An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
232 550-4 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

33 51 5331 317-6 Eaos
33 51 5331 317-6 Eaos
Komentarze: 0
m0ke


232 550-4
232 550-4

            

232 550-4
Opis: Lokomotywa spalinowa 232.550-4 oczekuje naprawy za bram± zak³adów AW Cottbus.

Maszyna ta obecnie pracuje pod szyldem spó³ki Deutsche Gleis- und Tiefbau GmbH (DGT) z Berlina.

Co ciekawe nosi typowy dla schy³kowej fazy istnienia kolei DR schemat malowania 'orientrot', choæ posiada inne cechy typowe dla maszyn z pó¼niejszego okresu - nowszego typu czerpnie powietrza na dachu, prostok±tne tarcze buforowe, czy aluminiowe ramki okien czo³owych.

26.06.2015, Cottbus.
Słowa kluczowe: Cottbus 232 BR232 232_550-4 BR132 132 DGT ludmi³a bre¿niew
Data: 01.07.2015 18:43
Obejrzeń: 1344
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 186.3 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-HX400V
Exposure time: 1/200 sec(s)
Aperture value: F/4
ISO speed: 80
Date created: 26.06.2015 13:14:11
Focal length: 18.55mm


Autor: Komentarz:
£ukasz £acek
Użytkownik

Data zarejestrowania: 26.02.2013
Komentarze: 44
malowanie

To chyba nie jest "orientrot" lecz "bordeauxrot". Orientrot by³o czerwone z bie³ym trapezem na czole :-)
02.07.2015 18:53 Offline £ukasz £acek lukaszlacek at interia.pl
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
barwy

Ró¿nie to opisuj±. Schemat z pocz±tku eksploatacji serii 132 na sieci DR zwyk³o siê nazywaæ "altrot", aczkolwiek jego rozja¶niony wariant schy³kowy równie¿ wystêpuje jako "orientrot DR". Natomiast zwyk³y "orientrot" to kolejny etap, czyli epoka wczesnych zjednoczonych kolei DB.
02.07.2015 21:21 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
   232 541-3  
 Następne zdjęcie:
232 561-1   

 

RSS Feed: 232 550-4 (Komentarze)