An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1597349881
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('ucacngto5brmfpleudbe97lvk4', -1, 1597350781, 'details.php?image_id=20868', '54.160.19.155')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 19-38 102-6 A9ou
50 51 19-38 102-6 A9ou

            
 
 

50 51 19-38 102-6 A9ou
Komentarz: Wagon osobowy 1 klasy typu 112Aj (błędnie opisany jako 112Am) odstawiony w peronach stacji Gdynia-Główna-Osobowa chwilę po zakończeniu biegu w składzie poc. TLK "Kociewie" (Gorzów Wlkp. - Gdynia).

10.03.2017, Gdynia-Główna-Osobowa.
Słowa kluczowe: Gdynia-Główna-Osobowa, A9ou, Adu, igrek, 112Aj, 50_51_19-38_102-6, PKPIC, PKP-IC, TLK_Kociewie, Kociewie
Data: 13.03.2017 17:15
Wyświetleń: 1167
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 145.7 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-HX400V
Czas naświetlania: 1/250
Wartość przysłony: F/3.5
Czułość ISO: 80
Data wykonania: 10.03.2017 11:41:13
Ogniskowa: 10.9mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
Typ

Dość rzadki okaz Ci się trafił. Tych 112Aj to chyba niewiele powstało. One miały fabrycznie zabudowane ogrzewanie nawiewne, czy to efekt modernizacji podczas NG?
Ciekawe, że w tym samym czasie (w 1985 roku) wyprodukowano także partię wagonów oznaczoną typem 112Ak, która ogrzewania nawiewnego nie posiadała.
20.03.2017 11:19 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
Typ

Istotnie rzadki przypadek, a współcześnie wręcz bardzo rzadki. Zakłady HCP przyznają się do wyprodukowania 40 szt. w 1985 r. i nie wskazują jakoby ten model był fabrycznie wyposażony w ogrzewanie nawiewne.
20.03.2017 17:41 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Przejrzałem inne zdjęcia tego wagonu (na WGK są trzy) i widzę, że wagon wcale nie ma ogrzewania nawiewnego, natomiast od kilku lat ktoś (z uporem maniaka) wypisuje na jego burcie adnotację, że takowe ogrzewanie posiada.
Sprawa więc wyjaśniona.
21.03.2017 13:50 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
Spostrzeżenie

Też jedno zdjęcie tego wagonu wrzuciłem i nie zwróciłem uwagi na ten drobny szczegół :-)
Sokole oko :-)

I na marginesie do poprawy jest cyfra samokontroli bo chyba powinna być ^ a nie 5.
21.03.2017 15:14 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
...

Rzeczywiście, wstawiłem błędną cyfrę samokontroli. W tej perspektywie była trochę nieczytelna na fotografii, powinno być 50 51 19-38 102-6 'A9ou', dzięki za sprostowanie.

Istotnie, wagon ten był już tematem spotkań z autorami zdjęć na naszej galerii,

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=16355
http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=17419

Co ciekawe, zarówno tytułowy wagon jak i jego sąsiad z odmiany 112Ah posiadają przydział do st.mac. Warszawa Grochów, choć eksploatowane są na ramieniu, które teoretycznie powinno podlegać pod Gdynię.
21.03.2017 18:45 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 51 19-38 102-6 A9ou  
 Następne zdjęcie:
50 51 19-38 102-6 A9ou

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 19-38 102-6 A9ou (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting