Wyszukiwanie zaawansowane

EP07-2001?

Poprzednie zdjęcie:
   EP07-1062  
 Następne zdjęcie:
EP07-382   

 

EP07-2001?

            

EP07-2001?
Opis: ZNTK Ole?nica || Zdj?cie zza p?otu asynchronicznej siódemki dla PKP IC
Słowa kluczowe:  
Data: 08.04.2011 13:05
Obejrzeń: 39365
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 3.42 (28 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 394.9 KB
Nadesłane przez: Go¶ć

EXIF Info
Make: Canon
Model: Canon EOS 350D DIGITAL
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/16
ISO speed: 800
Date created: 08.04.2011 12:28:34
Focal length: 46mm


Autor: Komentarz:
kamil95
Go¶ć
Hoho !

No no trzeba przyzna?, ?e ciekawe cudo im wysz?o z tej 495 ! :D
Chyba z oryginalnej EU07 pozosta?y tutaj tylko wózki i rama bo jak widz? niemal ca?e pud?o jest g?adkie tak jak w 4E.
08.04.2011 13:36  
KL_Radom
Go¶ć
Paskudztwo

Co oni z t? lokomotyw?. Nic bardziej paskudnego nie da?o si? ju? chyba wymy?le?. A z tego wszystkiego najgorsze s? reflektory. W latach 1995-1999 robili tzw. telewizory: http://rail.phototrans.eu/14,5372,0.html co by?o tysi?c razy bardziej estetyczne i nowoczesne.
08.04.2011 13:54  
Maciej Praga
Go¶ć
Nie podoba mi si?

Nie podoba mi si?. Czy pod górn? lamp? jest mo?e wy?wietlacz?
08.04.2011 14:46  
Kamil95
Go¶ć
...

Ciekawe jakie parametry techniczne ma to cudo...
08.04.2011 16:57  
n2
Go¶ć
pomy?ka

Modernizacja ?adnych par? lat spó?niona.
Co do malowania: czy kto? osobno projektowa? czo?o i boki? Bo osobno s? ?adne tylko kto? zapomnia? (niepotrafi?) ich po??czy? ;-]
08.04.2011 17:13  
szogun
Go¶ć
Ciekawe...

Ciekaw tylko jestem jak wygl?da kabina tego guana ;]
08.04.2011 17:43  
Jaco
Go¶ć
...

Czego si? Panowie spodziewali?cie, gdy modernizuje si? lokomotyw? na zasadzie "Projektuj i buduj"? Widzia?em j? w fazie przebudowy i sz?o im marnie. Bywa?o, ?e najpierw co? przerobili w pudle, a potem powstawa?a dokumentacja... Ta ex 495 pokazuje te?, ?e nikt teraz nie patrzy na design lokomotyw, które staj? si? coraz bardziej brzydkie i przypominaj? bezduszne pojazdy, które tylko "bior? pr?d i kr?c? ko?ami". Z drugiej strony: ka?da nieopatrzona nowo?? budzi kontrowersje...
Ciekaw jestem, gdzie b?dzie s?aby punkt tej maszyny? Silniki asynchroniczne mog? by? super, ale pewnie co? kl?knie innego...
Szczerze mówi?c nie wierz? w "ole?nick? manufaktur?"!
08.04.2011 17:45  
ronnifcb
Go¶ć
Szok

Gdzie? kiedy? od kogo? co? [ ;)] s?ysza?em ?e EU07 chc? przerobi? aby mog?a je?dzi? z pr?dko?ci? 160km/h, ale w to nie wierzy?em. Jednak z tego co widz? jest to mo?liwe.
08.04.2011 17:48  
emzi
Go¶ć
Made in CCCP ;)

Mnie to przypomina solidny radziecki elektrowóz :)
08.04.2011 20:24  
TRS2006
Go¶ć
.

Ja to pierwsze skojarzenie mam z TEP60 widz?c boczne okna.
08.04.2011 20:25  
miedzianobrody
Go¶ć
New design of EU07

EU07 mia?y zosta? zmodernizowane do pr?dko?ci 140 km/h, a ponadto mia?y otrzyma? takie silniki, aby mog?y porusza? si? pod napi?ciem innym od polskiego.
EU07-495 pochodzi chyba z Grochowa, nie?
Wygl?da naprawd? tragicznie.
Te lampy jak u niektórych 'budyniow' po modernie.
My?l?, ?e klasyczne lampy, tzw. telewizory by?yby optymalne.
Np. krakowska EU07-148. Cud, miód i orzeszki ;)
08.04.2011 22:19  
....
Go¶ć
...

