An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1596722392
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('d10q6jfb7obm245l6ojaepjmv2', -1, 1596723292, 'details.php?image_id=13438', '3.236.159.130')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 84-18 003-0 B9pv
50 51 84-18 003-0 B9pv

            
 
 

50 51 84-18 003-0 B9pv
Komentarz: Bezprzedziałowy wagon osobowy 2 klasy typu 120A odstawiony przy peronie #2 stacji Gdynia Główna Osobowa. Wagon ten stanowi fragment składu poc. os. na Hel, prowadzonego zespołem motorowym SA138. Paradoksalnie 'dwustronne' właściwości SA138 przy konieczności wzmocnienia składu wagonem 120A na niewiele się zdają i trzeba wykonywać manewr oblotu składu.

10.08.2014, Gdynia Główna Osobowa.
Słowa kluczowe: Gdynia_Główna_Osobowa, 120A, bonanza, Bwixd, Bwix, igrek, B9pv
Data: 16.08.2014 12:28
Wyświetleń: 961
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 179.3 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/320
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 10.08.2014 18:33:55
Ogniskowa: 20.8mm


Autor: Komentarz:
Pako
Użytkownik

Data: 22.04.2013
Komentarzy: 85
Rowerówka

Ile było tych 120A przerobionych na rowerowce ?
21.08.2014 21:27 Offline Pako
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1693
120A

Z tych co teraz jeszcze 'dożywają' w zakresie 84-18 to może 9 szt. - chyba nigdy nie widziałem wagonów z # 009+
21.08.2014 21:29 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
...

Ale takie wagony pojawiły się już dawno temu. Kursowały kiedyś w Roztoczu.
21.08.2014 22:49 Offline fixall
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 347
.

To była przeróbka wg. pomysłu PR Lublin. Tam, o ile dobrze pamiętam, środkowa część wagonu służyła do przewozu rowerów, natomiast skrajne posiadały miejsca siedzące. Pisano o tym w Nowych Sygnałach (wraz ze zdjęciem wnętrza zapchanego bicyklami).
22.08.2014 10:10 Offline Preki 7396416
PMT
Użytkownik

Data: 27.12.2013
Komentarzy: 54
50 51 84-18 007-1 B9pv

Akurat znalazłem w swoich zbiorach rowerową 120A z #007

50 51 84-18 007-1 B9pv st. Leszno
NR: 13.07.2013
NG: 31.12.96 ZNTK N. Sącz

W tym część rowerowa znajduje się w skrajnej części:
http://trainzimage.pl/images/2014/08/22/DSC02102.jpg
22.08.2014 11:56 Offline PMT
Sebastian
Użytkownik

Data: 28.05.2012
Komentarzy: 127
120A

@kilanziom - poza tymi 9 z zakresu 84-18 jest min. 1 z błędnym, niemienionym numerem 21-18. Jest nawet w naszej galerii: http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_id=13180
25.08.2014 12:14 Offline Sebastian
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Z numerami z zakresu 84-18 było 7 wagonów + minimum 4~5 z niezmienioną numeracją, na WGK mamy co najmniej 2 z tych wagonów.
27.08.2014 19:50 Offline SU46-024
Sebastian
Użytkownik

Data: 28.05.2012
Komentarzy: 127
...

A tak przy okazji - jaki numer miał ten wagon przed przebudową?
Była jakaś zasada wg której nadawano nowe numery inwentarzowe?
28.08.2014 18:08 Offline Sebastian



Poprzednie zdjęcie:
50 51 84-18 003-0 B9pv  
 Następne zdjęcie:
50 51 84-18 003-0 B9pv

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 84-18 003-0 B9pv (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting