An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
61 51 20-70 633-3 B10bmnouz - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

М62-1176
М62-1176
Komentarze: 0
m0ke


61 51 20-70 633-3 B10bmnouz
61 51 20-70 633-3 B10bmnouz

            

61 51 20-70 633-3 B10bmnouz
Opis: 11.01.2015, Warszawa Grochów
Wagon 144Aa przystosowany do przewozu osób niepe³nosprawnych na wózkach odstawiony wraz z innymi wagonami typu 144A oraz 145A w macierzystej wagonowni.
St. mac: Warszawa Grochów

Ciekawy jestem czy te wagony doczekaj± siê naprawy g³ównej?
Słowa kluczowe: 144Aa Z2B B10bmnouz dwójka przedzia³owy Warszawa_Grochów
Data: 11.01.2015 18:30
Obejrzeń: 1681
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 720.2 KB
Nadesłane przez: fixall

IPTC Info
Data stworzenia: 11.01.2015

EXIF Info
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7100
Exposure time: 1/125 sec(s)
Aperture value: F/5.6
ISO speed: 320
Date created: 11.01.2015 11:57:39
Focal length: 52mm


Autor: Komentarz:
bogas
Użytkownik

Data zarejestrowania: 09.01.2011
Komentarze: 164
...

A czemu mia³yby siê nie doczekaæ?
11.01.2015 21:35 Offline bogas
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
...

Powodów jest kilka.
PKP IC uby³o ostatnio 8 mln pasa¿erów. Po pojawieniu siê Pendolino zapotrzebowanie na te wagony w segmencie EIC zmala³o. Za nied³ugo pojawi± siê sk³ady zespolone Dart i Flirt. Nie s±dzê równie¿ aby PKP nagle zaczê³o zyskiwaæ pasa¿erów, uwa¿am wrêcz odwrotnie czyli odp³yw pasa¿erów bêdzie postêpowa³.
To wszystko sprawi, ¿e IC bêdzie potrzebowa³o znacznie mniej wagonów ni¿ obecnie.
12.01.2015 16:49 Offline fixall
bogas
Użytkownik

Data zarejestrowania: 09.01.2011
Komentarze: 164
...

Je¶li w segmencie EIC zabraknie dla "d³ugich" roboty to znajdzie siê ona poza nim. Nie wszystko co teraz je¼dzi na starych igrekach zastapisz nowymi ezetami. Ja osobi¶cie nie wierzê, ¿e dla "zetów" zabraknie zajêcia w najbli¿szych latach, a argumenty które przytoczy³e¶ zupe³nie mnie nie przekona³y. Jak bêdzie, czas poka¿e.
12.01.2015 22:05 Offline bogas
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data zarejestrowania: 09.01.2011
Komentarze: 298
...

Je¶li modernizuje siê du¿o starsze pod wzglêdem technologicznym igreki, to tym bardziej taki sam los czeka zety - co zreszt± widaæ na przyk³adzie regularnego wysy³ania przez IC nowszych wagonów na NG (136A, G90 134Ab)
12.01.2015 22:50 Offline Tomasz Zajkowski
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
....

Tomku co to znaczy regularnie wysy³a?
Najpierw IC skieruje do NG Henschele i 152/154A. Wg mojej oceny 144A poczekaj± bardzo d³ugo na tak± naprawê.
Swoj± droga dziwi mnie ¿e IC w ramach zamówienia na 150 wagonów nie wysy³a do NG igreków tylko wagony standardu Z. Rozumiem ¿e to co powstanie z G90/136A trafi równie¿ na trasê Przemy¶l - Szczecin. Zastanawia mnie te¿ czy po NG oba typy nie zostan± wrzucone do jednego worka i podpiête pod jeden typ.
12.01.2015 23:58 Offline fixall
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
wagony

Ja bym tyle nie prorokowa³.

Spó³ki przewo¿±ce pasa¿erów (a zw³aszcza PKP-IC) nie raz zaskakiwa³y decyzjami dot. taboru. Przyk³adów mo¿na przytoczyæ wiele:

-Odstawione od wielu lat wagony typu G90 dopiero w ostatnim czasie trafi³y na naprawy i modernizacje.
-Najstarsze obecnie eksploatowane wagony sypialne typu G77, wcze¶niej przewidziane do ca³kowitej eliminacji, obecnie znajduj± zastosowanie jako podstawa najnowszej modernizacji tego typu pojazdów w PL.
-Pozornie presti¿owe eksperymentalne rozwi±zania w niektórych wagonach nie sprawdzi³y siê (vide 145Ac), podczas gdy 'standardowe' moderny spotykaj± siê z pozytywnym przyjêciem i wiêksz± frekwencj± podró¿nych (vide 111Arow, G90, B91 itp).
-Najnowocze¶niejsze wagony sypialne typu 306A w ogóle nie znajduj± zastosowania, a koszt ich naprawy w stosunku do potencja³u eksploatacyjnego okaza³ siê wysoki.
-Równie nowoczesne 305Ad po za jednym po³±czeniem w postaci nocnego 'Chopina' równie¿ nie znajduj± obecnie zastosowania, co daje do my¶lenia, jaka bêdzie przysz³o¶æ tych m³odych, nowoczesnych wagonów wysokiego standardu. Paradoks polega na tym, ¿e tak wysoki standard za tak± cenê nie bardzo ma spo³ecznego odbiorcê.

Najprawdopodobniej z biegiem czasu m³odsze wagony standardu Z zast±pi± najstarsze i najbardziej wyeksploatowane Y, ale oceniaj±c szeroko zakrojony program modernizacji nowych 140A i 141A, igreki nie s± skazane na wymarcie, , jak niektórzy s±dz±.
13.01.2015 11:39 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
   61 51 20-70 633-3 B10bmnouz  
 Następne zdjęcie:
61 51 20-70 634-1 B10bmnouz   

 

RSS Feed: 61 51 20-70 633-3 B10bmnouz (Komentarze)