An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
           (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
           VALUES
           ('r0sn47ihev9gdgogb45mai8u63', -1, 1674867664, 'details.php?image_id=12744', '18.232.31.206')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist in engine


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1674866764
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist in engine

Wroc┬│awska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
111 001-4
111 001-4

            
 
 

111 001-4
Komentarz: Lokomotywa elektryczna 111.001-4 oczekuj┬▒ca zatrudnienia na ┬┐eberku opodal lokomotywowni Praha-Vr┬╣ovice.

8.02.2010, Praha-Vr┬╣ovice.
S│owa kluczowe: ┬«ehli├Ęka, Praha-Vr┬╣ovice, 111, 111_001-4, E458.1, ┬┐elazko, 78E, skoda
Data: 23.05.2014 22:06
WyÂwietle˝: 1276
Pobra˝: 0
Ocena: 0.00 (0 g│osˇw)
WielkoŠ pliku: 202.7 KB
Doda│: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naÂwietlania: 1/400
WartoŠ przys│ony: F/5.6
Czu│oŠ ISO: 100
Data wykonania: 08.02.2010 00:15:31
Ogniskowa: 28.5mm


Autor: Komentarz:
fixall
U┐ytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 701
....

Jak to siê sta³o ¿e w czechach elektryczne lokomotywy manewrowe mia³y i chyba maj± nadal racjê bytu a u nas to nie wysz³o.
A przy okazji wiadomo gdzie aktualnie znajduj± siê lokomotywy EM10?
23.05.2014 22:14 Offline fixall
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 470
...

EM10 s┬▒ na szopie Pozna├▒ Franowo. W Czechach i na S┬│owacji tez ju┬┐ tak kolorowo z ┬┐ychliczkami nie jest.
23.05.2014 22:26 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1701
┬┐elazka

Lokomotywy serii 110 s┬▒ stosunkowo starym projektem. Opracowano je w latach 1971-1973 w zak┬│adach ┬ękoda Plze├▓ i produkowano nast├¬pnie w nastu wersjach, w tym na eksport i do przemys┬│u. To by┬│y bardzo udane maszyny, kt├│re pami├¬tam z dzieci├▒stwa w zasadzie w ka┬┐dym typie pos┬│ugi, zw┬│aszcza kr├│tkie osob├│wki, manewry i poci┬▒gi towarowe. Doskonale si├¬ sprawdza┬│y w warunkach 'jednej wielkiej kolei'.

Niestety rozbicie kolei na sp├│┬│ki uderzy┬│o we wszechstronno┬Â├Ž i wydajno┬Â├Ž ich eksploatacji. W zasadzie pozosta┬│y jedynie na manewrach i okazyjnie przy lekkich pracach. W cz├¬┬Âci sytuacji pad┬│y ofiar┬▒ masowego odstawiania, zw┬│aszcza pod napi├¬ciem 22.5 Kv na S┬│owacji, gdzie na oko 90% ilostanu stoi (g┬│├│wnie RD.Leopoldov).

Z EM10 sytuacja jest diametralnie inna. Powsta┬│y z op├│┬╝nieniem 20-letnim wzgl├¬dem czechos┬│owackich odpowiednik├│w, powsta┬│o ledwie 5 szt. i brakowa┬│o realnych pomys┬│├│w na ich szerokie zastosowanie. Przez pewien czas pracowa┬│y w rejonie Jeleniej G├│ry, gdzie dobrze sprawdza┬│y si├¬ przy du┬┐ych spadkach z poci┬▒gami osobowymi prowadzonymi przez d┬│ugi fragment szlaku z bardzo nisk┬▒ pr├¬dko┬Âci┬▒.
23.05.2014 22:37 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 470
...

4 nie 5 w kwestii EM10.
23.05.2014 22:47 Offline SU46-024



Poprzednie zdjŕcie:
111 001-4  
 Nastŕpne zdjŕcie:
111 003-0

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 111 001-4 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting