An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1594117931
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('98ar6k2ndg2j2kkbqh45g8q357', -1, 1594118831, 'details.php?image_id=16275', '18.206.238.176')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 21-70 182-3 B11mnouz
50 51 21-70 182-3 B11mnouz

            
 
 

50 51 21-70 182-3 B11mnouz
Komentarz: 20.06.2015, Bydgoszcz
Wagon 171A 2 dni po zakończonej naprawie głównej oczekuje wraz z kilkoma innymi wagonami tej serii na odbiór.
St. mac: Wrocław
Słowa kluczowe: 171A, 136A, B11mnouz, Z2B, dwójka, przedziałowy, Pesa_Bydgoszcz
Data: 21.06.2015 22:31
Wyświetleń: 1540
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 638.5 KB
Dodał: fixall

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 20.06.2015

EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7100
Czas naświetlania: 1/640
Wartość przysłony: F/10
Czułość ISO: 160
Data wykonania: 20.06.2015 11:22:19
Ogniskowa: 52mm


Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
Co za głupota!

Miały PKP-IC wagony typu 136A wielonapięciowe, dostosowane do ruchu międzynarodowego, to je "zmodernizowały" w stylu dobrze znanym z czasów wielkiego PKP, czyli pogorszyły ich własności eksploatacyjne za grubą kasę.
Ręce i inne członki opadają! Czy ktoś za tę głupotę kiedyś odpowie?
22.06.2015 08:02 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
...

Dlaczego uważasz, że pogorszono ich właściwości eksploatacyjne?
22.06.2015 10:02 Offline Tomasz Zajkowski
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
136A

Zapewne dlatego, że ograniczono je do ruchu krajowego i pozbawiono różnych ficzerów, które fabrycznie miały. Akurat 136A znajdowały szerokie zastosowanie w ruchu po za granicami PL, więc domyślać się można, że PKP-IC przewiduje jakieś cięcia/skrócenia skoro ograniczają park wagonów nadających się do tego (smutna oczywista oczywistość patrząc na politykę przewoźnika od paru lat).
22.06.2015 10:36 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
..

Być może jest to kolejny błąd w oznaczeniu wagonu? Jakoś mi się nie chce wierzyć, że tak zmodernizowany wagon nie będzie miał możliwości poruszania się poza granicami RP. Obym się nie mylił. Z drugiej jednak strony w parku taborowym IC jest duża ilość wagonów do ruchu międzynarodowego i jak wiadomo na tą mizerną ilość połączeń międzynarodowych zawsze będzie to ilość wystarczająca. O ile dobrze pamiętam te wagony są modernizowane z myślą o ruchu krajowym. Z jakich ficzerów je wykastrowano? Jestem ciekaw jak wygląda wnętrze tego wagonu i na jakim poziomie stoi komfort podróżowania. Jeśli jest wysoki, to myślę, że da się przeboleć brak dopuszczenia do przekraczania granic.
22.06.2015 10:56 Offline Tomasz Zajkowski
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Czy to co prawda mało cytelen zdjęcie coś wyjaśnia?
http://images69.fotosik.pl/990/1e6f338d0e67a120.jpg
22.06.2015 17:16 Offline fixall
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
170A

170A ma takie same oznaczenia.
22.06.2015 17:24 Offline fixall
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Tak, to zdjęcie sporo wyjaśnia. I całe szczęście, bo już uległem emocjom i zacząłem psy wieszać na IC.
Tymczasem wygląda na to, iż to Pesa dała ciała w oznaczeniach wagonu. I teraz po głowie chodzi mi pytanie - gdzie tkwi błąd? W liczbie "50" w numerze inwentarzowym, czy w opisie napięć ogrzewania w tabelce na ramie wagonu?
Oby w tym pierwszym przypadku.

Fakt wagony modernizowane są z myślą o trasie krajowej (Szczecin - Przemyśl), ale za 5 lat, czyli po zakończeniu tzw. okresu trwałości projektu będzie można je wykorzystywać na dowolnej innej trasie. Także zagranicznej - oczywiście pod warunkiem, że wagon w dalszym ciągu będzie dopuszczony do ruchu międzynarodowego, co jak na razie niestety nie jest takie pewne.
22.06.2015 22:16 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
kod

Trzeba uważać z tymi kodami. Przykładowo wagony pierwotnie oznaczone jako 165A, 166A i 167A wszystkie opisano 'krajowym' kodem 50, podczas gdy teoretycznie w niczym nie ustępują 'międzynarodowym' 156A, 157A i 158A. Posiadają np. przetwornicę statyczną wielo-napięciową UIC 550.

Zapewne te pozorne ułomności to jakiś efekt uboczny durnowantego i przesadnie precyzyjnego systemu finansowania zakupów nowego taboru i modernizacji starszego w rodzaju że określa się na jakich wyłącznie połączeniach wagon ma chodzić i w jakiego typu składzie...
22.06.2015 22:35 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Zastanawia jednak brak RIC w jednym z okienek tabeli tych wagonów.
22.06.2015 23:05 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 51 21-70 181-5 B11mnouz  
 Następne zdjęcie:
51 51 21-70 130-1 Bdmnu

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 21-70 182-3 B11mnouz (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting