4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
52 51 70-80 275-1 WLAB10o
52 51 70-80 275-1 WLAB10o

            
 
 

52 51 70-80 275-1 WLAB10o
Komentarz: 25-04-2015 st. Gdynia Postojowa (Wagonownia Gdynia)

Wagon sypialny typu Görlitz81 z mocno przekroczonym terminem naprawy okresowej odstawiony na torach macierzystej stacji postojowej. Być może będzie miał szczęście i doczeka się jeszcze modernizacji.
Słowa kluczowe: WLAB10o, WLABo, WLABd, Görlitz81, sypialny, igrek, Gdynia, Gdynia_Postojowa, wagonownia, PKP, PKP_Intercity, Wars
Data: 01.06.2015 22:50
Wyświetleń: 696
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 252.9 KB
Dodał: Bohdan Jędrzejewski

Foto mapa  

 


EXIF Info
Marka: Canon
Model: Canon EOS 60D
Czas naświetlania: 1/250
Wartość przysłony: F/9
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 25.04.2015 13:38:59
Ogniskowa: 37mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1692
sypialny

To jest interesujące. Dotychczas na poważniejsze naprawy i modernizacje wysyłano głównie wagony z ostatnich 2 dostaw (1981 i 1986) - i to właśnie na ich bazie powstały 2 ostatnie warianty modernizacji z PESA (pierwotnie ozn. serii 'WLABdu' i 'WLABouz').

Aktualnie w PESIE trwają prace na pudłach starszych wagonów z 1977 i 1979 roku. Równocześnie w eksploatacji (lub z przekroczonymi terminami) znajduje się pewna liczba wagonów z 1981 i 1986 r. - które z jakichś przyczyn nie poszły na NG+mod. Jak np. ten powyżej, ale również inne, jak np. ten:

http://wgk.cal.pl/details.php?image_id=6388
01.06.2015 22:53 Online kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 362
...

Wymienione okna i drzwi oraz opis na ścianie czołowej wagonu świadczą, że kilkanaście lat temu przeszedł on pierwszą NG. Być może ten fakt zadecydował o tym, że wagon nie został zakwalifikowany do kolejnej takiej naprawy.

Nie chce mi się wierzyć, by wagony typu G77 i G79, które ostatnio skierowano na modernizację do Pesy, dotychczas nie przeszły żadnej NG, ale szukając jakiegoś wytłumaczenia tych dziwnych (jak dla mnie) decyzji właściciela wagonów, warto rozważyć i taką, bardzo wątpliwą możliwość.
Może chodzi o to, by nie naprawiać taboru, który zaliczył już jedną NG i wyrobił normę km lub lat do kolejnej takiej naprawy, a modernizować jedynie te pojazdy, które żadnej P5 jeszcze nie widziały?
02.06.2015 10:42 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
52 51 70-80 255-3 WLABo  
 Następne zdjęcie:
52 51 70-80 279-3 WLAB10ou

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 52 51 70-80 275-1 WLAB10o (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting