An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1593839471
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('ob74mr4dudbqecsl13nhgg81g7', -1, 1593840371, 'details.php?image_id=15711', '35.168.111.204')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 20-08 678-8 B10nou
50 51 20-08 678-8 B10nou

            
 
 

50 51 20-08 678-8 B10nou
Komentarz: 25-04-2015 Wagonownia Gdynia (stacja Gdynia Postojowa)

Mocno rozszabrowany, wykorzystywany jako magazyn części zamiennych gdyński wagon typu 141A, odstawiony w rządku wagonów oczekujących decyzji w sprawie swej przyszłości.
Być może czeka na modernizację, a może raczej na kasację - tego nie wiem. Faktem natomiast jest tajemniczy numer napisany na jego burtach obok numeru inwentarzowego: 30.2014.S. Niewykluczone, że prowadzi on do rozwiązania powyższej zagadki.

Numer fabryczny: HCP 19340/1990.
Ostatnia naprawa okresowa: Pesa Bydgoszcz 19-03-2012.

Z moich notatek wynika, że wagon jako fabrycznie nowy mury HCP opuścił 12.07.1990 z numerem 57 51 20-38 237-0 i serią Bdnu-x jako jeden z ostatnich wagonów w malowaniu oliwkowym i od nowości przydzielony został do WGW Gdynia.
Słowa kluczowe: 141A, Bdnu, B10nou, 50_51_20-08_678-8, igrek, dwójka, HCP, WGW_Gdynia, Gdynia, GP, PKP, PKP_Intercity, pomorskie
Data: 04.05.2015 09:33
Wyświetleń: 944
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 288.4 KB
Dodał: Bohdan Jędrzejewski

Foto mapa  

 


EXIF Info
Marka: Canon
Model: Canon EOS 60D
Czas naświetlania: 1/400
Wartość przysłony: F/10
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 25.04.2015 13:20:30
Ogniskowa: 28mm


Autor: Komentarz:
Pako
Użytkownik

Data: 22.04.2013
Komentarzy: 85
...

Czyli ten wagon 141A fabrycznie dostosowany tylko do 140km/h nie jak pozostałe do 160km/h.
04.05.2015 14:02 Offline Pako
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Też często zastanawiałem się, dlaczego spora grupa wagonów typu 141A, czyli typu nowocześniejszego od swoich poprzedników (111A), już na starcie prędkość maksymalną ma ograniczoną do 140km/h.
Faktem jednak jest, że pewna grupa wagonów fabrycznie tak została oznakowana, podobnie jak 30 nieco wcześniej dostarczonych wagonów typu 111Ax oraz około 70 111Ay.
Dziwne to tym bardziej, że w tym okresie na PKP kursowało już co najmniej kilka pociągów z rozkładową prędkością maksymalną 160 km/h i władze PKP zapowiadały rozszerzanie siatki szybkich połączeń ekspresowych.
04.05.2015 14:25 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
50 51 20-08 676-2 B10nou  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-08 692-9 Bdnu

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 20-08 678-8 B10nou (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting