An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
111 001-4 - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

EN57-1952
EN57-1952
Komentarze: 0
kilanziom


111 001-4
111 001-4

            

111 001-4
Opis: Lokomotywa elektryczna 111.001-4 oczekuj±ca zatrudnienia na ¿eberku opodal lokomotywowni Praha-Vr¹ovice.

8.02.2010, Praha-Vr¹ovice.
Słowa kluczowe: ®ehlièka Praha-Vr¹ovice 111 111_001-4 E458.1 ¿elazko 78E skoda
Data: 23.05.2014 22:06
Obejrzeń: 1327
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 202.7 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-H9
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/5.6
ISO speed: 100
Date created: 08.02.2010 00:15:31
Focal length: 28.5mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
....

Jak to siê sta³o ¿e w czechach elektryczne lokomotywy manewrowe mia³y i chyba maj± nadal racjê bytu a u nas to nie wysz³o.
A przy okazji wiadomo gdzie aktualnie znajduj± siê lokomotywy EM10?
23.05.2014 22:14 Offline fixall
SU46-024
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 470
...

EM10 s± na szopie Poznañ Franowo. W Czechach i na S³owacji tez ju¿ tak kolorowo z ¿ychliczkami nie jest.
23.05.2014 22:26 Offline SU46-024
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
¿elazka

Lokomotywy serii 110 s± stosunkowo starym projektem. Opracowano je w latach 1971-1973 w zak³adach ©koda Plzeò i produkowano nastêpnie w nastu wersjach, w tym na eksport i do przemys³u. To by³y bardzo udane maszyny, które pamiêtam z dzieciñstwa w zasadzie w ka¿dym typie pos³ugi, zw³aszcza krótkie osobówki, manewry i poci±gi towarowe. Doskonale siê sprawdza³y w warunkach 'jednej wielkiej kolei'.

Niestety rozbicie kolei na spó³ki uderzy³o we wszechstronno¶æ i wydajno¶æ ich eksploatacji. W zasadzie pozosta³y jedynie na manewrach i okazyjnie przy lekkich pracach. W czê¶ci sytuacji pad³y ofiar± masowego odstawiania, zw³aszcza pod napiêciem 22.5 Kv na S³owacji, gdzie na oko 90% ilostanu stoi (g³ównie RD.Leopoldov).

Z EM10 sytuacja jest diametralnie inna. Powsta³y z opó¼nieniem 20-letnim wzglêdem czechos³owackich odpowiedników, powsta³o ledwie 5 szt. i brakowa³o realnych pomys³ów na ich szerokie zastosowanie. Przez pewien czas pracowa³y w rejonie Jeleniej Góry, gdzie dobrze sprawdza³y siê przy du¿ych spadkach z poci±gami osobowymi prowadzonymi przez d³ugi fragment szlaku z bardzo nisk± prêdko¶ci±.
23.05.2014 22:37 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 470
...

4 nie 5 w kwestii EM10.
23.05.2014 22:47 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
   111 001-4  
 Następne zdjęcie:
111 003-0   

 

RSS Feed: 111 001-4 (Komentarze)