An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1652949580
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('5bnu5inb2lqqakjhdi1o0t54u3', -1, 1652950480, 'details.php?image_id=19576', '18.205.176.39')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 51 88-70 180-6 WRmnou
51 51 88-70 180-6 WRmnou

            
 
 

51 51 88-70 180-6 WRmnou
Komentarz: Wagon restauracyjny typu Bautzen89 odstawiony w oczekiwaniu naprawy na terenie macierzystej wagonowni.

Do chwili obecnej zachowały się jedynie 3 wagony tego typu w stanie zbliżonym do pierwotnego. Najprawdopodobniej wszystkie 3 jednak pozostają obecnie wyłączone z eksploatacji.

7.07.2016, Warszawa-Grochów.
Słowa kluczowe: Bautzen89, XB, restauracyjny, gastronomiczny, WRmnou, WRdmnu, 51_51_88-70_180-6, PKPIC, PKP-IC, Warszawa-Grochów
Data: 07.07.2016 23:00
Wyświetleń: 1335
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 289.9 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-HX400V
Czas naświetlania: 1/320
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 80
Data wykonania: 07.07.2016 16:56:06
Ogniskowa: 20.68mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 381
...

Sądząc po wyglądzie okien (polskiej konstrukcji) wagon ten przeszedł naprawę główną zapewne jako jeden z pierwszych swojego typu.
Zastanawiające dlaczego pomimo takich dużych problemów z zapewnieniem wagonów restauracyjnych do rozkładowego ruchu wagony te stoją i nic nie słychać o przetargu na ich naprawę rewizyjną.
11.07.2016 13:59 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 701
Rest

Konkretnie jako drugi. Naprawę główną przeszedł w Newagu 18.03.2005 roku. Pierwotnie miał numer 51 51 88-80 029-3. Od wersji fabrycznej zewnętrznie różnił się tylko mniejszym oknem do WC i pełnymi oknami ewakuacyjnymi. W środku zaś miał mniej miejsc siedzących bo tylko 38. Tak jak napisał Piotr są 3 takie wagony.
Warto nadmienić że 2 inne wagony również mają otwierane okna w ramach aluminiowych (pomimo klimatyzacji) ale dodano w nich fartuchy zakrywające bebechy pod wagonem i pełne okna ewakuacyjne.

Co do odpowiedzi na drugie pytanie to chyba jest ich kilka ale dla ja uważam że zrządzają tym durnie bez wyobraźni i elementarnej wiedzy dotyczącej funkcjonowania tego typu przedsiębiorstw. Albo to sztuczne wykazywanie dobrych wyników finansowych kosztem wykonanych napraw w myśl zasady "a za rok już nas nie będzie i niech ktoś inny się martwi".
Natomiast nie do pomyślenia jest dla mnie taka sytuacja w mojej branży. Bo to tak jakby u nas nagle okazało się że nie ma żurawi wieżowych z ważnym udetem a betonowozy nagle zostały odstawione bo nie przeprowadzono im przeglądów.
To nie do pomyślenia bo to podstawa funkcjonowania firmy budowlanej tak jak podstawą funkcjonowania firmy takiej jak PKP IC jest posiadanie sprawnych wagonów.
Nie mogę też zrozumieć dlaczego nie są ogłaszane bardzo duże przetargi na naprawy rewizyjne dużych ilości wagonów np.: 400 rocznie. Przecież mając RJ, dodatek A i B a także wiedzę co ile wagon ma mieć NR bardzo łatwo wyliczyć zapotrzebowanie, potrzebną rezerwę a także roczny plan napraw rewizyjnych. I takie duże przetargi w mojej ocenie wpłynęły by na cenę bo takiej Pesie czy Newagowi bardzo zależało by taką robotę na rok pozyskać. I wtedy co miesiąc wysyłamy iles tam wagonów i mamy spokój.
Ale myślę jednak że to po prostu kreatywna księgowość. I co gorsza nie ma tam nikogo kto by tym towarzystwem wstrząsną. No i brak odpowiedzialności. Bo jak to możliwe że jako planowa jedynka jedzie najgorsza z możliwych, brudny i stary 112Ag a zdeklasowaną dwójką jest świeżutki bo zaledwie kilka dni po nr wagon. Do brak szacunku do ludzi i do ich pieniędzy. Ale jak widać nikt za to nikogo tam nie rozlicza...
http://i.imgur.com/DjdB5vT.jpg
11.07.2016 18:50 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1698
112A

