Wyszukiwanie zaawansowane

184 504-9

Poprzednie zdjęcie:
   184 503-1  
 

 

184 504-9

            

184 504-9
Opis: 03.10.2009 || Kadaò-Prunéøov || Portret 184 504-9, nale??cej do SD – Kolejová doprava, a.s
Słowa kluczowe: 184.504-9 184 jesie? Czechy Ponorka SDKD Kadaò-Prunéøov
Data: 13.04.2011 17:45
Obejrzeń: 1613
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 273.7 KB
Nadesłane przez: m0ke

EXIF Info
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/10
ISO speed: 200
Date created: 03.10.2009 10:05:42
Focal length: 105mm


Autor: Komentarz:
SN61
Go¶ć
...

Pi?kna Ponorka !
13.04.2011 19:43  
Jaco
Go¶ć
184

Warto doda?, ?e zbudowano tylko 4 maszyny tej serii:
93E001 jako 184 501-5 w 1994
93E002 jako 184 502-2 w 1995
93E011 jako 184 503-1 w 1998
93E012 jako 184 504-9 w 1998.
Moc tych maszyn to 5220 kW, masa 120 t, uk?ad osi Bo'Bo'Bo;, Vmax 95 km/h, przy czym na testach 184 502-2 polecia?a 155 km/h!
15.04.2011 17:34  
Tomasz Zajkowski (no log)
Go¶ć
..

@Jaco, one by?y budowane z my?l? o przewozach pasa?erskich, prawda?
15.04.2011 17:36  
Jaco
Go¶ć
...

@Tomasz Zajkowski: nie, by?y projektowane do ci??kiej liniowej s?u?by, ale towarowej st?d ich Vmax tylko 95 km/h i tak du?a moc. Z za?o?enia mia?y by? generalnie zunifikowane z e-lokami 163/363 i 263, które te? s? "towarowe".
15.04.2011 17:46  
Petr ?tefek
Go¶ć
.

Kiedys te lokomotywy budowano z mysla do obslugi pociagow towarow i ciezkich osobowych. Mialy byc dwie wersje, pasazerska (seria 164) z predkoscia 150 km/h i towarowa (seria 184) z predkoscia 120 km/h. Ogolem mialo byc wyprodukowanych ok. 300 szt. i w zwiazku z tym mialy byc wycofane serie 181/182/183. W koncu wyprodukowano tylko 4 sztuky i wtedy juz bylo wiadomo, ze ?SD/?D/?SR nie odbierze zadna lokomotywa tej serie i dlatego juz byly produkowanie ze zmieniona przekladnia dla predkosci 95 km/h.
15.04.2011 22:05  



Poprzednie zdjęcie:
   184 503-1  
 

 

RSS Feed: 184 504-9 (Komentarze)

Template Modifications by Heidi Vargas