An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1606988423
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('v9dhvm59bbmckfj6r34uphm793', -1, 1606989323, 'details.php?image_id=17448', '3.236.156.32')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
ET21-261
ET21-261

            
 
 

ET21-261
Komentarz: 23.10.2015 || Wrocław Brochów || ET21-261, ET21-331 oraz ET21-351 stoją odstawione na terenie lokomotywowni Wrocłąw Brochów. ET21-261 i ET21-331 za chwilę zostaną odebrane przez nowego właściciela - PHU Lokomotiv i pojadą na naprawę. ET21-351 czeka na swój koniec. W ostatnich dniach po cichu pożegnaliśmy serię ET21 na Dolnym Śląsku. W związku z wprowadzeniem nowego DSU wszystkie sputniki zostały odstawione i zgrupowane na Brochowie
Słowa kluczowe: ET21-261, 3E/1, sputnik, kant, osiołek, kwadrat, Wrocław_Brochów, dolnośląskie, jesień, odstawka
Data: 24.10.2015 18:46
Wyświetleń: 1539
Pobrań: 0
Ocena: 5.00 (1 głosów)
Wielkość pliku: 679.7 KB
Dodał: m0ke

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 23.10.2015

EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Czas naświetlania: 1/60
Wartość przysłony: F/8
Czułość ISO: 320
Data wykonania: 23.10.2015 14:18:29
Ogniskowa: 18mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
DSU

Niestety PKP-Cargo zmiany wprowadziło także w DSU lokomotyw SU46, co za chwilę może spowodować odstawienie większości pojazdów tej serii.
Zmiana polega na wprowadzeniu dwojakiego opisu okresu międzynaprawczego, który do niedawna wynosił bodajże 500 000 km. Obecnie jest to 500 000 km lub 8 lat od ostatniej naprawy okresowej.
26.10.2015 07:55 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Jaco
Użytkownik

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 98
SU46/ET21

Dokładnie tak jest jeśli chodzi o SU46. Wiadomo, że nie wyjeździły jeszcze 500 tys. km, ale czas od ostatniej naprawy już "je dogonił"... Zgodzę się, że przewoźnik może zmienić DSU, ale niech to robi z głową. Czyżby to było celowe działanie? Jest to niezrozumiałe, bo przecież SU46 to nadal jeszcze niezłe lokomotywy...

Co do ET21... Hmmm... Okazuje się, że loki bez Oerlikona podnoszą ryzyko bezpieczeństwa ruchu, ale czy każdy Sputnik w DBSRP ma Oerlikona? Otóż nie!

W obu przypadkach wydaje mi się, że zmieniając DSU, ktoś ma w tym jakiś cel.
31.10.2015 17:47 Offline Jaco tkw3 at interia.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Tak, ale DB chyba ma swoją DSU dla tych maszyn i nie musi się opierać na tym, co sobie wymyśliło PKP-Cargo.
02.11.2015 13:59 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
ET21-261  
 Następne zdjęcie:
ET21-261

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: ET21-261 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting