An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1597131489
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('199v2g3tebeetku5fhdpjv8ic6', -1, 1597132389, 'details.php?image_id=15917', '18.207.108.191')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
EN94-32
EN94-32

            
 
 

EN94-32
Komentarz: 05.02.2013 | Kanie Helenowskie - Nowa Wieś Warszawska | Pociąg osobowy z Grodziska Mazowieckiego Radońskiej do Warszawy Śródmieścia WKD. Wielkimi krokami zbliża się kres eksploatacji pojazdów tej serii - zdecydowana większość jednostek jest albo odstawiona i czeka na skreślenie/złomowanie, lub już została pocięta. Niedawno skasowano pojazdy o numerach 27 i 28, następne w kolejce do huty są 06, 10, 13 a w nieco dalszej przyszłości 03, 04, 18, 33, 37 które oczekują skreślenia z ilostanu.
Słowa kluczowe: EN94, EN94-32, 101Na, PaFaWag, D29-47, WKD, osobowy, zima, mazowieckie, Kanie_Helenowskie, Nowa_Wieś_Warszawska
Data: 24.05.2015 19:18
Wyświetleń: 471
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 494.9 KB
Dodał: Tomasz Zajkowski

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
...

Temat tych ezetów jest przez większość ludzi dość mocno olewany, a jest to jedyna tego typu linia w Polsce na której porusza się ten unikatowy w skali kraju tabor - tabor który wozi pasażerów już od 43 lat. Jeśli ktoś chciałby uzupełnić swój ilostan zdjęć tychże jednostek, to będzie miał na to czas od pierwszego września tego roku, do końca lutego roku przyszłego, po tym czasie jednostki tego typu znikną całkowicie z ruchu planowego, za sprawą zmiany napięcia w sieci WKD z 600V do 3000kV. EN94 budzą skrajne emocje, jedni je kochają, inni nienawidzą, fakt jednak pozostaje faktem, że są to niesamowicie bezawaryjne ezety, które bardzo mocno wpisały się w krajobraz WKD stając się wręcz synonimem nazwy "Warszawska Kolej Dojazdowa".
10.07.2015 20:41 Offline Tomasz Zajkowski
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Ja osobiście bardzo lubie te jednostki szczególnie dźwięki jakie wydają. Ale w początkach eksploatacji jednostki te były szalenie awaryjne.
10.07.2015 21:03 Offline fixall
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
...

Oj tak, dokładnie. Kilka sztuk poszło z dymem, a cała reszta borykała się z innymi problemami. Znajomy maszynista opowiadał mi, że na początku zdarzały się sytuacje dość groteskowe, na przykład odczepienie się silnika trakcyjnego i jego upadek na torowisko..
10.07.2015 21:07 Offline Tomasz Zajkowski
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
...

Sporo kłopotów sprawiały również po powrocie z dawnych ZNTK w Bydgoszczy, gdzie w latach 90. (jeśli się nie mylę) przeprowadzono ich naprawy główne. To, że później dobrze się sprawowały jest zasługą załogi w Grodzisku Mazowieckim, która potrafiła doprowadzić te pojazdy do kultury.
11.07.2015 12:54 Offline bogas



Poprzednie zdjęcie:
EN94-26  
 Następne zdjęcie:
EN94-32

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: EN94-32 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting