An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1596900019
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('p7hnog8v3c5je7dn4uhtciaad0', -1, 1596900919, 'details.php?image_id=17462', '3.236.132.132')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
52 51 70-80 401-3 WLAB10ou
52 51 70-80 401-3 WLAB10ou

            
 
 

52 51 70-80 401-3 WLAB10ou
Komentarz: 24-09-2015 st. Gdynia Postojowa - Wagonownia Gdynia Leszczynki

Wagon sypialny typu Görlitz81 oczekuje włączenia do składu pociągu na terenie macierzystej wagonowni.
Po ostatniej naprawie okresowej, wykonanej przez Newag 21-10-2014 r. wagon zmienił przydział. Poprzednio stacjonował na warszawskim Grochowie.
Słowa kluczowe: G81, Görlitz81, WLABou, WLABd, 52_51_70-80_401-3, igrek, sypialny, śpioch, PKP, PKP_IC, Gdynia_Leszczynki, Gdynia, wagonownia, pomorskie
Data: 28.10.2015 14:43
Wyświetleń: 948
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 328.4 KB
Dodał: Bohdan Jędrzejewski

Foto mapa  

 


EXIF Info
Marka: Canon
Model: Canon EOS 60D
Czas naświetlania: 1/320
Wartość przysłony: F/10
Czułość ISO: 125
Data wykonania: 24.09.2015 11:39:55
Ogniskowa: 30mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Czy byłby ktoś w stanie przypomnieć jak wyglądały dostawy wagonów sypialnych standardu Y dla PKP (typ, ilość itp.)?

To może zacznę sam. O ile dobrze pamiętam wyglądało to mniej więcej tak:
G67 - 30 sztuk nr ????;
G75 - 30 sztuk - nr 51 51 70-40 000-029;
G77 - 50 sztuk - nr: 52 51 70-80 000-049;
G79 - 100 sztuk - nr: 52 51 70-80 050-149;
G81 - 150 sztuk - nr 52 51 70-80 150-299;
B86 - 50 sztuk - nr 52 51 70-80 300 - 349.
Zorientowanym będę zobowiązany ze ewentualną korektę powyższego zestawienia.

A czy ktoś orientuje się, jakie jest obecnie planowe zapotrzebowanie na wagony sypialne PKP-IC (w sensie - ile jest użytkowanych dobowo + ewentualna rezerwa)?
No ile w ogóle jeszcze egzystuje na stanie PKP-IC?
28.10.2015 17:10 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
sypialne

W skrócie:

-1967- / 50 szt. Görlitz67 (VEB Waggonbau Görlitz).
-1974- / 30 szt. Goša74 / (Goša Smederevska Palanka).
-1975- / 30 szt. Görlitz75 (VEB Waggonbau Görlitz).
-1977- / 50 szt. Görlitz77 (VEB Waggonbau Görlitz).
-1979- / 80 szt. Görlitz79 (VEB Waggonbau Görlitz).
-1981- / 100 szt. Görlitz81 (VEB Waggonbau Görlitz).
-1986- / 50 szt. Bautzen86 (VEB Waggonbau Bautzen).
28.10.2015 17:29 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
Wow!

Ale jesteś szybki!
No tak, zapomniałem jeszcze o Gośkach.

Ogromne dzięki :)
28.10.2015 17:33 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Leszek Matula
Goœć
...

Bohdan: z moich obserwacji wynikało, że w wakacje dobowe zapotrzebowanie na wagony WLAB PKPIC (bez 305A) wynosiło 62-64 wagony.
29.10.2015 04:22  
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
Görlitz67

Wagony typu Görlitz67 dostarczono jeszcze przed reformą oznaczeń i otrzymały pierwotnie numery boczne od 2357 do 2406. W 1968 roku przenumerowano je w zakresie 52 51 06-80 000 do 049, a w kolejnych latach ponownie prenumerowano w zakresie 52 51 70-80 130 do 178.
29.10.2015 07:50 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Sześćdziesiąt kilka wagonów to niewiele, biorąc pod uwagę, że na ilostanie jest ich jeszcze pewnie ze 150.
W ruchu widać praktycznie tylko te zmodernizowane, a na wagonowniach stoi sporo nieprzebudowanych. Szkoda że IC nie próbuje powrócić do idei pociągów hotelowych, całkowicie zestawionych ze śpiochów i kuszetek, tak jak to kiedyś bywało, wówczas ich wykorzystanie byłoby lepsze. Ale do tego potrzebna byłaby też zmiana polityki cenowej - szczególnie w odniesieniu do kuszetek, które moim zdaniem są za drogie.

Czyli te G67 miały dopuszczenie do 160 km/h? To ciekawe zważywszy, że późniejsze G75 były już tylko na 140.
29.10.2015 08:31 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Ten tutaj to G67 czy jakiś starszy?
http://forum.modelarstwo.info/attachments/hist_201_012-jpg.121099/
29.10.2015 08:49 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
Görlitz67

Nie było starszych wagonów sypialnych standardu Y, Görlitz67 są najstarsze i to właśnie fabryczny egzemplarz jest na tym foto powyżej.

Wg katalogów wagony typu Görlitz67 miały fabrycznie v.max = 140km/h i nie wydaje mi się, że to uległo zmianie, bo posadowione były na wózkach Görlitz V, które zasadniczo mogły pracować właśnie ze 140km/h. Możliwe, że po drodze przestawiono je na wózki typu CNII, ale to mało prawdopodobne.
29.10.2015 09:21 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Leszek Matula
Goœć
...

Do zestawiania hotelowców (słuszny kierunek) niestety ale brakuje czynnych kuszetek. W tych 62-64 wagonach są już wagony WLAB, które w te wakacje kursowały jako kuszetki. Śmieszny to był widok kiedy jechały dwa takie same sypialne, zmodernizowane WLABuouz z czego jeden zdeklasowany do Bc.
29.10.2015 09:36  
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Oczywiście chodziło mi o młodsze nie o starsze :-)
A czy ktoś się orientuje ile wagonów zostało zmodernizowanych do standardu WLABouz a ile jest wagonów z drzwiami odskokowo przesuwnymi na obu końcach?
29.10.2015 09:59 Offline fixall
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
G67

W tym kontekście dziwi liczba 80 w kodzie numeru, dotyczącym prędkości maksymalnej wagonu. Może w tamtym okresie inaczej to odczytywano (interpretowano)?
29.10.2015 13:59 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
...

Wagonów WLABouz zrobiono 40.
29.10.2015 16:56 Offline bogas
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
Ilostan WL i Bc

Na dzień 1 stycznia 2015 ilostan wagonów sypialnych to 166 sztuk, kuszet 101.
30.10.2015 18:23 Offline Tomasz B.



Poprzednie zdjęcie:
52 51 70-80 401-3 WLAB10ou  
 Następne zdjęcie:
52 51 70-80 402-1 WLAB10mou

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 52 51 70-80 401-3 WLAB10ou (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting