Gdyby wierzyæ oznaczeniom, sprzêt ten rozpocz±³ ¿ycie pod flag± kolei ÈSD jako T679.1324 w 1971 r. z pocz±tkowym przydzia³em do LD.Pøerov. W styczniu 1988 r. maszyna otrzyma³a ozn. 781.324-9 i pozostawa³a w eksploatacji do oko³o 1997-1998 r. Skre¶lono j± z inwentarza decyzj± 61220/98 z ostatnim przydzia³em do LD.Sokolov w 1998 r. W 1999 r. wy³±czon± z eksploatacji maszynê przenumerowano nadaj±c jej fa³szywy # boczny 781.412-2. W 1999 lub 2000 r. zosta³a odsprzedana firmie ÈMKS Nymburk, sk±d trafi³a do WAB Deutschland, nastêpnie ITL, a w 2006 r. do PCC Rail w Polsce. Potem rzecz jasna DBSRP, kilkuletnie odstawienie i powrót do gry pod flag± DLA.