An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
           (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
           VALUES
           ('r0sn47ihev9gdgogb45mai8u63', -1, 1638635786, 'details.php?image_id=14212', '18.212.120.195')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1638634886
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
Różnica HCP vs PFW
Różnica HCP vs PFW

            
 
 

Różnica HCP vs PFW
Komentarz: Zdjęcie przedstawia detal schodów wejściowych w wagonach produkcji PFW i HCP. Jak widać oba zakłady zrobiły to w inny sposób i dlatego jest to na chwilę obecną najpewniejszy szczegół po którym można odróżnić wagony 111Ah/Ar od 111Ap/As. Sprawdzone na wielu dziesiątkach wagonów.
Słowa kluczowe: PFW, HCP
Data: 23.11.2014 17:12
Wyświetleń: 1717
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 86.6 KB
Dodał: fixall

Foto mapa  

 



Autor: Komentarz:
TRS2006
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 169
.

Tutaj słabo to widać. Postaram się zrobić coś na szerokim kącie, co będzie bardziej widoczne i wrzucić.
23.11.2014 22:08 Offline TRS2006
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1697
...

Znaczy akurat w tym wypadku oba prezentowane wagony mają wtórne wykończenie tego miejsca. W oryginale jeśli się nie mylę nie było tam ryflowanych blach, a samo obicie i sposób jego nakładania to zdaje się będzie kolejny temat indywidualny zależnie od zakładu naprawiającego, także jak już nie raz mówiłem - nie przywiązywałbym się do tego elementu zanadto.
23.11.2014 22:38 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 701
Będę uparty

Piotrze jesteś bardzo uparty :-)
Ten detal przeanalizowałem na dziesiątkach wagonów o ile nie na setkach bo zwracam na to uwagę przy każdym spotkaniu z jakimkolwiek igrekiem. I jednoznacznie mi wyszło że pafawagi mają ten element wykończony jak na zdjęciu. I nie spotkałem żadnego wagonu 112A lub 111Ap/s/u/w/x/y który miałby ten element wykończony w inny sposób niż na zdjęciu.
Blacha ryflowana którą widać na zdjęciu jest "nabita"na pierwotną konstrukcję. Widać wyraźnie grubość tej blachy oraz wycięcia przy stopniach etc. Dodatkowo blacha jest po prostu przykręcana lub przynitowana. Zresztą na tym zdjęciu widać że to tylko nakładka.
http://images70.fotosik.pl/396/faa1d9a65858d24egen.jpg
Dopiero teraz przy montażu drzwi odskokokowo-przesuwnych element ten jest całkowicie usuwany. Wcześniej nie było potrzeby ingerować w ten element.
Błędnie też zakładasz moim zdaniem, że zakłady naprawcze ingerowały kiedyś w konstrukcję wagonów. Sugerowałeś że były usuwane ryfle z dachu lub przerabiane schodki wejściowe. I to delikatnie mówiąc jest nieprawda. Ryfli usunąć się nie da bo to są przetłoczenia w blasze więc trzeba by było wyciąć cały dach i dospawać nowy.
Schody też nie były przerabiane z prostej przyczyny.... Po co???? Dlatego też nie uświadczysz kuszetki czy baru który miałby 3 stopnie lub wagonu wyprodukowanego po 1980 roku który miałby ich 2. Jeśli było by tak jak mówisz to przy modernizacji wagonów do standardu Lux lub przy tworzeniu wagonów 111Arow z kuszetek przerobiono by to na 3 stopnie.
http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=8727&mode=search

Dlatego w oparciu o obserwacje setek wagonów przez okres przeszło 1,5 roku jestem w 100% pewien, że to detal odróżniający obu producentów a zakłady naprawcze co najwyżej okuły to blachą ryflowaną.
24.11.2014 19:02 Offline fixall
Bohdan Jędrzejewski
Użytkownik

Data: 16.04.2015
Komentarzy: 378
Popieram!

Fixall - 100% racji.
21.04.2015 12:49 Offline Bohdan Jędrzejewski bjedrzejewski at poczta.onet.pl



Poprzednie zdjęcie:
Pudła 211K  
 Następne zdjęcie:
Schody wejściowe do wagonu 111Ah

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: Różnica HCP vs PFW (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting