An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1603610515
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('ae0akruii6rapn422emduikfv6', -1, 1603611415, 'details.php?image_id=13493', '3.237.254.197')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
468 001-6
468 001-6

            
 
 

468 001-6
Komentarz: 25.05.2014, Komarom, lokomotywa prywatnego przewoźnika w oczekiwaniu na pracę stoi odstawiona pod nastawnią tutejszej stacji.
Słowa kluczowe: 468, 468_001-6, Komarom, Nurek, BOBO, Brejlovec, Węgry, okularnik, brejla, T478.3, Bobo_Kft
Data: 25.08.2014 19:25
Wyświetleń: 1066
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 473.1 KB
Dodał: Łukasz Łacek

Foto mapa  

 


IPTC Info
Data wykonania: 25.05.2014

EXIF Info
Marka: Canon
Model: Canon EOS 60D
Czas naświetlania: 1/500
Wartość przysłony: F/7.1
Czułość ISO: 400
Data wykonania: 25.05.2014 16:37:27
Ogniskowa: 43mm


Autor: Komentarz:
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
468

Wg. wszelkiego prawdopodobieństwa, maszyna na zdjęciu opuściła fabrykę jako T478.3056 (ČKD Praha 7973 / 1972 r.) z pierwotnym przydziałem do RD. Nové Zámky , od 1988 r. nosiła ozn. 753.056-1, zmienione po zabudowie agregatu elektrycznego ogrzewania pociągów na 750.056-4. Po 1992 r. lokomotywę włączono do floty nowo-powstałych kolei słowackich ŽSR. Maszyna pozostawała na służbie do około 2004/2005 r. pozostajac zasadniczo do końca ze swym pierwotnym przydziałem. W kolejnych latach ZSSK odsprzedało kilka maszyn serii 750 w ręce prywatnych przewoźników, głównie z Czech. Wśród sprzedanych maszyn była także 750.056-4, która następnie trafiła w ręce przewoźnika Lokotrans z nowym ozn. 753.324-3. Najprawdopodobniej maszyna została przy okazji naprawy 'złożona' zarówno z części od 750.056-4, jak i pozyskanej z innego źródła 753.324-3, dziedzicząc po tej drugiej numer. Na przełomie 2011 i 2012 r. firma Lokotrans odsprzedała maszynę węgierskiemu przewoźnikowi prywatnemu BoBo Kft. Lokomotywa po raz kolejny zmieniła ozn, tym razem na 468.001-6 i jest jedną z 2 pierwotnych maszyn serii 750 dopuszczonych do ruchu na sieci MAV.

Tu kadr z 2004 r. jeszcze pod flagą ZSSK:

http://www.vlaky.net/upload/galeria/000013/001970.jpg

A tu już pod egidą firmy Lokotrans:

http://media1.webgarden.name/images/media1:4d6e829d1bb0a.jpg/753%20324-3%20Lokotrans%20ŠURANY%20ex%20750%20056-4%20ZSSK%20a.s..JPG
25.08.2014 19:49 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



   Następne zdjęcie:
468 001-6

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 468 001-6 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting