An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1593709341
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('b1q0u4l64gfnfcr8b0du7iukh4', -1, 1593710241, 'details.php?image_id=16271', '3.235.22.104')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
51 51 21-70 011-3
51 51 21-70 011-3

            
 
 

51 51 21-70 011-3
Komentarz: 20.06.2015, Bydgoszcz
Wagon 170A z jescze pierwotnym i co ważne błędnym numerem (50 zamiast 51) podczas manewrów po terenie Pesy. Wewnątrz było sporo sprzątaczek więc należy przypuszczać że wkrótce wagony zaczną opuszczać zakład.

Czy nie warto stworzyć już nowych kategorii dla wagonów 170 i 171A
Słowa kluczowe: XB, Görlitz90, Bdmnu, 170A, dwójka, przedziałowy, Z2B, Pesa, Bydgoszcz
Data: 21.06.2015 22:10
Wyświetleń: 1771
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 876.9 KB
Dodał: fixall

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 20.06.2015

EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7100
Czas naświetlania: 1/320
Wartość przysłony: F/9
Czułość ISO: 250
Data wykonania: 20.06.2015 11:16:15
Ogniskowa: 35mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
Numery

Kwestia numerów po NG jest dla mnie wysoce dyskusyjna. Wielokrotnie spotykałem się z sytuacją że stały 3 lub 4 wypiaskowane wydmuszki bez jakiegokolwiek oznaczenia na pudle. Zastanawiam się na jakiej podstawie Pesa identyfikowała potem te wagony co więcej nie wydaje mi się żeby aż tak bardzo się tym przejmowali.
Przykłady tutaj:
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=9340&mode=search
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=12399&mode=search

Wagon ze zdjęcia natomiast ma na kartce błędny numer. Także z dużą ostrożnością podchodził bym z identyfikacją wagonów po NG
23.06.2015 13:54 Offline fixall
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
Re: Numery

Wagon, który teoretycznie nie ma naniesionego żadnego numeru może mieć prowizoryczną tabliczkę wykonaną z kawałka blachy lub tworzywa sztucznego. Na blaszkach numer wybija się przy pomocy numeratora, a na tych z tworzywa sztucznego numer się elegancko wycina (w obu przypadkach chodzi o identyfikator modernizacji). Takie "metki" przeważnie przypina się do uchwytu promowego.

Kilka razy widziałem wagon bez wspomnianej "tabliczki" ale nie obchodziłem takiego wagonu ze wszystkich stron. Być może przymocowano ją z drugiej strony wagonu.
23.06.2015 17:52 Offline bogas
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
...

Abstrahując od numeracji, zmodernizowane wagony 170A różnią się między sobą mimo, że modernizacje przeprowadza ten sam zakład. Na przykład w powyższym wagonie zachowano narożniki pudła typowe dla G90, natomiast chociażby tutaj owym narożnikom nadano nowy kształt:

http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=14982&mode=search
23.06.2015 18:09 Offline Tomasz Zajkowski
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
P.S

Wysokość usytuowania świateł czołowych również różni się w oby tych wagonach.
23.06.2015 18:12 Offline Tomasz Zajkowski
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
...

No proszę, już się robi ciekawie:D Brawo, Tomek, za spostrzegawczość.
23.06.2015 18:43 Offline bogas
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Faktycznie ciekawa sprawa.
Mnie natomiast zastanawia w jakim celu Pesa wycina we wszystkich aktualnie modernizowanych wagonach oryginalne haki promowe i montuje nowe (ale już tylko 4 sztuki) w zupełnie nowych, na wysokości wózków.
23.06.2015 21:56 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Do końcówki powyższego komentarza - miało być: montuje nowe w zupełnie nowych miejscach, na wysokości wózków.
23.06.2015 22:02 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
Re: Bohdan Jędrzejewski

Oryginalne uchwyty promowe kolidowałyby z dzisiejszymi fartuchami. Ładnie to widać jeśli porównamy zdjęcia G90 i 170A (fajnie, że ten drugi doczekał się już na galerii zdjęć z obu stron).

W wagonach 136A oraz 139A rozwiązano ten problem nieco inaczej:
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=15278
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=11501
23.06.2015 22:59 Offline bogas
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
Uchwyty promowe

Zapewne nie umknęło Waszej uwadze, że kuszetki 134Ab po naprawach głównych mają wyjątkowo krótkie fartuchy i być może zastanawialiście się dlaczego. Prawdopodobnie z powodu lokalizacji tytułowych uchwytów, które fabrycznie rozmieszczono tak a nie inaczej.

http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=5593
23.06.2015 23:07 Offline bogas
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
uchwyty

Z zalinkowanych zdjęć wynika, że Newag i FPS w przypadku wagonów typu 136A i 139A potrafiły pogodzić oryginalną lokalizację uchwytów z nowo zabudowywanymi fartuchami. W 134A wyszło nieco inaczej, ale też bez demolki dotychczasowego układu.
Dla Pesy najwyraźniej stanowi to problem nie do przejścia skoro zdecydowano o zmianie lokalizacji uchwytów - i to tak niefortunnie, że wylądowały na wysokości wózków. Nie widziałem takiego rozwiązania w żadnym innym europejskim wagonie pasażerskim.
24.06.2015 00:13 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
51 51 21-70 003-0 Bdmnu  
 Następne zdjęcie:
51 51 21-70 011-3 Bdmnu

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 51 51 21-70 011-3 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting