An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
51 51 20-70 730-9 B10ou - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

EN57AKM-3003
EN57AKM-3003
Komentarze: 4
Tomasz Zajkowski


51 51 20-70 730-9 B10ou
51 51 20-70 730-9 B10ou

            

51 51 20-70 730-9 B10ou
Opis: 19.11.2014 |Kraków Prokocim| 51 51 20-70 730-9 B10ou, typ 111Ap, st.mac. Kraków, REV 25.07.2012 Idzikowice, NG 25.01.1996.
Słowa kluczowe: B10ou 111Ap Kraków igrek PKP_IC
Data: 23.11.2014 03:08
Obejrzeń: 989
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 487.5 KB
Nadesłane przez: TRS2006

IPTC Info
Data stworzenia: 19.11.2014

EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon EOS 50D
Exposure time: 1/200 sec(s)
Aperture value: F/7.1
ISO speed: 320
Date created: 19.11.2014 12:14:56
Focal length: 30mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
Graty

Stan wagonów standardu "Y" z krakowskiej wagonowni, które pojawiaj± siê w Warszawie wo³a o pomstê do nieba. Szczególnie zdezelowane s± wagony klasy 1. Na pró¿no tam szukaæ bia³ych zag³ówków, dywaników czy po prostu porz±dku. PKP IC w stopniu perfekcyjnym opanowa³o sztukê odstraszania od siebie klientów.
23.11.2014 15:13 Offline fixall
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
...

To sie na pewno wi±¿e z kondycj± finansow± firmy, co niestety w Krakowie do¶æ pora¿aj±co widaæ choæby bo skali kradzie¿y jaka dotyczy odstawionego taboru.

Trudno jednoznacznie oceniaæ, Dawid musia³by siê wypowiedzieæ w tej sprawie, pracuje w Krakowie.
23.11.2014 15:26 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
TRS2006
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 171
.

W Katowicach jak co¶ :) Tam tylko szkolenie. Nie wiem dok³adnie czemu tak jest, ale je¶li nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieni±dze. W Katowicach te¿ nagminnie brakuje dywaników. W igreki siê ju¿ nie inwestuje. Za nied³ugo przyjd± Stadlery, potem DARTy. Kolejne 111/2A bêd± zbêdne. Nie dziw siê temu. Pendolino zwolni od groma wagonów Z. Za nied³ugo 144/5A i Henschela bêd± kierowane na g³ówne. Masa 111/2A przechodzi teraz NG. Tabor siê wymieni. W nowym dywaniki s±, jest porz±dek. ¯egnajmy siê z klasycznymi Y, bo nied³ugo ostan± siê pojedyncze sztuki tylko, i to w ruchu pewnie g³ównie w sezonie.
23.11.2014 16:14 Offline TRS2006
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
...

Sorry ale Twoje t³umaczenie brzmi tak: " Teraz jest bród, smród i ubóstwo ale spoko przyjd± nowe wagony i bêdzie fajnie."
Ja nie wymagam aby stare igreki by³y masowo remontowane ale do jasnej cholery to co oferuje IC w niektórych poci±gach w klasie 1 to jakie¶ nieporozumienie. Kto bêdzie je¼dzi³ tymi Dartami, Filtrami i zmodernizowanymi wagonami skoro kolej odstraszy pasa¿erów? Przypominam ilu pasa¿erów IC ostatni straci³o.
Poza tym w mojej ocenie tylko Grochów jako tako dba o posiadany tabor. W takim Wroc³awiu do niedawna nie by³o normalnej myjni i wagony my³o siê z wê¿a. Nie wspomnê o zupe³nym braku wyczucia estetyki co nierzadko objawia siê uzupe³nianiem braków w wagonach czym popadnie. Potem mamy w obszarze jednego wagonu a nawet przedzia³u ró¿ne tapicerki siedzeñ, zas³onki w ró¿nym kolorze a dawniej uzupe³nianie laminatów czymkolwiek.
Przepraszam co ma brak pieniêdzy do takiego czego¶?:
http://images66.fotosik.pl/392/563964cde80f42a8gen.jpg
23.11.2014 16:50 Offline fixall
TRS2006
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 171
.

W Katowicach czy Krakowie to norma, zw³aszcza na starych Y. Nie pytaj mnie czemu tak jest, ja odpowiadam na to co wiem. Nie ode mnie to zale¿y. Ja tylko te wagony ci±gnê. Jest dziadostwo, wiem o tym. W Katowicach i Krakowie te¿ wagony myje siê z wê¿a. Zak³ady Us³ugowe Po³udnie robi± to po prostu taniej. Znasz dobrze realia, Twoje pytanie jest zbêdne. To nie miejsce na takie wywody.

