: 531
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 713.8 KB
Dodał: Łukasz Łacek

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
V max

Czy dobrze widzę, że ten "klamot" pomimo starych, oryginalnych wózków z 1939 roku, ma V max 160 km/h?

Mówi się, że Polak potrafi, ale to by było dowodem na to, że i Niemiec potrafi, może nawet lepiej niż Polak.
Dla przykładu, wagony typów 136A, 139A, 144A, 145A, G90 i B91 mimo wyposażenia w nowoczesne wózki konstrukcyjnie przystosowane do 200 km/h z hamulcami tarczowymi i magnetycznymi w dalszym ciągu mają V max 160, podczas gdy podobne konstrukcje w Niemczech dopuszczono do 200 km/h i to nawet na znacznie starszych wózkach.
16.07.2019 07:22 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
V max

Większość wagonów rodziny 39 kolei DRB miało v.max = 160 km/h już fabrycznie, także to poniekąd nie dziwi. Wózki typu Goerlitz III Schwer miały takie możliwości konstrukcyjne w zasadzie od początku, wszelako w rodzinie '28' i '36' producent ograniczył się do jedynie 140 km/h, ale już w młodszych 39kach zdecydowano się ją podnieść.
16.07.2019 17:51 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
51 81 89-69 003-6 SR  
 Następne zdjęcie:
52 1999 XHa

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 81 89-69 003-6 SR (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting