4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
EN57-1023
EN57-1023

            
 
 

EN57-1023
Komentarz: 02.2000 r. Kielce, pociąg osobowy Kielce - Ostrowiec Świętokrzyski przez Skarżysko chwilę przed odjazdem ze stacji początkowej. Jednostka dziewięć miesięcy po wykonaniu tego zdjęcia uległa samozagładzie poprzez spalenie (wagony "rb" oraz "s"). Wagon "ra" kursuje nadal jako wagon "rb" w jednostce EN57-1003.
Słowa kluczowe: EN57, EN57-1023, Kielce, ezt, jednostka, PKP, PKPPR
Data: 04.09.2015 12:14
Wyświetleń: 1883
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 414.2 KB
Dodał: Leszek Matula

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
O ja pie.....e!!!!!!

Pojawił się zmodernizowany kibel PR. Chciałbym coś napisać o malowaniu ale sparaliżowało mnie i nic nie mogę napisać....
https://www.facebook.com/KolejowyMinskMazowiecki/photos/pcb.951292198261251/951291414927996/?type=1
05.09.2015 09:52 Offline fixall
PMT
Użytkownik

Data: 27.12.2013
Komentarzy: 54
O ja pie.....e!!!!!! x3

O! Nawet zaznaczyli miejsce doklejenia plastikowej mordy!
Regiolinio pełną gębą!
Nawet po modernizacjach kibel pozostanie kiblem i nic tego nie zmieni.
05.09.2015 11:26 Offline PMT
Leszek Matula
Użytkownik

Data: 10.12.2013
Komentarzy: 117
...

Nieprawda. Kibel po modernizacji to już nie będzie kiblem. Komfort jazdy taką moderną a zwykłym EN57 jest bez porównania wyższy. Trzeba jak najwięcej jednostek tak modernizować. W te wakacje trochę pojeździłem kołobrzeskimi ALicjami i naprawdę bardzo przyjemne pojazdy. Ale za coś takiego (malowanie) to powinni kastrować. I jeszcze mając na uwadze, ze PR zapłaciły za projekt tego malowania to brak cenzuralnych słów. Wstyd...
05.09.2015 12:43 Offline Leszek Matula
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 354
aaaa nie mówiłem...

że to będzie masakra estetyczna?
Niestety wówczas nie mogłem się jedynie podzielić wiedzą na temat zastosowanej malatury.
06.09.2015 18:01 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 344
Rzygi

Można było się spodziewać, że wyjdą im rzygi. Zaś jeśli chodzi o komfort, to kibel jednak zawsze będzie kiblem. Można do niego nawsadzać nowego sterowania, silniki trakcyjne, wnętrze, toalety, i będzie bardziej komfortowy od klasyka. Ale nadal pozostanie prawie niezmieniona część mechaniczna, która pod kątem komfortu jest najsłabsza w całym pojeździe.
07.09.2015 12:01 Offline Preki 7396416
PMT
Użytkownik

Data: 27.12.2013
Komentarzy: 54
...

Układ drzwi, całe pudło, wózki (choć ze zmienionym usprężynowaniem) czy przejścia między członami pozostają po staremu.
Kiedyś gdzieś czytałem o tym, że modernizacje mają niespokojny bieg przy 120km/h, a w EN57-20xx w miejscu łączenia nowego czoła z resztą pudła potrafiła cieknąć woda.
07.09.2015 20:31 Offline PMT
Leszek Matula
Użytkownik

Data: 10.12.2013
Komentarzy: 117
...

57-20xx to jest niewypał. Takie nie wiadomo co. W zasadzie to nowe czoło, kabina, przetwornica, sprężarka i wnętrze. Napęd po staremu, rozruch oporowy. Ile problemów bylo z nimi, szczególnie zaraz po NG to długo można by pisac. Strach w oczach byl żeby gdzies dalej tym jechać - np
ile czasu minęło żeby na iR Bolko zaczely SPOTy jeździć choc plany byly dużo wczesniej ale caly czas byl strach ze nie dojedzie.
07.09.2015 22:04 Offline Leszek Matula
PMT
Użytkownik

Data: 27.12.2013
Komentarzy: 54
...

Wszystkie cztery ED72A kuj-pomu też mają stary napęd.

http://img3.garnek.pl/a.garnek.pl/027/037/27037750_800.0.jpg/pulpit-ed72a-001.jpg
19.09.2015 11:21 Offline PMT



Poprzednie zdjęcie:
EN57-1021  
 Następne zdjęcie:
EN57-1025

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: EN57-1023 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting