An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1600451862
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('e0l4fnmucv6trk75e5vj2o7255', -1, 1600452762, 'details.php?image_id=14691', '23.21.4.239')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
61 51 20-70 633-3 B10bmnouz
61 51 20-70 633-3 B10bmnouz

            
 
 

61 51 20-70 633-3 B10bmnouz
Komentarz: 11.01.2015, Warszawa Grochów
Wagon 144Aa przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach odstawiony wraz z innymi wagonami typu 144A oraz 145A w macierzystej wagonowni.
St. mac: Warszawa Grochów

Ciekawy jestem czy te wagony doczekają się naprawy głównej?
Słowa kluczowe: 144Aa, Z2B, B10bmnouz, dwójka, przedziałowy, Warszawa_Grochów
Data: 11.01.2015 17:30
Wyświetleń: 1003
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 720.2 KB
Dodał: fixall

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 11.01.2015

EXIF Info
Marka: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7100
Czas naświetlania: 1/125
Wartość przysłony: F/5.6
Czułość ISO: 320
Data wykonania: 11.01.2015 11:57:39
Ogniskowa: 52mm


Autor: Komentarz:
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
...

A czemu miałyby się nie doczekać?
11.01.2015 20:35 Offline bogas
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Powodów jest kilka.
PKP IC ubyło ostatnio 8 mln pasażerów. Po pojawieniu się Pendolino zapotrzebowanie na te wagony w segmencie EIC zmalało. Za niedługo pojawią się składy zespolone Dart i Flirt. Nie sądzę również aby PKP nagle zaczęło zyskiwać pasażerów, uważam wręcz odwrotnie czyli odpływ pasażerów będzie postępował.
To wszystko sprawi, że IC będzie potrzebowało znacznie mniej wagonów niż obecnie.
12.01.2015 15:49 Offline fixall
bogas
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 158
...

Jeśli w segmencie EIC zabraknie dla "długich" roboty to znajdzie się ona poza nim. Nie wszystko co teraz jeździ na starych igrekach zastapisz nowymi ezetami. Ja osobiście nie wierzę, że dla "zetów" zabraknie zajęcia w najbliższych latach, a argumenty które przytoczyłeś zupełnie mnie nie przekonały. Jak będzie, czas pokaże.
12.01.2015 21:05 Offline bogas
Tomasz Zajkowski
Użytkownik

Data: 09.01.2011
Komentarzy: 298
...

Jeśli modernizuje się dużo starsze pod względem technologicznym igreki, to tym bardziej taki sam los czeka zety - co zresztą widać na przykładzie regularnego wysyłania przez IC nowszych wagonów na NG (136A, G90 134Ab)
12.01.2015 21:50 Offline Tomasz Zajkowski
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
....

Tomku co to znaczy regularnie wysyła?
Najpierw IC skieruje do NG Henschele i 152/154A. Wg mojej oceny 144A poczekają bardzo długo na taką naprawę.
Swoją droga dziwi mnie że IC w ramach zamówienia na 150 wagonów nie wysyła do NG igreków tylko wagony standardu Z. Rozumiem że to co powstanie z G90/136A trafi również na trasę Przemyśl - Szczecin. Zastanawia mnie też czy po NG oba typy nie zostaną wrzucone do jednego worka i podpięte pod jeden typ.
12.01.2015 22:58 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
wagony

Ja bym tyle nie prorokował.

Spółki przewożące pasażerów (a zwłaszcza PKP-IC) nie raz zaskakiwały decyzjami dot. taboru. Przykładów można przytoczyć wiele:

-Odstawione od wielu lat wagony typu G90 dopiero w ostatnim czasie trafiły na naprawy i modernizacje.
-Najstarsze obecnie eksploatowane wagony sypialne typu G77, wcześniej przewidziane do całkowitej eliminacji, obecnie znajdują zastosowanie jako podstawa najnowszej modernizacji tego typu pojazdów w PL.
-Pozornie prestiżowe eksperymentalne rozwiązania w niektórych wagonach nie sprawdziły się (vide 145Ac), podczas gdy 'standardowe' moderny spotykają się z pozytywnym przyjęciem i większą frekwencją podróżnych (vide 111Arow, G90, B91 itp).
-Najnowocześniejsze wagony sypialne typu 306A w ogóle nie znajdują zastosowania, a koszt ich naprawy w stosunku do potencjału eksploatacyjnego okazał się wysoki.
-Równie nowoczesne 305Ad po za jednym połączeniem w postaci nocnego 'Chopina' również nie znajdują obecnie zastosowania, co daje do myślenia, jaka będzie przyszłość tych młodych, nowoczesnych wagonów wysokiego standardu. Paradoks polega na tym, że tak wysoki standard za taką cenę nie bardzo ma społecznego odbiorcę.

Najprawdopodobniej z biegiem czasu młodsze wagony standardu Z zastąpią najstarsze i najbardziej wyeksploatowane Y, ale oceniając szeroko zakrojony program modernizacji nowych 140A i 141A, igreki nie są skazane na wymarcie, , jak niektórzy sądzą.
13.01.2015 10:39 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
61 51 20-70 633-3 B10bmnouz  
 Następne zdjęcie:
61 51 20-70 634-1 B10bmnouz

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 61 51 20-70 633-3 B10bmnouz (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting