An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
50 51 20-08 082-3 B10ou - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

57 51 20-78 320-5 B10nouz
57 51 20-78 320-5 B10nouz
Komentarze: 0
kilanziom


50 51 20-08 082-3 B10ou
50 51 20-08 082-3 B10ou

            

50 51 20-08 082-3 B10ou
Opis: 16-03-2017 st. Zielona Góra

Wagon 2 klasy, typu 111Ah w sk³adzie poci±gu TLK 86100 "Swaro¿yc" relacji Szczecin G³. - Wroc³aw G³. podczas postoju na ¶wie¿o wyremontowanej stacji w Zielonej Górze. Poci±g zestawiony by³ jedynie z trzech wagonów.

Przydzia³: st. mac: Szczecin;
Producent: Pafawag Wroc³aw - NF: 4450/1985.
Słowa kluczowe: 111A 111Ah igrek dwójka PFW 50_51_20-08_082-3 B10ou PKP-IC TLK 86100 Swaro¿yc Zielona_Góra lubuskie
Data: 28.03.2017 09:23
Obejrzeń: 1390
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 238.8 KB
Nadesłane przez: Bohdan Jêdrzejewski

EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon EOS 60D
Exposure time: 1/500 sec(s)
Aperture value: F/16
ISO speed: 400
Date created: 16.03.2017 11:27:50
Focal length: 28mm


Autor: Komentarz:
DK
Użytkownik

Data zarejestrowania: 15.07.2015
Komentarze: 28
120 km/h

Czy jest jaka¶ przyczyna, dla której wiêkszo¶æ wagonów PKP IC typu Y jest dostosowana do prêdko¶ci 160 km/h (grupy 70 i 78), pomimo ¿e ani prêdko¶ci szlakowe ani mo¿liwo¶ci trakcyjne (EU07) generalnie nie wymagaj± tego? Czy jedynie fakt, ¿e ich wózki 4ANc s± w standardzie 'S' wystarczy do szczê¶cia? Czy wagony na 120 i 160km/h maj± taki sam cykl przegl±dów?
28.03.2017 09:41 Offline DK
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
V max

Nie znam dok³adnie cykli przegl±dowych wagonów PKP-IC, ale z tego co pamiêtam, kilkana¶cie lat temu zdecydowano o obni¿eniu prêdko¶ci maksymalnej sporej czê¶ci wagonów PKP (wówczas by³o jedno PKP) tylko po to, by zaoszczêdziæ na naprawach okresowych poprzez zmniejszenie ich ilo¶ci.
Wtedy rewizje przeprowadzano zdaje siê co rok (albo co 1,5 roku) dla wagonów z V max 160 km/h, natomiast po obni¿eniu prêdko¶ci okresy miêdzynaprawcze wyd³u¿ono bodaj¿e do 2 lub nawet 3 lat.
Obecnie s± one zdaje siê jeszcze d³u¿sze - tak¿e dla wagonów na 160 km/h (co¶ ko³o 2 lat).
Dostosowanie wagonu do wy¿szej prêdko¶ci pozwala na jego elastyczniejsze wykorzystywanie - zarówno w poci±gach wolniejszych, jak i w tych szybszych. Pewna grupa poc. TLK obstawianych przez wagony szczeciñskie na czê¶ci swoich tras obs³ugiwana jest przez EP09 z V max 150 km/h, wiêc ta wy¿sza prêdko¶æ wagonów czêsto jest wykorzystywana.
Wagony o V max 120 km/h mog± obs³ugiwaæ jedynie poci±gi, które na ¿adnym fragmencie swej trasy nie rozpêdzaj± siê powy¿ej tej prêdko¶ci.
28.03.2017 10:16 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
   50 51 20-08 076-5 B10  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-08 093-0 Bdu   

 

RSS Feed: 50 51 20-08 082-3 B10ou (Komentarze)