An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1606710497
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('59tp261efh51avm5flv54qbj61', -1, 1606711397, 'details.php?image_id=13126', '3.238.184.78')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 54 82-40 093-2 BDs.450
50 54 82-40 093-2 BDs.450

            
 
 

50 54 82-40 093-2 BDs.450
Komentarz: Wagon osobowy 2 klasy z przedziałem bagażowym opuszcza stację Brno hl.n. w składzie poc. pospiesznego do Pragi.

20.06.2014, Brno.
Słowa kluczowe: Brno, Bautzen74, igrek, BDs, BDa, BDs.450, półbagażowy, półbagażówka
Data: 23.06.2014 19:55
Wyświetleń: 857
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 171.9 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/250
Wartość przysłony: F/5
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 20.06.2014 17:39:48
Ogniskowa: 10mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
Bagażowy

Od zawsze zastawiałem się do czego zostały stworzone wagony bagażowe. No bo chyba nie do przewozu bagaży :-)
No chyba że kiedyś faktycznie wożono tam bagaż pasażerów :-)
Ale jaki jest sens utrzymywać takie wagony w chwili obecnej? Rozumiem przerabianie ich na wagony rowerowe ale w innym przypadku targanie wagonu którego połowa jest niewykorzystana jest bez sensu.
23.06.2014 20:47 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
...

Ja z dzieciństwa pamiętam, że bagażowymi woziło się bagaże, przesyłki, zwierzęta... różne cuda.

Wagon na foto powyżej mieści przedział kierownika pociągu (przedział służbowy), pięć przedziałów 2 klasy, przedział bagażowy umożliwiający transport kilkudziesięciu rowerów czy kilkuset kompletów narciarskich, wózków dla niepełnosprawnych, oraz bagażu. Wagony te uchodzą za bardzo przydatne, szczególnie latem, są powszechne na sieci ĆD i mimo znacznego wieku występują w każdym składzie. Zważywszy na powyższe sens ich eksploatacji jest oczywisty. W Polsce dla porównania niepełnosprawnych się nie przewozi wcale (kłopot sprawia nawet dostarczenie ich na peron dworca centralnego bo nie ma obsługi windy) a rowerzystom robi się łaskę udostępniając parę wieszaczków w 111Arow, po czym zapchane są wszystkie przedsionki w składzie i następuje paraliż :)
23.06.2014 21:15 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
Preki
Użytkownik

Data: 21.01.2011
Komentarzy: 348
.

Na dodatek osobiście widziałem na wielu większych stacjach w Czechach wózek akumulatorowy odbierający ładunki z wagonów bagażowych, coś niespotykanego u nas obecnie. I tak samo śmieję się z tych pseudo-rowerówek w postaci 111Arow. Wrocław cały jest zapchany przerobionymi pod to wagonami 609A, ale wszystkie czeka pewnie kasacja. Najpewniej IC ukierunkowało się na przewóz rowerów w "Arowach".

Przy okazji należy wspomnieć, że niektóre zwykłe Y/B 2 klasy w pociągach CD mają wydzieloną przestrzeń dla rowerów. Nieco jak u nas w co niektórych 111A, różniące się tylko usunięciem jednego przedziału WC aby zapewnić bezproblemowy załadunek bicykla.
23.06.2014 21:21 Offline Preki 7396416



Poprzednie zdjęcie:
50 54 82-40 092-4 BDs.450  
 Następne zdjęcie:
50 54 82-40 097-3 BDs.450

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 54 82-40 093-2 BDs.450 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting