An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: DELETE FROM 4images_sessions
            WHERE session_lastaction < 1600560199
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist


An unexpected error occured. Please try again later.
Bad SQL Query: REPLACE INTO 4images_sessions
              (session_id, session_user_id, session_lastaction, session_location, session_ip)
              VALUES
              ('3l6k7egq0b2knnejv6gk6clf85', -1, 1600561099, 'details.php?image_id=12426', '75.101.220.230')
Table 'wgk_galeria.4images_sessions' doesn't exist

Wrocławska Galeria Kolejowa
4images logo
c_tl c_t c_tr
c_l
50 51 20-78 667-4 B10ou
50 51 20-78 667-4 B10ou

            
 
 

50 51 20-78 667-4 B10ou
Komentarz: Wagon osobowy 2 klasy włączony w skład poc. TLK rel. Katowice-Białystok.

Nie jestem przekonany co to może być, ale na pierwszy rzut oka obstawiałbym 111Ah, albo 111Au.

27.04.2014, Warszawa Gdańska.
Słowa kluczowe: Warszawa_Gdańska, 111A, igrek, B10nou, TLK_Zamenhof, Zamenhof, 111Ah, 111Au
Data: 27.04.2014 18:46
Wyświetleń: 792
Pobrań: 0
Ocena: 0.00 (0 głosów)
Wielkość pliku: 161.7 KB
Dodał: kilanziom

Foto mapa  

 


IPTC Info
Podpis:

EXIF Info
Marka: SONY
Model: DSC-H9
Czas naświetlania: 1/320
Wartość przysłony: F/4
Czułość ISO: 100
Data wykonania: 28.04.2014 06:33:57
Ogniskowa: 12.9mm


Autor: Komentarz:
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
....

Jeśli są problemy z rozpoznaniem czy dany wagon to HCP czy Pafawag (111Ah) należy zerknąć pod drzwi wejściowe. Jeden rzut oka i już będzie wiadomo kto wyprodukował wagon.
Śmiem twierdzić że jest to jedyny szczegół dzięki któremu można te wagony rozróżnić.
27.04.2014 22:51 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
cechy igreków polskich

Jakiś czas temu poruszyłem temat tych niby-cech zewnętrznych rozpoznawalnych dla tej czy tamtej fabryki w tym czy tamtym typie z kolegą Andrzejem i reakcja była następująca: Ucieszył się, że ktoś te niuanse zauważył i w tym 'grzebie', natomiast skwitował, że "niestety to jest dokładnie inaczej niż myślicie". Szczegóły omówimy sobie dopiero któregoś dnia na żywo, ale to być może niedługo.
27.04.2014 23:13 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
fixall
Użytkownik

Data: 31.03.2013
Komentarzy: 699
....

Poświęciłem naprawdę sporo czasu aby te niby cechy odnaleźć i mi się udało. Poniżej dwa zdjęcia. Wagonu 111As i 111Ah. W przypadku wagonów produkcji Pafawagu najwyższa podstopnica jest pod kątem innym niż 90 stopni do stopni wejściowych. W przypadku HCP podstopnica jest pod kątem prostym. dodatkowo w kółku zaznaczyłem wyraźne różnice w rozwiązaniu okolic stopni wejściowych. Obejrzałem setki wagonów i zawsze to się sprawdzało. Zachęcam do samodzielnej obserwacji.

Pafawag
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79f6b78c7353eb6d.html
HCP
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a536bede1185cea.html

Zdjęcia słabe bo robione dziś na szybko komórką.
30.04.2014 21:43 Offline fixall
kilanziom
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 1694
...

To wszystko prawda, ale to jeszcze nie wszystko. Sprawa jest bardziej zawiła, ale nie chcę zabierać głosu, dopóki nie omówię tego na żywo z Andrzejem. Tych detali jest dużo więcej - układ uchwytów na podwoziu, sposób wykończenia spodu pudła, stopnie, ryfle.

*Jedyne co mogę na chwilę obecną potwierdzić na 100% to to, że ilość stopni potrafiła się zmieniać przy naprawach, tak jak kiedyś wspominałem.
01.05.2014 22:05 Offline kilanziom kilan1 at op.pl
SU46-024
Administratror

Data: 07.12.2010
Komentarzy: 469
...

Różnice konstrukcyjne, a co za tym idzie również różnice między typami, nie zawsze objawiają się w widoku zewnętrznym, warto o tym też pamiętać. Co do zdjęcia, to 111Au to nie jest na pewno (gładki dach).
01.05.2014 22:09 Offline SU46-024



Poprzednie zdjęcie:
50 51 20-78 663-5 B10ou  
 Następne zdjęcie:
50 51 20-78 671-8 B10ou

 

c_r
c_bl c_b c_br

RSS Feed: 50 51 20-78 667-4 B10ou (Komentarzy)

Designed by  best gallery designs NTChosting