An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
ET21-261 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

51 53 19-80 026-1 Amee
51 53 19-80 026-1 Amee
Komentarze: 2
kilanziom


ET21-261
ET21-261

            

ET21-261
Opis: 23.10.2015 || Wroc³aw Brochów || ET21-261, ET21-331 oraz ET21-351 stoj± odstawione na terenie lokomotywowni Wroc³±w Brochów. ET21-261 i ET21-331 za chwilê zostan± odebrane przez nowego w³a¶ciciela - PHU Lokomotiv i pojad± na naprawê. ET21-351 czeka na swój koniec. W ostatnich dniach po cichu po¿egnali¶my seriê ET21 na Dolnym ¦l±sku. W zwi±zku z wprowadzeniem nowego DSU wszystkie sputniki zosta³y odstawione i zgrupowane na Brochowie
Słowa kluczowe: ET21-261 3E/1 sputnik kant osio³ek kwadrat Wroc³aw_Brochów dolno¶l±skie jesieñ odstawka
Data: 24.10.2015 19:46
Obejrzeń: 2087
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 5.00 (1 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 679.7 KB
Nadesłane przez: m0ke

IPTC Info
Data stworzenia: 23.10.2015

EXIF Info
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Exposure time: 1/60 sec(s)
Aperture value: F/8
ISO speed: 320
Date created: 23.10.2015 14:18:29
Focal length: 18mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
DSU

Niestety PKP-Cargo zmiany wprowadzi³o tak¿e w DSU lokomotyw SU46, co za chwilê mo¿e spowodowaæ odstawienie wiêkszo¶ci pojazdów tej serii.
Zmiana polega na wprowadzeniu dwojakiego opisu okresu miêdzynaprawczego, który do niedawna wynosi³ bodaj¿e 500 000 km. Obecnie jest to 500 000 km lub 8 lat od ostatniej naprawy okresowej.
26.10.2015 08:55 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Jaco
Użytkownik

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 98
SU46/ET21

Dok³adnie tak jest je¶li chodzi o SU46. Wiadomo, ¿e nie wyje¼dzi³y jeszcze 500 tys. km, ale czas od ostatniej naprawy ju¿ "je dogoni³"... Zgodzê siê, ¿e przewo¼nik mo¿e zmieniæ DSU, ale niech to robi z g³ow±. Czy¿by to by³o celowe dzia³anie? Jest to niezrozumia³e, bo przecie¿ SU46 to nadal jeszcze niez³e lokomotywy...

Co do ET21... Hmmm... Okazuje siê, ¿e loki bez Oerlikona podnosz± ryzyko bezpieczeñstwa ruchu, ale czy ka¿dy Sputnik w DBSRP ma Oerlikona? Otó¿ nie!

W obu przypadkach wydaje mi siê, ¿e zmieniaj±c DSU, kto¶ ma w tym jaki¶ cel.
31.10.2015 18:47 Offline Jaco tkw3 at interia.pl
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
...

Tak, ale DB chyba ma swoj± DSU dla tych maszyn i nie musi siê opieraæ na tym, co sobie wymy¶li³o PKP-Cargo.
02.11.2015 14:59 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
   ET21-261  
 Następne zdjęcie:
ET21-261   

 

RSS Feed: ET21-261 (Komentarze)