*Co do zag³ówków. W Katowicach s± zak³adane. Regularnie siê je tak¿e pierze. Mo¿e s± a¿ tak chodliwym towarem? Nie wiem jak jest w Krakowie. Ale wszêdzie problemem jest kasa. Jak zdemoluj± kanapê to daj± to co maj± np.
23.11.2014 23:12 Offline TRS2006
Pako
Użytkownik

Data zarejestrowania: 22.04.2013
Komentarze: 86
Wagonówki

Raczej nie ma co porównywaæ "wagonówki" na Grochowie (du¿a, wyspecjalizowana, z odpowiednim zapleczem i zlokalizowana w jednym miejscu) z Krakowem (rozproszona lokalizacja w trzech miejscach KGZ, P³aszów, Prokocim, a nawet dopisa³ bym wspó³pracuj±ce Katowice i Przemy¶l), myjni praktycznie nie ma, zadaszona i zamkniêta jest tylko hala w Katowicach oraz na Prokocimiu na KGZ-cie tylko dach. W Przemy¶lu wszystkie prace prowadzone s± pod chmurk±. Tak wiêc wyposa¿enie a wiec i kasa ma tu jednak znaczenie.
24.11.2014 00:06 Offline Pako
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
IC

Tylko potwierdzacie to, ¿e nowe sk³ady oraz zmodernizowane wagony nie bêd± utrzymywane w nale¿ytym stanie. Nie sztuka zmodernizowaæ 200 wagonów i kupiæ 40 nowych sk³adów je¶li nie ma zaplecza gdzie one bêd± utrzymywane. Skoro IC nie ma pieniêdzy na bie¿±ce utrzymanie tego co ma teraz to sk±d nagle znajd± siê pieni±dze na utrzymanie tych nowych sk³adów?
My nie mówimy o tym ¿e trzeba wszystko tworzyæ od nowa bo przecie¿ IC posiada ju¿ zaplecze. Trzeba je tylko doposa¿yæ i zmodernizowaæ. I tak naprawde mowa tu tylko o Wroc³awiu, Krakowie i Gdyni. Urz±dzenia do odfekaliania i myjnie mechaniczne to powinno byæ standardowe wyposa¿enie w tych wagonowniach. Hale ca³opoci±gowe w zupe³no¶ci wystarczy³yby dwustanowiskowe.
Ile¿ ma na stanie i ile obs³uguje wagonów krakowska wagonownia ¿e ma to rozrzucone w trzech miejscach?
A skoro ju¿ mowa o pieni±dzach w IC to jak patrze na ich dzia³ania to mam wra¿enie ¿e jest ich tam a¿ nadto.
24.11.2014 07:44 Offline fixall
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
...

Ale co oni maj± potwierdziæ albo nie? Taki jest stan faktyczny, a IC nie wybuduje myjni i wiaty w Krakowie/Wroc³awiu bo napiszemy 2 komentarze wiêcej na internecie. Nie mamy na to wp³ywu - ¿adnego.

Zarówno finansowanie tego burdla jak i jego efekty s± cholernie zbiurokratyzowane, sformalizowane a¿ do niesprawno¶ci i skomplikowane. Jest bardzo du¿o absurdów typu, ¿e na wspó³finansowane przez UE przedsiêwziêcie wielkiej skali (co wa¿ne - z politycznym wsparciem) typu Pendolino finanse s±, a na rozbudowê i modernizacjê wagonowni w Krakowie nie ma.

Nawiasem mówi±c wszystkie modernizowane ostatnio wagony posz³y w³a¶nie do Krakowa i Wroc³awia, wiêc te¿ nie mo¿na powiedzieæ ¿e nic siê tam nie dzieje.
24.11.2014 09:11 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
TRS2006
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 171
.

Przy nowych wagonach robi siê co mo¿e. Dba siê tak jak tylko siê da. W Krakowie s± 2 zaplecza, zreszt± zawsze by³y 2. KGZ i P³aszów. Prokocim to szopa IC tylko, przyje¿d¿aj± wagony na jakie¶ naprawy zestawów, obtoczki itd. Do tego przewieziono tam trupy z KGZ. Tyle. Brakuje pieniedzy. Stwierdzenie, ¿e jest ich a¿ nad to jest ¶mieszne. Gdyby by³y pieni±dze to w Katowicach dawno powsta³o by zaplecze pod pendolino.
24.11.2014 10:37 Offline TRS2006
Pako
Użytkownik

Data zarejestrowania: 22.04.2013
Komentarze: 86
Prokocim

"przyje¿d¿aj± tam jakie¶ wagony" nie jakie¶ tylko równie¿ IC, i wykonywane s± tam wszystkie czynno¶ci których nie da siê wykonaæ na KGZ a ju¿ na pewno nie da siê ich wykonaæ na P³aszowie. np wspominana przez Ciebie obtczka. A trupy porostu na torach u¿ytkowanych przez IC na KGZ-cie siê nie mieszcz±.
24.11.2014 14:17 Offline Pako



Poprzednie zdjęcie:
   51 51 20-70 719-2 B10ou  
 Następne zdjęcie:
51 51 20-70 730-9 B10ou   

 

RSS Feed: 51 51 20-70 730-9 B10ou (Komentarze)