An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1600496747
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('slfqtf2aohjssnggksnhqcufp7', -1, 1600497647, 'details.php?image_id=13122', '3.228.10.17')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
362 017-6
362 017-6

            
 
 

362 017-6
Komentarz: Lokomotywa elektryczna 362.017-6 mija na biegu stację Brno-Horní Heršpice z poc. pospiesznym (R 806) rel. Olomouc-Brno (przez Hodonin / Břeclav).

21.06.2014, Brno-Horní Heršpice.
Słowa kluczowe: Brno-Horní_Heršpice, 362, 362_017-6, 69Er, skoda, Eso
Data: 23.06.2014 19:24
Wyświetleń: 606
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 177.9 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/400
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 21.06.2014 17:03:12
Ogniskowa: 31mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
Standard

Czy te wagony mają jeszcze skajowe obicia foteli?
Wbrew powtarzanej wszędzie opinii, że koleje czeskie są najwspanialsze na świecie uważam że standard w wagonach czeskich do niedawna był porównywalny lub nawet gorszy niż w pociągach PKP. Oczywiście wiele się zmienia, pojawia się sporo nowego i zmodernizowanego taboru niemniej jednak opinie uważam za przesadzone.
23.06.2014 19:59 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
standard

Z uwagi na szereg różnych modernizacji, jakie miały miejsce w ostatnich latach, bautzeny standardu Y można spotkać w całej gamie wyposażenia wnętrz. Obecnie finalizuje się szeroko zakrojony proces modernizacji wielu wagonów, o którym pisano m.in. tu:

http://www.zelpage.cz/zpravy/7544

Głównym 'modernizatorem' bautzenów są zakłady Janoza CZ.

Natomiast "powtarzane wszędzie" (również w Niemczech czy Wielkiej Brytanii) opinie dot. czeskich drah nie wzięły się znikąd, nie były wymyślone 'na złość Polakom' i skajowe obicia siedzeń w niewielkim stopniu ten fakt zmieniają. W większości kwestii porównywanie ČD z naszymi narodowymi przewoźnikami mogłoby nas jedynie skompromitować, mimo ogromnych ambicji, europejskich aspiracji i szumnych deklaracji.
23.06.2014 20:32 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
motoraki

Jeśli chodzi o organizację połączeń, skomunikowania to bez wątpienia CD to wzór do naśladowania. Jednak mi chodzi jedynie o standard pociągów i ich komfort. Przecież motoraki są nie wygodne i moim zdaniem nie bardzo nadają się do kursowania w roku 2014. Niemniej to dzięki nim czesi pozwalają sobie jeszcze na takie częstotliwości i kursowanie na liniach będących odnogami linii drugorzędnych lub nawet trzeciorzędnych których długość to 7 czy 10 km. Ale to nie zmienia faktu że to tabor skrajnie przestarzały choć sam je uwielbiam.
23.06.2014 20:40 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
standard

Nie zetknąłem się nigdzie z poglądem, jakoby czechosłowackie wagony motorowe były niezadowalającego standardu. Dwuosiowym 810 zarzuca się sztywny i twardy bieg, co ogranicza ich zastosowanie do stosunkowo krótkich relacji (ale nikt nie używa ich na innych), natomiast w zmodernizowanych 814/914 problem ten w znacznym stopniu usunięto. Wagony czteroosiowe - ani nie są przestarzałe, ani niewygodne, przemierzają trasę w rewelacyjnym czasie, uchodzą za mało awaryjne - w Polsce w zasadzie nie ma ich do czego porównać, bo SN61 od 20 lat nie oglądamy już w ruchu.

Pojęcie komfortu i standardu jest wg. mnie bardzo względne i trudne do określenia. Nie zauważyłem, by skaje w bautzenach były jakkolwiek mniej wygodne niż to, czym PKP IC za grube miliony wykłada te kilka Z1 i Z2, które ma, za co następnie usiłuje podróżnym wyrwać 150zł na przeciętnej trasie przy częstotliwości 3 kursów dziennie i brakiem możliwości dotarcia do 70% miejscowości w kraju. Polski pomysł na kolej póki co działa na zasadzie 'dla bogatych albo wcale', podczas gdy w Czechach standard jest uśredniony, ale oferuje dojazd prawie wszędzie, za bardzo godziwą cenę, szybko, sprawnie, z możliwością wygodnych skomunikowań i przesiadek.

Polska i Czechy to doskonały przykład na to jak te 2 odmienne sposoby myślenia zdeterminowały przez ostatnie 25 lat obraz kolei. I niestety to nie czeska jest obrazem nędzy i rozpaczy, gdzie już nawet kolejarze wybierają polskiego busa albo własne auto. Zdecydowanie wybieram stare motoraki, liczne składy z wiekowymi bautzenami o skajowych obiciach, stare elektrowozy na push-pullach i całą resztę, która daje mi pełne i godne możliwości podróżowania po całym kraju. Chyba właśnie przez to ĆD uchodzi za jedną z najlepszych firm tego typu w Europie.
23.06.2014 21:04 Offline kilanziom kilan1 at op.pl



Poprzednie zdjęcie:
362 015-0  
 Następne zdjęcie:
362 017-6

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 362 017-6 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting