An unexpected error occured. Please try again later.

An unexpected error occured. Please try again later.
50 51 20-78 667-4 B10ou - Wroc³awska Galeria Kolejowa
Wyszukiwanie zaawansowane
Menu użytkownika
Nazwa użytkownika:

Hasło:

Logować automatycznie podczas następnej wizyty?

» Zapomniałem(am) hasła
» Rejestracja
 
Losowe zdjęcie

EP07-383
EP07-383
Komentarze: 0
kilanziom


50 51 20-78 667-4 B10ou
50 51 20-78 667-4 B10ou

            

50 51 20-78 667-4 B10ou
Opis: Wagon osobowy 2 klasy w³±czony w sk³ad poc. TLK rel. Katowice-Bia³ystok.

Nie jestem przekonany co to mo¿e byæ, ale na pierwszy rzut oka obstawia³bym 111Ah, albo 111Au.

27.04.2014, Warszawa Gdañska.
Słowa kluczowe: Warszawa_Gdañska 111A igrek B10nou TLK_Zamenhof Zamenhof 111Ah 111Au
Data: 27.04.2014 19:46
Obejrzeń: 1315
¦ci±gnięć: 0
Ocena: 0.00 (0 Głos(ów))
Rozmiar pliku: 161.7 KB
Nadesłane przez: kilanziom

IPTC Info
Opis:

EXIF Info
Make: SONY
Model: DSC-H9
Exposure time: 1/320 sec(s)
Aperture value: F/4
ISO speed: 100
Date created: 28.04.2014 06:33:57
Focal length: 12.9mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
....

Je¶li s± problemy z rozpoznaniem czy dany wagon to HCP czy Pafawag (111Ah) nale¿y zerkn±æ pod drzwi wej¶ciowe. Jeden rzut oka i ju¿ bêdzie wiadomo kto wyprodukowa³ wagon.
¦miem twierdziæ ¿e jest to jedyny szczegó³ dziêki któremu mo¿na te wagony rozró¿niæ.
27.04.2014 23:51 Offline fixall
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
cechy igreków polskich

Jaki¶ czas temu poruszy³em temat tych niby-cech zewnêtrznych rozpoznawalnych dla tej czy tamtej fabryki w tym czy tamtym typie z koleg± Andrzejem i reakcja by³a nastêpuj±ca: Ucieszy³ siê, ¿e kto¶ te niuanse zauwa¿y³ i w tym 'grzebie', natomiast skwitowa³, ¿e "niestety to jest dok³adnie inaczej ni¿ my¶licie". Szczegó³y omówimy sobie dopiero którego¶ dnia na ¿ywo, ale to byæ mo¿e nied³ugo.
28.04.2014 00:13 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data zarejestrowania: 31.03.2013
Komentarze: 701
....

Po¶wiêci³em naprawdê sporo czasu aby te niby cechy odnale¼æ i mi siê uda³o. Poni¿ej dwa zdjêcia. Wagonu 111As i 111Ah. W przypadku wagonów produkcji Pafawagu najwy¿sza podstopnica jest pod k±tem innym ni¿ 90 stopni do stopni wej¶ciowych. W przypadku HCP podstopnica jest pod k±tem prostym. dodatkowo w kó³ku zaznaczy³em wyra¼ne ró¿nice w rozwi±zaniu okolic stopni wej¶ciowych. Obejrza³em setki wagonów i zawsze to siê sprawdza³o. Zachêcam do samodzielnej obserwacji.

Pafawag
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79f6b78c7353eb6d.html
HCP
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a536bede1185cea.html

Zdjêcia s³abe bo robione dzi¶ na szybko komórk±.
30.04.2014 22:43 Offline fixall
kilanziom
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 1701
...

To wszystko prawda, ale to jeszcze nie wszystko. Sprawa jest bardziej zawi³a, ale nie chcê zabieraæ g³osu, dopóki nie omówiê tego na ¿ywo z Andrzejem. Tych detali jest du¿o wiêcej - uk³ad uchwytów na podwoziu, sposób wykoñczenia spodu pud³a, stopnie, ryfle.

*Jedyne co mogê na chwilê obecn± potwierdziæ na 100% to to, ¿e ilo¶æ stopni potrafi³a siê zmieniaæ przy naprawach, tak jak kiedy¶ wspomina³em.
01.05.2014 23:05 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Admin

Data zarejestrowania: 07.12.2010
Komentarze: 470
...

Ró¿nice konstrukcyjne, a co za tym idzie równie¿ ró¿nice miêdzy typami, nie zawsze objawiaj± siê w widoku zewnêtrznym, warto o tym te¿ pamiêtaæ. Co do zdjêcia, to 111Au to nie jest na pewno (g³adki dach).
01.05.2014 23:09 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
   50 51 20-78 663-5 B10ou  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-78 671-8 B10ou   

 

RSS Feed: 50 51 20-78 667-4 B10ou (Komentarze)