Siódemka XXI wieku. Polskie modernizacje wygl?daj? jak przemiana pi?knego kacz?tka w brzydkie kacz?tko. Relikt PRL-u, bo ludzie z tamtego okresu tak w?a?nie wyobra?ali sobie XXI. Co? poklepa?, co? zamieni? i mamy "nowy" sprz?t .
08.04.2011 23:12  
Tomasz Zajkowski
Go¶ć
...

Ech, jakie to polskie - narzeka?. Ale gdyby tak? lokomotyw? wyprodukowano w np. 1970 roku, to dzi? by wszyscy robili pod siebie z zachwytu...
08.04.2011 23:30  
Ty42
Go¶ć
New design of EU07

Ten lok to tragedia z wygl?du...
08.04.2011 23:34  
Coffee
Go¶ć
...

@Zajkowski ->Masz 100% racji. Jakby kto? to wyprodukowa? w 1970, to mo?e dzi? by si? podoba?o. Ale mamy XXI wiek, a ja tu widz? ekscytacj? latami 40-50' (i nie chodzi mi o PRL)...
A co do samych ?wiate?: ?ani by wygl?da?y p?askie ?wiat?a, cho?by od Husarza.
09.04.2011 10:05  
SP45-166
Go¶ć
@Tomasz Zajkowski

Okej masz racj?- modernizacje przeprowadzaj? bo maj? tak? potrzeb?, nie neguj? tego. Tylko popatrz na "lini?" bocznych ?aluzji... Oczywi?cie nie da?o si? tego jako? bardziej symetrycznie zrobi?... Zero estetyki i designu. A przód rzeczywi?cie przypomina pewn? radzieck? lokomotyw? :P
09.04.2011 10:27  
Go??
Go¶ć
Nazwa ?argonowa

Co powiecie na "Ropucha"?

Jedynie wy?wietlacz mi si? podoba
09.04.2011 11:38  
TOMI
Go¶ć
nowe

Panowie nie wiem czy kto? z was mia? okazje je?dzi? siódemkom - bywa?a g?o?na wydaje si? , ze nowe okna powinny troch? zaradzi? . Dodatkowo je?eli wyciszyli jeszcze tylna ?cian? i drzwi do maszynowni , to mo?e nie b?dzie to najpi?kniejsza maszyna , ale pewnie sprawi przyjemno?? obs?udze . no jest jeszcze kwestia defektów zwi?zanych z nowymi rozwi?zaniami ale to ju? trudno oceni? po wygl?dzie
09.04.2011 12:04  
SU45-034
Go¶ć
@TOMI

Gdyby nie podnosili warto?ci obrotów maszyn wiruj?cych, a pozostawili wg dawnych parametrów z 4E, to by?oby ciszej.
09.04.2011 12:11  
guma70
Go¶ć
koszty

Ciekawe ile ta tragiczna pomy?ka kosztowa?a. W przypadku modernizacji ET 22 do specyfikacji 2000, pierwszy model kosztowa? ok. 4 mln euro, obecne koszty ostatnich sztuk to ok. 1 mln euro. Nowy Siemens ES64 to koszt 4 mln euro, my?l technologiczna 21 wieku sprawdzona i eksploatowana w wielu krajach europy.
09.04.2011 12:48  
Maciej Wojciechowski
Go¶ć
@ Tomasz Zajkowski

ale drogi kolego mamy rok 2011... i chcia?bym wiedzie? jakie b?d? wska?niki niezawodno?ci dla tej lokomotywy oraz jaki jest finalny koszt takiej moderny - bo mo?e si? okaza?, ?e taniej b?dzie wynaj?c TRAXXa albo Eurosprintera, które maj? dopuszczenia ju? na zagranic?, ni? babra? si? z siódemk?... No ale m?dry Polak po szkodzie... jakie to polskie, nie?
09.04.2011 13:39  
kilanziom
Go¶ć
za du?o gadacie

Jedyne co tu jest polskie (i to przez ma?e p) to nag?e objawienie si? kohorty mega specjalistów od estetyki i wszystkiego oceniaj?cych co? po zdj?ciu niekompletnego niesko?czonego pojazdu zas?oni?tego w po?owie przez budynek.

?enada.
09.04.2011 13:59  
Synth
Go¶ć
paskuda

No niestety nic ?adnego z tej modernizacji nie wysz?o. Na oko oczywi?cie.
Mogli zrobi? pud?o takie jak w 1067, bo to na prawd? si? kojarzy z ZSRR. Co? ci nasi wiza?y?ci nie maj? wyobra?ni,albo tak im ka?? aby najtaniej by?o.
Jednak stara siódemka by?a naj?adniejsza i mia?a swój urok. Ale tak to jest jak si? modernizuje 40-letnie pojazdy próbuj?c im nada? nowszy kszta?t. Zazwyczaj wychodzi takie byle co jak to na zdj?ciu.
09.04.2011 14:55  
bogas
Go¶ć
@kilanziom

Wszystko na ten temat.
09.04.2011 15:26  
Pawe?
Go¶ć
estetyka

Proponuj? poczeka? z opiniami o wygl?dzie do czasu pojawienia si? wi?kszej ilo?ci zdj??.
09.04.2011 18:37  
kolo
Go¶ć
siudemka

ta lokootywa to nic ciekawego z tegpo co wiem maja problemy ja uruchomic a wyglad to nic ciekawego myslalem ze lepsza wyjdzie jak widzialem jak zaczynali ja robic
09.04.2011 19:29  
Domio
Go¶ć
Wygl?d

Nie jest najgorsza jak dla mnie ?adniejsza ni? przysz?y elephant który ma tworzy? Gliwice.
09.04.2011 21:21  
anngus
Go¶ć
?ADNA MISKA

Panowie !!!! To co? ma je?d?i? i zarabia? kas? a nie wygl?da? .....?ADNA MISKA JE?? NIE DAJE!!!!!
10.04.2011 22:43  
lokoloko
Go¶ć
?adna ta loko

Ca?ej nie widzieli?cie tu macie pó? jednego boku i troch? przodu, wiec nie krytykujcie :P Przód mia? by? w ogóle nie przerabiany i tak wygl?da nie?le. w ?rodku wygl?da du?o lepiej :P I drzwi ma ?adne-ca?kiem nowe i do przedzia?u maszyn równie?. A b?dzie je?dzi?a 160 km/h ma kamery zamiast lusterek w srodku oswietlenie diodowe, lampy dotykowe i laminaty. kabina jak w alsztomie takze cicho !!!w szafie WN jest zdj?cie Pameli Anderson jeszcze przed silikonem. GPS ma.
11.04.2011 09:00  
povo1100(nie.zal.)
Go¶ć
...

no ta zdj?cie Pameli najwa?niejsze, a co do samego loka to mog?o by by? lepiej i jak to jedno przys?owie mówi:
JAK SI? NIEMA CO SI? LUBI, TO SI? LUBI CO SI? MA
wi?c powinni?my by? szcz??liwi z tego co robi?
11.04.2011 13:36  
Kamil95
Go¶ć
V/MAX

@lokoloko : 160 km/h ?! Ja na pocz?tku s?ysza?em od PKP IC, ?e jej pr?dko?? po modernizacji ma wynosi? 140 km/h, czy?by uda?o si? uzyska? z niej wi?cej ?
11.04.2011 14:39  
KP
Go¶ć
no, ale s?uchajcie...wiecie;

Ale tak wam powiem, tak dla przyk?adu...?e te drzwi to s? nie?le zrobione, maj? zamki antypaniczne i inne bajery...i ta ca?a antrapa, wiecie, nad oknami jest nowa i taka dosy? ?adna. A za reflektory to niez?e auto da si? kupi?...
12.04.2011 08:56  
wiecznie drugi
Go¶ć
kuloodporna maszina

http://www.youtube.com/watch?v=KCScMKL3XLU
lokomotywa b?dzie mog?a je?dzi? 160km/h. ale ja tylko tak mówi? dla przyk?adu. Inzynier palant nadzorowa? prace i co ?yso wam placki?
12.04.2011 09:15  
pk
Go¶ć
loko

lokomotywa przygotowywana na 140km/h, silniki AC klatkowe (przebudowane DC). Co wcale nie oznacza, ?e b?dzie mog?a je?dzi? pod napi?ciami innymi ni? w Polsce. Falowniki do tych silników mog? pracowa? pod 3kVDC.
Ach, jakich ciekawych rzeczy mo?na si? dowiedzie? z komentarzy :D
12.04.2011 15:07  
isiek
Go¶ć
pajacowanie o wygl?d i malowanie:)

Guma70 dlaczego mówisz tragiczna pomy?ka?
I innych pytam czemu od razu przyjmujecie tak? krytyk???????
26.04.2011 00:17  
MSPT
Go¶ć
Jest ok

Ona ma je?dzi?, nie wygl?da?. Odnosz? wra?enie, ?e dla Was najlepiej by by?o gdyby zajmowali si? pierdo?ami (wygl?d) a nie istotnymi rzeczami.
30.05.2011 12:01  
Widmo
Go¶ć
?

o kurde widmo jakie? :D
05.10.2011 20:32  



Poprzednie zdjęcie:
   EP07-1062  
 Następne zdjęcie:
EP07-382   

 

RSS Feed: EP07-2001? (Komentarze)

Template Modifications by Heidi Vargas