An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
73 54 10-91 011-2 Ampz.143 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

E189-456
E189-456
Komentarze: 0
m0ke


73 54 10-91 011-2 Ampz.143
73 54 10-91 011-2 Ampz.143

            

73 54 10-91 011-2 Ampz.143
Opis: Bezprzedzia³owy wagon osobowy 1 klasy budowy zak³adów Siemens Kolejová vozidla, Praha-Zlièín podczas postoju na stacji Warszawa-Zachodnia w sk³adzie poci±gu EC 112 „Porta Moravica“ (Warszawa-Praga).

Wagon ten powsta³ w 2006 roku i nale¿y do 11 zbudowanych swojej serii.

19.12.2015, Warszawa-Zachodnia.
Słowa kluczowe: Warszawa-Zachodnia EC_Porta-Moravica Porta-Moravica Ampz Ampz.143 Siemens Z1A 73_54_10-91_011-2
Data: 19.12.2015 16:22
Obejrzeń: 1461
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 160.3 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-HX400V
Exposure time: 1/80 sec(s)
Aperture value: F/3.5
ISO speed: 80
Date created: 19.12.2015 13:26:58
Focal length: 10.05mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
...

Podoba mi siê ten vuz. Szczególnie pod wzglêdem ilo¶ci i rozmieszczenia okien w sposób zapewniaj±cy dostêp do nich z ka¿dego fotela ustawionego przy ¶cianie bocznej.
Cegielski móg³by u Siemensa wzi±æ korepetycje pt. jak budowaæ dobre dla pasa¿era wagony bezprzedzia³owe.
21.12.2015 23:34 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Preki
Użytkownik

Data zarejestrowania: 21.01.2011
Komentarze: 350
.

U nas Cegielski poszed³ po kosztach i w pud³o 1 klasy wsadzi³ uk³ad siedzeñ z 2 klasy, co poskutkowa³o "miejscami przy oknie". 111Arow pod tym wzglêdem nie s± wiele lepsze. Natomiast u Czechów nawet dobre s± ich bezprzedzia³owe Györy. Rok temu jad±c Varsovi± postanowi³em zrobiæ wyj±tek, pomimo miejsca w przedziale (pierwotnie chcia³em jechaæ wagonem kombi, ale miejsc zabrak³o).
22.12.2015 10:53 Offline Preki 7396416
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
...

Ale i pud³o wagonu 1 klasy jest ¼le zaprojektowane. Zauwa¿cie ¿e wagon na zdjêciu ma 11 okien a nasze 9. Dodatkowo te okna s± chyba szersze bo w powy¿szym wagonie s³upki miêdzyokienne s± do¶æ cienkie.
Ale to wszystko zaczê³o siê ju¿ od wagonów 152 i 154A. Oczywi¶cie bezsprzeczne jest stwierdzenie ¿e zrobiono to ze wzglêdów ekonomicznych.
Bo Pafawag czy tam Adtranz potrafi³ zrobiæ wagon 150A z du¿o mniejszym rozstawem okien wiêc to nie kwestia ograniczeñ konstrukcyjnych. Ale zostawmy w spokoju wagony 152/154A. Bo dziwi fakt ¿e IC maj±c do¶wiadczenia z tymi wagonami nie zapisa³a tego w SIWZ. Przecie¿ to mog³o byæ z góry narzucone przez zamawiaj±cego.
22.12.2015 13:44 Offline fixall
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
...

Oczywi¶cie, takie niuanse powinny byæ wpisane w SIWZ. A skoro przewo¼nik nie wymaga, to producent robi co mu siê najbardziej kalkuluje.
Jak dla mnie najlepsze pod wzglêdem dopasowania okien do uk³adu siedzeñ s± wagony DB typu Apmz127: https://www.flickr.com/photos/ic708ruegen/20789282261/in/pool-2714821@N23/\
ale i te czeskie te¿ wydaj± mi siê bardzo akuratne.
22.12.2015 14:26 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
150A

Wg mnie w wagonie 150A by³o moim zdaniem bardzo dobrze pod tym wzglêdem.
https://www.dropbox.com/s/w0gplnstm00nn3v/artykul343.pdf?dl=0
22.12.2015 14:54 Offline fixall
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
...

Faktycznie tak by wynika³o z rysunku.
A czy kto¶ zna kulisy negatywnej decyzji PKP w sprawie zakupu wagonów 150A - i móg³by siê t± wiedz± podzieliæ?
22.12.2015 23:19 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
   73 54 10-91 011-2 Ampz.143  
 Następne zdjęcie:
73 54 10-91 012-0 Ampz   

 

RSS Feed: 73 54 10-91 011-2 Ampz.143 (Komentarze)