An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
52 51 70-80 275-1 WLAB10o - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

SM31-044
SM31-044
Komentarze: 2
m0ke


52 51 70-80 275-1 WLAB10o
52 51 70-80 275-1 WLAB10o

            

52 51 70-80 275-1 WLAB10o
Opis: 25-04-2015 st. Gdynia Postojowa (Wagonownia Gdynia)

Wagon sypialny typu Görlitz81 z mocno przekroczonym terminem naprawy okresowej odstawiony na torach macierzystej stacji postojowej. Byæ mo¿e bêdzie mia³ szczê¶cie i doczeka siê jeszcze modernizacji.
Słowa kluczowe: WLAB10o WLABo WLABd Görlitz81 sypialny igrek Gdynia Gdynia_Postojowa wagonownia PKP PKP_Intercity Wars
Data: 01.06.2015 23:50
Obejrzeń: 1336
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 252.9 KB
Nadesłane przez: Bohdan Jêdrzejewski

EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon EOS 60D
Exposure time: 1/250 sec(s)
Aperture value: F/9
ISO speed: 100
Date created: 25.04.2015 13:38:59
Focal length: 37mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
sypialny

To jest interesuj±ce. Dotychczas na powa¿niejsze naprawy i modernizacje wysy³ano g³ównie wagony z ostatnich 2 dostaw (1981 i 1986) - i to w³a¶nie na ich bazie powsta³y 2 ostatnie warianty modernizacji z PESA (pierwotnie ozn. serii 'WLABdu' i 'WLABouz').

Aktualnie w PESIE trwaj± prace na pud³ach starszych wagonów z 1977 i 1979 roku. Równocze¶nie w eksploatacji (lub z przekroczonymi terminami) znajduje siê pewna liczba wagonów z 1981 i 1986 r. - które z jakich¶ przyczyn nie posz³y na NG+mod. Jak np. ten powy¿ej, ale równie¿ inne, jak np. ten:

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=6388
01.06.2015 23:53 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jêdrzejewski
Admin

Data zarejestrowania: 16.04.2015
Komentarze: 384
...

Wymienione okna i drzwi oraz opis na ¶cianie czo³owej wagonu ¶wiadcz±, ¿e kilkana¶cie lat temu przeszed³ on pierwsz± NG. Byæ mo¿e ten fakt zadecydowa³ o tym, ¿e wagon nie zosta³ zakwalifikowany do kolejnej takiej naprawy.

Nie chce mi siê wierzyæ, by wagony typu G77 i G79, które ostatnio skierowano na modernizacjê do Pesy, dotychczas nie przesz³y ¿adnej NG, ale szukaj±c jakiego¶ wyt³umaczenia tych dziwnych (jak dla mnie) decyzji w³a¶ciciela wagonów, warto rozwa¿yæ i tak±, bardzo w±tpliw± mo¿liwo¶æ.
Mo¿e chodzi o to, by nie naprawiaæ taboru, który zaliczy³ ju¿ jedn± NG i wyrobi³ normê km lub lat do kolejnej takiej naprawy, a modernizowaæ jedynie te pojazdy, które ¿adnej P5 jeszcze nie widzia³y?
02.06.2015 11:42 Offline Bohdan Jêdrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
   52 51 70-80 255-3 WLABo  
 Następne zdjęcie:
52 51 70-80 279-3 WLAB10ou   

 

RSS Feed: 52 51 70-80 275-1 WLAB10o (Komentarze)