An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
51 53 20-50 121-3 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

61 54 20-71 022-5 Bdmpee.233
61 54 20-71 022-5 Bdmpee.233
Komentarze: 0
kilanziom


51 53 20-50 121-3
51 53 20-50 121-3

            

51 53 20-50 121-3
Opis: 24.06.2011 || Iași || Wagon 51 53 20-50 121-3, st. mac. Suceava, nale¿±cy do CFR, kursuj±cy w sk³±dzie poci±gu relacji Iași - Adjud
Słowa kluczowe: Jassy Iași Görlitz82 Rumunia lato CFR
Data: 10.07.2011 00:05
Obejrzeń: 1439
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 313.0 KB
Nadesłane przez: m0ke

EXIF Info
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/10
Date created: 24.06.2011 11:08:02
Focal length: 50mm


Autor: Komentarz:
Lukasy
Użytkownik

Data zarejestrowania: 10.12.2010
Komentarze: 81
...

Huh, tam to dopiero misz-masz maj±.
10.07.2011 10:47 Offline Lukasy http://lukasy.kolej.org.pl
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
wagon budowy Görlitz

Trochê przyjrza³em siê tematowi i zdjêcie przenios³em do odpowiedniego dzia³u. G³ównym producentem przedzia³owych wagonów osobowych w dawnym DDR by³y zak³ady Bautzen, tak¿e 'z automatu' pos±dza siê je o autorstwo wszystkich igreków o jak¿e rozpoznawalnej linii dachu. W gruncie rzeczy tak by³o, ale z kilkoma wyj±tkami.

Tymi wyj±tkami by³a Polska, Rumunia, Irak i Syria, dla których zak³ady w Görlitz budowa³y wg. tego samego projektu co zak³ady w Bautzen wagony osobowe.

Na zdjêciu mamy przedzia³owy wagon 2 klasy pochodz±cy z dostawy w 1982r (typ Görlitz82), a licz±cej 190 wagonów. Rok pó¼niej VEB Waggonbau Görlitz dostarczy³o kolejom CFR jeszcze 70 analogicznych wagonów 1 klasy i 30 wagonów 1 i 2 klasy - wszystkie nadal w planowym ruchu.
30.12.2012 14:44 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
   51 53 20-50 072-8  
 Następne zdjęcie:
51 53 20-50 122-1 B   

 

RSS Feed: 51 53 20-50 121-3 (Komentarze)