Hehe, też widziałem pociągi gdzie 112Ag leciał jako 1 klasa a obok 112Am czy 112Ar jako zdeklasowane. Ciekawe kto jest odpowiedzialny za takie rozwiązania, ale (niestety) najprawdopodobniej wagonownia (a ściślej jej dyspozytura). Zdarzają się zresztą barwniejsze sytuacje. Np. 2 tyg. temu wracałem z Poznania jakimś IC złożonym planowo z wagonu 1 klasy (Bautzen91), oraz pary wagonów 2 klasy (Bautzen91/Gorlitz90) i miałem wykupione miejsce w 11-ym przedziale. W praktyce skład tworzyła 'jedynka' Bautzen91 ze zdechłą klimą i duet 'igreków' 141A, które jak wiadomo nie mają 11-ego przedziału ;] Kierownik pociągu był nawet bardziej załamany niż ja.
11.07.2016 19:34 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 701
...

Zabawnie jest tez z sypialnymi/kuszetkami. Rożnica jest taka że w przypadku jedynek te zdeklasowania są robione niejako nieświadomie. A tutaj mamy biznesowy ewenement na skalę światową gdzie taką samą usługę sprzedają w różnej cenie. Rozumiem single i double. OK. To co innego. Ale miejsce w przedziale trzy miejscowym w sypialnym i kuszetce zdeklasowanej to dokładnie to samo. A różna cena. No chyba że w tej kuszetce pościel to ten zatęchły koc bez poszewki. Za 3 tygodnie się przekonam bo kupiłem sobie bilet w tym cudzie.
11.07.2016 19:54 Offline fixall
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
PIC

Też zostałem posiadaczem biletu na kuszetko-sypialne coś. Za niecałe dwa tygodnie jedziemy z Wrocławia na Hel. 13 godzinną podróż postanowiliśmy spędzić na leżąco bo jazda tyle godzin starą ośmioosobową dwójką to dramat - pierwszej klasy w składzie pociągu nikt nie przewidział w tym roku. Po wybraniu kuszetki okazało się, że jedzie "wagon zastępczy" wiec domyśliłem się, że puszczają sypialny. Zapłaciłem dodatkowo 3x 60-coś zł za 3 miejsce do leżenia i tak naprawdę nie wiem czego mam się spodziewać. Będzie sypialny czy na dworcu okaże się, że tego dnia jednak kuszetka, będzie pościel czy koc i to coś składane pod głowę, będzie mydło, ręcznik czy skoro zapłaciłem prawie po 20 zł mniej niż za sypialny to już na to nie ma co liczyć. W dodatku mam miejsca 11, 14 , 15 i mieliśmy być w jednym przedziale. Problem w tym, że w sypialnym 14 przypada jeśli dobrze pamiętam w kolejnym przedziale. Czy w takim przypadku obowiązuje podział męsko-damski jakoś? ... Bądź tu człowieku mądry. W informacji PKP ręce rozkładają i nie potrafią udzielić konkretnych odpowiedzi, a w kasie uparcie twierdzą, że w TLK Astra jedzie kuszetka bo tak mają wyszczególnione w rozkładzie (papierowym!). Paranoja!
11.07.2016 21:33 Offline Tomasz B.



Poprzednie zdjęcie:
51 51 88-70 180-6 WRmnou  
 Następne zdjęcie:
51 51 88-70 181-4 WRmnou

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 51 88-70 180-6 WRmnou (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting