4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 80 25-33 020-2 DBuza747.4
50 80 25-33 020-2 DBuza747.4

            
 
 

50 80 25-33 020-2 DBuza747.4
Komentarz: Wagon piętrowy budowy Görlitz odstawiony w peronach stacji Hamburg hbf. w składzie pociągu os. rel. Hamburg - Bad Oldesloe.

Warto podkreślić, iż był to jedyny wagon tego typu w składzie zestawionym oprócz niego wyłącznie z nowszych wagonów budowy Bombardiera. Wagon widoczny na powyższym foto zbudowany został w 1991 r. w zakładach VEB Waggonbau Görlitz jako piętrowy z ozn. 50 50 25-04 488-2 DBmuz. Po zjednoczeniu kolei DR i DB wagon oznaczono jako 50 80 25-04 488-6 DBmuz746.0. Po naprawie głównej i modernizacji przeprowadzonej w 1997 r. otrzymał obecne oznaczenie i numer.

2.04.2018, Hamburg-hauptbahnhof.
Słowa kluczowe: Hamburg-hauptbahnhof, Görlitz91, DBuza, DBuza747.4, DBmuz, DBmuz746.0, piętrowy, bohun, DB_Regio, 50_80_25-33_020-2, 50_50_25-04_488-2, 50_80_25-04_488-6
Data: 03.04.2018 20:23
Wyświetleń: 185
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 203.9 KB
Dodał: kilanziom
 

Foto mapa


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-HX400V
Czas naświetlania: 1/50
Wartość przysłony: F/3.2
Czułość ISO: 200
Data wykonania: 02.04.2018 17:34:52
Ogniskowa: 8.02mm


Autor: Komentarz:
prof_klos
Użytkownik

Data: 31.03.2016
Komentarzy: 44
:::

Rozumiem, że generalnie jest to konstrukcja tożsama z naszymi "Bohunami", różniąca się jedynie elementami modernizacyjnymi (szyby, jakieś detale wnętrza)?
03.04.2018 20:42 Offline prof_klos
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1681
...

Akurat ten wagon zbudowano w 1991 r., a więc już po zakończeniu dostaw dla PKP (1989-1990), natomiast wówczas był to nie tyle 'tożsamy' co niemal identyczny wagon jak te dla PKP. Różnica polegała na rodzaju napięcia, gdyż zarówno wersja DR jak i PKP były jedno napięciowe, a jak wiadomo systemy zasilania w Polsce i Niemczech różniły się i nadal się różnią. Obecny wygląd wagonu ze zdjęcia powyżej to efekt kompleksowej modernizacji raptem w 6 lat po opuszczeniu fabryki. Zwiększono ilość miejsc siedzących (a co za tym idzie i okien), wprowadzono klimatyzację, podniesiono prędkość, wprowadzono toalety w układzie zamkniętym... mniej więcej takie coś powinno było spotkać polskie odpowiedniki jakieś 5 lat temu, ale niemal wszystkie poszły wówczas na złom.
03.04.2018 20:50 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
prof_klos
Użytkownik

Data: 31.03.2016
Komentarzy: 44
:::

Rozumiem. Dzięki.
Tak, kasacja tych wagonów to skandal. :-(
03.04.2018 20:59 Offline prof_klos



Poprzednie zdjęcie:
50 80 25-33 016-0 DBuza 747.4  
 Następne zdjęcie:
50 80 25-33 022-8 DBuza 747.4

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 80 25-33 020-2 DBuza747.4 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting