An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1596900139
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('tn0u0p3k61gugkp2mkifp7rfh4', -1, 1596901039, 'details.php?image_id=14931', '3.236.132.132')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
52 51 70-80 389-0 WLAB10o
52 51 70-80 389-0 WLAB10o

            
 
 

52 51 70-80 389-0 WLAB10o
Komentarz: 15.02.2015, Kozłów, wagon sypialny typu Görlitz77 włączony w skład pociągu TLK "Ustronie" relacji Kołobrzeg - Kraków.

st. mac. Kraków
Słowa kluczowe: WLAB10o, sypialny, nocny, Kozłów, Ustronie, Görlitz77
Data: 15.02.2015 19:09
Wyświetleń: 755
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 469.0 KB
Dodał: Łukasz Łacek

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
Typ?

Tak się zastanawiam nad typem niektórych wagonów sypialnych, których zdjęcia można znaleźć na WGK, a których zakres numeracji nijak mi nie pasuje do wpisanych typów. To zdjęcie jest przykładem takiej sytuacji.
Wagony typu Görlitz77 to zasadniczo grupa oznaczona numerami od 70-80 000 do 70-80 049. Część zdegradowano do prędkości 120 km/h i nadano im numery z grupy 70-10 XXX, więc sytuacja jest jasna, ale te 70-80 3XX to skąd się wzięły? Czy ktoś z Was orientuje się w tych zawiłościach, albo posiada wykaz numeryczny wagonów z uwzględnieniem typów?
27.10.2016 10:10 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
typ

Nie powtórzę tego teraz dokładnie bo nie mam dostępu do odpowiednich danych, ale to nie był przypadek.

Obecne numery boczne wagonów typu Görlitz77 nadano im po naprawach głównych i wg mnie nie są one ściśle powiązane z ich numerami pierwotnymi. Zasadniczo naprawy główne szły 'kolejno' tak jak numery boczne, ale były od tego wyjątki - niektóre wagony wcześniej poddano różnym eksperymentalnym modernizacjom, m.in. w części zabudowano wózki typu 25AN. W efekcie kilka wagonów typu Görlitz77 przeszło naprawy główne znacznie później niż pozostałe i otrzymały numery z samego końca puli numerów nadawanych już po przejściu NG także przez pozostałe odmiany.
27.10.2016 13:51 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 365
...

Czyli mamy tradycyjny, polski bałagan :)
27.10.2016 14:30 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl
Tomasz B.
Użytkownik

Data: 16.12.2012
Komentarzy: 400
Typ

A czy to nie jest G81?
11.03.2017 00:08 Offline Tomasz B.



Poprzednie zdjęcie:
52 51 70-80 389-0 WLAB10mo  
 Następne zdjęcie:
52 51 70-80 390-8 WLAB10o

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 52 51 70-80 389-0 WLAB10o (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting