An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1601366568
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('hno7da3gct6liuof8jqqu9lfl4', -1, 1601367468, 'details.php?image_id=12744', '3.235.105.97')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
111 001-4
111 001-4

            
 
 

111 001-4
Komentarz: Lokomotywa elektryczna 111.001-4 oczekująca zatrudnienia na żeberku opodal lokomotywowni Praha-Vršovice.

8.02.2010, Praha-Vršovice.
Słowa kluczowe: Žehlička, Praha-Vršovice, 111, 111_001-4, E458.1, żelazko, 78E, skoda
Data: 23.05.2014 21:06
Wyświetleń: 785
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 202.7 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/400
Wartość przysłony: F/5.6
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 08.02.2010 00:15:31
Ogniskowa: 28.5mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
....

Jak to się stało że w czechach elektryczne lokomotywy manewrowe miały i chyba mają nadal rację bytu a u nas to nie wyszło.
A przy okazji wiadomo gdzie aktualnie znajdują się lokomotywy EM10?
23.05.2014 21:14 Offline fixall
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

EM10 są na szopie Poznań Franowo. W Czechach i na Słowacji tez już tak kolorowo z żychliczkami nie jest.
23.05.2014 21:26 Offline SU46-024
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
żelazka

Lokomotywy serii 110 są stosunkowo starym projektem. Opracowano je w latach 1971-1973 w zakładach Škoda Plzeň i produkowano następnie w nastu wersjach, w tym na eksport i do przemysłu. To były bardzo udane maszyny, które pamiętam z dzieciństwa w zasadzie w każdym typie posługi, zwłaszcza krótkie osobówki, manewry i pociągi towarowe. Doskonale się sprawdzały w warunkach 'jednej wielkiej kolei'.

Niestety rozbicie kolei na spółki uderzyło we wszechstronność i wydajność ich eksploatacji. W zasadzie pozostały jedynie na manewrach i okazyjnie przy lekkich pracach. W części sytuacji padły ofiarą masowego odstawiania, zwłaszcza pod napięciem 22.5 Kv na Słowacji, gdzie na oko 90% ilostanu stoi (głównie RD.Leopoldov).

Z EM10 sytuacja jest diametralnie inna. Powstały z opóźnieniem 20-letnim względem czechosłowackich odpowiedników, powstało ledwie 5 szt. i brakowało realnych pomysłów na ich szerokie zastosowanie. Przez pewien czas pracowały w rejonie Jeleniej Góry, gdzie dobrze sprawdzały się przy dużych spadkach z pociągami osobowymi prowadzonymi przez długi fragment szlaku z bardzo niską prędkością.
23.05.2014 21:37 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

4 nie 5 w kwestii EM10.
23.05.2014 21:47 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
111 001-4  
 Następne zdjęcie:
111 003-0

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 111 001-4 (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting