An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1601136292
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('fkhvflbkb7qu2btplde8nu3a26', -1, 1601137192, 'details.php?image_id=20691', '18.208.202.194')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
854 010-6
854 010-6

            
 
 

854 010-6
Komentarz: 14.1.2017, Tanvald
Wagon motorowy 854 010-6 oczekuje godziny odjazdu pociągu R1147 Metodej Vlach do Pragi Vrsovic.
Po prawej Regionova 814 192-1 jako pociąg do Źeleznego Brodu.
Słowa kluczowe: 854, 854_010_6, Tanvald, zima, motorowy
Data: 16.01.2017 21:45
Wyświetleń: 441
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 604.8 KB
Dodał: fixall

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 14.01.2017

EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7100
Czas naświetlania: 1/320
Wartość przysłony: F/8
Czułość ISO: 250
Data wykonania: 14.01.2017 13:18:46
Ogniskowa: 50mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
854.010-6

Wagon motorowy na załączonym obrazku powstał w 1969 r. jako M296.1010 (Studénka 70328 / 1969 r.). Pracę pod szyldem kolei ČSD rozpoczął z przydziałem do lok. Praha-Libeň. Od maja 1972 r. przeniesiony został do Trutnova, skąd pod koniec 1990 r. powrócił do LD. Praha-Libeň. W międzyczasie (od 1.01.1988 r. zmienił ozn. na 853.010-7. Po kolejnych 10 latach ponownie przeniesiony został do Trutnova, gdzie po niespełna roku pracy zakończył eksploatacje w dn. 13.08.2001 r. W kolejnych latach wagon trafił do zakładów Pars Nova w Szumperku, gdzie przeszedł naprawę główną połączoną z modernizacją, a w ich efekcie powrócił na ilostan ČD jako 854.010-6 z przydziałem do dyrekcji Česká Třebová (Trutnov). Od 2005 r. wagon przeniesiono do dyrekcji Ústí n/L (Liberec), skąd rok później trafił do Pilzna, a w 2011 r. do Brna. W roku 2012 powrócił do macierzystej Pragi, gdzie stacjonuje do chwili obecnej.

Z okazji zimy w rejonie Liberca/Děčína gremialną wysiadkę zrobiły wagony motorowe serii 843, stąd od 12 stycznia b.r. wszystkie poc. pospieszne w rel. Děčín-Rumburk i Děčín-Liberec przejęły awaryjnie lokomotywy spalinowe serii 754 z wagonami 2 klasy.
16.01.2017 21:58 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Leszek Matula
Goœć
...

Bardzo klimatyczna klatka. Piękna zima! :-)
17.01.2017 06:02  
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Kilka sztuk w rejonie Żelaznego Brodu i Starej Paki widziałem nawet jednym jechałem ale spotkałem też jeden pociąg z 843 ciągniętym przez kocura.

A zima była naprawdę fantastyczna.
17.01.2017 10:15 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
...

Powiedzmy że najlepsze Cię ominęło, bo z dnia na dzień jest coraz weselej i apogeum było dziś, kiedy w szopach utknęły nie tylko 843, ale też część 854 i 814. W efekcie jakieś kuriozalne pociągi w rodzaju 754 + 1 wagon śmigały od rana na Pardubice-Liberec + to co od paru dni. I tak w rejonie Liberca mieliśmy dziś 5 nieplanowych 754 w ruchu, # boczne 048, 051, 059, 060 i 061. Tego 060 to specjalnie na ratunek z Bohumina przywieźli parę dni temu:

http://www.k-report.net/discus/obrazky/08/53/1170853.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/08/54/1170854.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/08/11/1170811.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/09/15/1170915.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/02/78/1170278.jpg
17.01.2017 19:28 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

060 to była w Trutnovie ostatnio zresztą wrzuciłem zdjęcie. Kurde, wszystkie moje zaplanowane pociągi przyjeżdżały praktycznie co do minuty i nie byłem świadomy tego co się tam dzieje :-)
17.01.2017 19:33 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
...

Bo opóźnień zasadniczo nie ma, trzeba przyznać, że organizacja rozwiązań zastępczych jest imponująca. Chodzi jedynie o fakt, że tabor planowy wypadł z gry i został zastąpiony nietypowymi rozwiązaniami, szczęśliwie bez strat czasowych dla podróżnego.
17.01.2017 19:38 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
854 008-0  
 Następne zdjęcie:
854 012-2

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 854 010-6 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting