An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1596489086
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('55386ac3r9pednmd0j78pn6315', -1, 1596489986, 'details.php?image_id=1684', '3.237.89.4')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 51 82-70 005-1 BDdsu
51 51 82-70 005-1 BDdsu

            
 
 

51 51 82-70 005-1 BDdsu
Komentarz: Mało szczęśliwe ujęcie grupki wagonów typu 609A/612A w rządku na terenie stacji Warszawa Wschodnia.

Znalazły się tu 2 z 3 czynnych współcześnie wagonów typu 612A i jeden egzemplarz 609A (najbliższy):

51 51 82-70 005-1 BDdsu
51 51 82-70 002-8 BDds
51 51 82-70 001-0 BDdsu

11.10.2008, Warszawa Wschodnia.
Słowa kluczowe: BDds, BDdsu, igrek, Warszawa_Wschodnia, 612A, 609A
Data: 18.05.2011 18:05
Wyświetleń: 3803
Pobrań: 0
Ocena: 5.00 (1 głosów)
Wielkość pliku: 177.3 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/160
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 07.01.2007 05:55:41
Ogniskowa: 17.4mm


Autor: Komentarz:
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

51 51 82-70 005-1 to 609A, który ma zresztą obecnie inny numer.
17.05.2013 15:22 Offline SU46-024
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
...

Czy ona także pojechała na rewizję do Opola na początku 2012r.? Jaki jest nowy numer - 50 51 82-08 005-9?
18.05.2013 14:18 Offline Tomasz B.
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

7 miesięcy po wykonaniu tej foty został przenumerowany na 50 51 84-70 064-7, z czego można wywnioskować, że poszedł na 111Arow. Kiedy naprawy miał to nie mam spisane.
18.05.2013 15:07 Offline SU46-024
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
...

Na pewno taki numer? Wg. moich notatek ten numer należy do wagonu typu 111Arow, jednego z tych w barwach firmowych IC z zaokrąglonymi oknami. (Pochodzący z ostatniej partii z zakresu 50 51 84-70 053 do 067).

Dodatkowo "82" to wagon z miejscami do siedzenia 2 kl. z przedziałem bagażowym lub pocztowym.
Natomiast "84" to wagon z miejscami do siedzenia
wszystkich klas ze specjalnie urządzoną powierzchnią.

Co tam takiego powstało wewnątrz, że aż wywołało zmianę numeru? Wszystkie "stodoły" które dziś jeżdżą w barwach IC mają "82".
18.05.2013 15:46 Offline Tomasz B.
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
...

Zresztą popatrz: http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=1748&sessionid=3hrui4fg9g4s7mu7vvl7orlnk2
18.05.2013 15:49 Offline Tomasz B.
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

No ale to tylko potwierdza mój komentarz i to co pisał tu: http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=9601 kolega Pako.
18.05.2013 15:56 Offline SU46-024
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Swoja szosą to 50 51 84-70 053 do 067 nie jest ostatnią partią 111Arow.
18.05.2013 15:59 Offline SU46-024
Pako
Użytkownik

Data: 22.04.2013
Komentarzy: 85
...

Spotkałem kilka 111Arow z partii IV czyli zakresu numerów 505184-70053 do 067 które maja podany typ pierwotnego wagony ( na tabliczkach) jako 609A oraz numer fabryczny z zakresy jaki przypadał dla wagonów 609A produkowanych w HCP.
Prawdopodobnie 111Arow z gładkim dachem powstały z przebudowy 609A ( oprócz 84-70 052 bo ten był chyba pafawagowskim 111Ah)
18.05.2013 16:02 Offline Pako
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
...

No to wszytko jasne ... przerobili go na 111Arow i wszystko się zgadza.

Obecnie tak jak pisaliście powstaje kolejna seria 10 sztuk rowerówek z modernizacji wagonów z rodziny 111A.

To wychodzi więc na to, że dziś mamy w ruchu 10 wagonów typu 609A (oznaczone także 609Ar), które przeszły rewizje w 2012 roku i są to:

BD4osuv 50 51 82-08 005-9 st.Katowice
BD4osuv 50 51 82-78 048-4 st.W-wa Grochów
BD4osuv 50 51 82-78 050-0 st.W-wa Grochów
BD4osuv 57 51 82-78 006-5 st.Kraków
BD4osuv 57 51 82-78 012-3 st.W-wa Grochów
BD4osuv 57 51 82-78 015-6 st.Kraków
BD4osuv 50 51 82-78 049-2 st.Kraków
BD4osuv 50 51 82-78 051-8 st.Wrocław
BD4osuv 50 51 82-78 046-8 st.Wrocław
BD4osuv 57 51 82-78 043-8 st.W-wa Grochów
18.05.2013 16:36 Offline Tomasz B.
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
609A / 612A

A to ciekawostka wyszła.

Mianowicie... wagony 609A nie były w założeniach pomyślane jako wagony do ruchu międzynarodowego. Wszystkie bez wyjątku wg. mojej wiedzy opuszczały fabrykę HCP z kodem innym niż 51 i wg. mojej wiedzy utrzymały ten stan do chwili obecnej.

Dokładnie na odwrót było z wagonami 611A i 612A, które otrzymały kod 57 i 51 (!).

Wagon na zdjęciu powyżej ma numer z kodem 51:

http://wstaw.org/m/2013/05/18/DSC04598.jpg

...co dla mnie wskazywało ponad wszelką wątpliwość, że wagon nie może być z rodziny 609A a na czole błędnie naniesiono oznaczenie typu. To bardzo ciekawe...

Piotruś, prześledziłeś jego historię? Kolejny, o który trzeba zapytać Andrzejka.
18.05.2013 18:52 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Tak, mam jego numery. 609A wychodziły z HCP z numerami 57 51 82-88 xxx-x.
18.05.2013 19:11 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
...

To znaczy że ja coś po$@^#@em.
18.05.2013 19:12 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 51 82-88 059-9 BDdisu  
 Następne zdjęcie:
57 51 82-48 004-7 BDdisu

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 51 82-70 005-1 BDdsu (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting