Jaka jest obecnie sytuacja z tym ex legnickim (PKP) sprz?tem? Pytam, bo obawiam si?, ?e wiele niszowych lokomotyw w DB Schenker po up?ywie terminu ?wiadectwa w sposób naturalny mo?e odej?? w odstawk?, a nawet gorzej. DB Schenker ma furtk?: zamiast przestarza?ych 060Da i 3E/1, wyeksploatowanych TEM2, mocno katowanych M62 i 181/182, czy wr?cz wobec najstarszych S200 i T448P oraz SM31 mo?e sukcesywnie prócz sprowadzania te? u?ywanych, ale jednak m?odszych o ponad 20 lat Class66, wprowadza? na polski rynek maszyny 232. Wydaje mi si?, ?e o ile w latach 2005 - 2008 by? "boom" na sprowadzanie loków do PL, to teraz czeka nas rotacja taboru, bo s?owo "wymiana" nie jest jeszcze adekwatne ze wzgl?du na ilo?? taboru nadajacego si? do zast?pienia...
19.04.2011 20:22
kilanziom
Go¶ć
...
O skody bym si? nie obawia?, odk?d si? pojawi?y w Polsce raz po raz kto? straszy ich nieuchronn? kasacj?. Póki co kolejne do PL trafiaj? a flota jest bardzo liczna. Oprócz wieku unifikacja i prostota obs?ugi te? gra rol? - w Polsce trudno o starsze lokomotywy, ci?te na z?om SP45 s? zwykle 10-15 lat m?odsze (dla przyk?adu).
19.04.2011 20:49
gosc
Go¶ć
Re
Maszyny w DB SRP s? odstawiane ze wzgl?du na brak pracy. Kolejne bocznice odpadaj? i maszyny id? w krzaki, g?ównie spalinowozy. Elektrykami robi? teraz g?ównie warszawk?.
Odstawiane s? TEM2, 060DA, BR232 czy nawet 1822.
19.04.2011 21:58
Jaco
Go¶ć
Odstawka
Dla przyk??du szopa w KWK Makoszowy w Zabrzu (ex PTKH Zabrze), gdzie na sta?e pracowa?y 2 - 3 TEM2 i warsztat dzia?a? 24h dzi? pe?ni inn? rol?, o ile nie jest zamkni?ta... Powód tego jest taki, ?e przetarg na obs?ug?... kopalni wygra?o PKP Cargo i wprowadzi?o tam swoje SM31, które na PK musz? jecha? do... Tarnowskich Gór. Kto wie, czy nie b?dzie te? zagro?ona jedna ze sztandarowych szop w KWK Bielszowice w Rudzie ?l. Co? mi tu nie gra: ludzie z wydzia?ów transportu uciekaj? za kas? do KWK, innych "rozprasza" si? po pozosta?ych jednostkach. Szkoda, bo niemal ka?da kopalnia "dzi?" mia?a zaplecze techniczne wi?ksze czy mniejsze, a "jutro" ju? go nie b?dzie. Oby si? to nie odbi?o w DB SCH czkawk?, bo o ile na Class66 mo?na robi? PK co 7 dni (ciekawe jak podejdzie do tego UTK w stosunku do DB SCH) i to bez kana?u o tyle pozosta?y stary tabor b?d?cy w u?yciu b?dzie musia? gdzie? zje?d?a?.
20.04.2011 21:10
Kamil95
Go¶ć
Maszyny
A czy to prawda, ?e DB Schenker Rail Polska chce si? pozby? 4E-004 ?
20.04.2011 23:11
m0ke
Admin
Data zarejestrowania: 01.01.1970 Komentarze: 0
...
Tak 201E i 4E s? ju? odstawione
21.04.2011 01:15
Av3k
Go¶ć
...
Byka jak i Siódemk? chc? sprzeda?.
21.04.2011 04:06
Kamil95
Go¶ć
...
Dzi?ki wielkie za info :) Wprawdzie 4E-004 jeszcze chyba je?dzi bo 09.04 mia?em okazj? ?apa? j? w Stalowej Woli w tandemie z 3E-70 :)
21.04.2011 12:44
kz
Go¶ć
4E
Te? mi si? tak wydaje, par? dni temu kolega fotografowa? 4E-004 przy poci?gu w Cha?upkach.
21.04.2011 16:22
TRS2006
Go¶ć
.
Byk jest odstawiony dok?adnie w tym gdzie jest na zdj?ciu. Razem z jak?? ludmi??, dwom tamarami i szestikolakiem. Odstawka. Teraz sie zmieni? szef w Schenkerze, ciekawe czy zmieni? polityk? czy nie. Mr likwidator odszed?. Nowy si? teraz za g?ow? ?apie, np. jakim prawem zlikwidowano WNTK na Paw?owie.
22.04.2011 02:34
Till
Go¶ć
4E-004
Orientuje si? kto? mo?e ile zabrza?skiej 4E zosta?o km do wyje?d?enia ?
24.04.2011 18:01
TRS2006
Go¶ć
.
Dziwna sprawa. Nie wiadomo, czy jest odstawiony. Wczoraj nie by?o go na Rokitnicy. Czy?by zmiana polityki taborowej po zmianie prezesa w DB Schenker, i rzekomym powrocie do obs?ugi bocznic? Podobno posk?adali wsz?dzie oferty na obs?ug?.
30.04.2011 12:20
Kamil95
Go¶ć
201E-277
Wygl?da na to, ?e ta maszyna jednak ci?gle je?dzi :)